omdat het kan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar die weinig post is al verwerkt in de basistijd. Die is immers ook gebaseerd op tussen de 10 en 20% minder post. Dus waarom zou de al gekorte tijd nog verder gekort moeten worden?
Dat heb ik nu ook ja. Uurtje geleden was dat nog niet zo en toen heb ik mijn rooster voor volgende week kunnen bekijken. Ik word iedere week ergens anders heen gestuurd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat een grap. Ik dacht ik kan op mijn werk, dus laat ik eens het nieuwe rooster bekijken. Inmiddels zie ik het mooie blauwe wolkje weer, en kan ik er niet meer op
Was er vast ้้n van Tempo-Team daar bij de IT afdelingquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook ja. Uurtje geleden was dat nog niet zo en toen heb ik mijn rooster voor volgende week kunnen bekijken. Ik word iedere week ergens anders heen gestuurd.
Geen idee. Ik denk dat hogerhand blijft snoepen: Meer post in minder tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar die weinig post is al verwerkt in de basistijd. Die is immers ook gebaseerd op tussen de 10 en 20% minder post. Dus waarom zou de al gekorte tijd nog verder gekort moeten worden?
Tijd van een wijk niet direct op een dag boeken frustreert ook nog eens de komende evaluatie nieuwe looptijden..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:27 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb aangegeven (dit komt strenger over dan dat ik het bedoel)moet je(ik) een onderbouwd mailtje sturen naar je TC, omdat de summiere beschrijving waar je het over hebt, niet voldoende is. Dat invullen via MijnWerk is mogelijk, maar het volgende: wij mogen pas eind van de week de eventuele meertijd met onderbouwing naar hem sturen ivm het meer/minder tijd per week verrekenen, dus op voorhand wordt de meertijd via MijnWerk al afgekeurd bij ons. Gezien je binnen een vastgesteld termijn via MijnWerk moet invullen, botst dit ook weer. Om die reden bij ons: eind van de werkweek goed onderbouwde meertijd doorgeven
Ik heb er meestal maar 1, of zou ik ook de helft gemist hebben?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:44 schreef Globetrottertje het volgende:
Eens in de twee, drie maanden heb ik er kwaliteitscontrolekaarten tussen zitten. Meestal zijn het er twee of drie. Tot nu toe altijd gevonden. Vandaag had ik er maar een. Komt het bij jullie weleens voor dat het er maar een is. Of zal ik er nu een gemist hebben?
Bij ons is het tegenwordig altijd maar 1 kaartje per wijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:44 schreef Globetrottertje het volgende:
Eens in de twee, drie maanden heb ik er kwaliteitscontrolekaarten tussen zitten. Meestal zijn het er twee of drie. Tot nu toe altijd gevonden. Vandaag had ik er maar een. Komt het bij jullie weleens voor dat het er maar een is. Of zal ik er nu een gemist hebben?
Alles met TNT mag toch niet meer?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
ik gebruik dan altijd weer een schoudertas, iets wat redelijk collega's niet doen. Dat vind ik fijn werken. Niet die van PostNL die snel open valt, maar een ouder exemplaar van TNT Post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |