Hij is geschorst.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verdediging oogde niet zo sterk bij de 0-1.
Misschien moeten jullie van Beek daar maar weer neerzetten, die gepasseerd zou zijn aldus de Franse twitter. Die is immers beter dan Bruma.
Goed verhaal.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien moeten jullie van Beek daar maar weer neerzetten, die gepasseerd zou zijn aldus de Franse twitter. Die is immers beter dan Bruma.
Eerste 30 minuten waren wel aardig hoor. Daarna prut inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeldzaam slecht wel deze eerste helft. Waar staat ons centrum te doen bij elke lange bal? Laten echt alles vrij koppen. Gvd.
Dat is ook niet moeilijk, zelfs Derijck is beter dan Brumaquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
"De Franse twitter"quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duidelijk tochquote:
Begin viel mee. Al is dat omdat Feyenoord voornamelijk aanviel. Zodra de tegenstander komt is 't gatenkaas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeldzaam slecht wel deze eerste helft. Waar staat ons centrum te doen bij elke lange bal? Laten echt alles vrij koppen. Gvd.
Daar wees Zanger Rinus ons ook maar mooi op.quote:
twitter:FeyenoordFrance twitterde op donderdag 28-01-2016 om 20:02:53Composition de ce soir. Pas de van Beek. reageer retweet
Met dank aan Cavalierstwitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 28-01-2016 om 20:08:42@FeyenoordFrance Hij is geschorst en niet gepasseerd. reageer retweet
Jan Arie en Kongolo zijn zo beperkt. Die halve spits van Heerenveen maakt het ze knap moeilijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Niet aan Kongolo komen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jan Arie en Kongolo zijn zo beperkt. Die halve spits van Heerenveen maakt het ze knap moeilijk.
Vind dat hij nog heeeeel weinig goede potjes heeft gespeeld. Het is ook gewoon geen buitenspeler.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:38 schreef Tortugal het volgende:
Eigenlijk mag je het niet zeggen maar Kuyt is de laatste maand ook verschrikkelijk.
Zijn analyse over Feyenoord is dan ook nooit meer serieus te nemen. Net als Ronald over Ajax. Je kan me niet wijsmaken dat die gasten met een neutrale blik analyseren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:39 schreef GGMM het volgende:
Altijd als Been zegt hoe Feyenoord het had moeten doen moet ik weer aan zijn periode als trainer van Feyenoord denken.
Nu weet ie het allemaal heel goedquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:39 schreef GGMM het volgende:
Altijd als Been zegt hoe Feyenoord het had moeten doen moet ik weer aan zijn periode als trainer van Feyenoord denken.
Inderdaad, gewoon in de spits.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind dat hij nog heeeeel weinig goede potjes heeft gespeeld. Het is ook gewoon geen buitenspeler.
Die zijn al een tijdje sponsor.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:40 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
Toch de nieuwe hoofdsponsor?
Geen whisky meer in huis. Ook geen speciaalbier. Gewoon een jupiler dus.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:41 schreef RvLaak het volgende:
Zo, maar een dubbele whisky gepakt... Misschien verzacht dat het leed
Nieuwe dubbele hoofdsponsor van Feyenoord; hart medicatie en de Chouffe brouwerijquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen whisky meer in huis. Ook geen speciaalbier. Gewoon een jupiler dus.
TR machenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
:Hoop dat KingRoland weer ingrijpt.
Dat is niet het grote probleem. De middenvelders verwaarlozen hun defensieve taken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jan Arie en Kongolo zijn zo beperkt. Die halve spits van Heerenveen maakt het ze knap moeilijk.
Zeer waar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:45 schreef Almerian het volgende:
[..]
Dat is niet het grote probleem. De middenvelders verwaarlozen hun defensieve taken.
Daardoor komen de verdedigers in de problemen. Al weken lang.
Maar ja, dat is altijd al het probleem geweest met Vilhena, en El Amadi beloopt het niet in z'n eentje.
Achahbar komt er eindelijk eens in en wordt niet goed aangespeeld. Bal moet in de voet of over de grond in de diepte.
HAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is goed in de kleedkamer
snap je hem
Ga nou maar weer naar je Live-topic.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kon er zomaar in jongens.
Als je hier nou ooit nog eens tegen kan en niet zo gefrustreerd reageert ben je een topuser.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga nou maar weer naar je Live-topic.
Ik kan er wel tegen, maar het is gewoon kinderachtig. Ik doe het zelf ook niet meer, dus ik mag er anderen nu wel op aanspreken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je hier nou ooit nog eens tegen kan en niet zo gefrustreerd reageert ben je een topuser.
Je moet nageven dat Feyenoord daar goed weg kwam.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het enige wat ik jou wil nageven is een trap.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet nageven dat Feyenoord daar goed weg kwam.
Ja, maar je weet dat niemand er mee stopt en dat wanneer je ze er op aanspreekt zij daar hun lol uithalen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan er wel tegen, maar het is gewoon kinderachtig. Ik doe het zelf ook niet meer, dus ik mag er anderen nu wel op aanspreken.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat niemand er mee stopt en dat wanneer je ze er op aanspreekt zij daar hun lol uithalen.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat niemand er mee stopt en dat wanneer je ze er op aanspreekt zij daar hun lol uithalen.
Geen probleem, makker.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat weet ik.Bedankt voor de duiding.
Behalve tegen sunrise en nick en ongetwijfeld nog een paar anderenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch is er in het Ajax topic een stuk minder weerstand tegen fans van andere clubs. Dat valt mij altijd op
Users zoeken soms iets verder bij bepaalde posts net zoals die van Mexi net. Je kan het ook anders interpreteren.quote:
Wederom, jij hebt de macht en daarmee ook de verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Users zoeken soms iets verder bij bepaalde posts net zoals die van Mexi net. Je kan het ook anders interpreteren.
Zou je zeggen, maar het werkt op de één of andere manier "gewoon" weer niet...quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik begrijp niet zo goed waarom Feyenoord niet draait. Het enige wat ze lijken te missen is wat balans op links en een goede spits. Verder is het toch gewoon een prima elftal?
Daarom help ik ze juist ermee om niet te happenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wederom, jij hebt de macht en daarmee ook de verantwoordelijkheid...
En een buitenspeler op rechts. En een linksback. Een middenvelder die kan scoren. Een cv met ervaring om de jonkies op sleeptouw te nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik begrijp niet zo goed waarom Feyenoord niet draait. Het enige wat ze lijken te missen is wat balans op links en een goede spits. Verder is het toch gewoon een prima elftal?
Dit is toch het live topic voor Feyenoordwedstrijden?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
je hoeft niet te happen, je kan gewoon deleten... Daar waar jij het nodig vindtquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom help ik ze juist ermee om niet te happen
Gio laat zijn teams graag staan tot het te laat is.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef Jihawti het volgende:
Nu Achahbar erin staat zou ik Vejinovic echt gaan wisselen voor Gustafson.
nouja kampioen was je er niet mee geworden (alleen in 2013/14 denk ik dat jullie kwalitatief de beste selectie hadden de laatste 10 jaar), maar dit verval opeen is wel heel bizar. Nu is wel ongeveer iedereen uit vorm..quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zou je zeggen, maar het werkt op de één of andere manier "gewoon" weer niet...
Te veel kapsalon.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef Montelly het volgende:
Achahbar is fucking dik geworden jezus..
Voorbereiding op de Ramadan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef Montelly het volgende:
Misschien is Veerman wat voor de spitspositiequote:Op donderdag 28 januari 2016 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vincent Janssen. xdquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien is Veerman wat voor de spitspositie
Het is al vanaf de eerste wedstrijd zo dat Feyenoord geen enkele wedstrijden, 2 helften, op hetzelfde niveau weet te spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja kampioen was je er niet mee geworden (alleen in 2013/14 denk ik dat jullie kwalitatief de beste selectie hadden de laatste 10 jaar), maar dit verval opeen is wel heel bizar. Nu is wel ongeveer iedereen uit vorm..
Hij speelt nog minder klaar dan Kramerquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef Montelly het volgende:
Dit probleem lost zich niet vanzelf op..quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daarom help ik ze juist ermee om niet te happen
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:56 schreef eight het volgende:
[..]
Dit probleem lost zich niet vanzelf op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |