Geen idee. Twix is prima in verhouding. Niet dik, niet dun, niet groot, niet klein. Hij is nu 4,5 maand en zit op de -1 lijn met gewicht, lengte en hoofdomtrek en ontwikkelt goed.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:30 schreef Estrys het volgende:
Mooie stats van Twixje hoor!
Waar zit dat gewicht als ik vragen mag? Als ie nog in maatje 56 zit en de broeken afzakken? De mijne is bijna een halve kilo lichter en 2 cm kleiner. Maar die krijg ik niet meer met goed fatsoen in een 56 broekje. Dan vragen mensen of ie hoog water verwacht'
och meis niet onzeker worden hoor! Hij is gelukkig, groeit goed op zijn eigen tempo, vrolijke lieve baby. En niet vergeten dat hij pas nog flink ziek is geweest! En niet alle baby's zetten hun groeispurt in het eerste levensjaar in hé! Zul je zien, over een half jaar groeit Twix iedereen voorbij!quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Geen idee. Twix is prima in verhouding. Niet dik, niet dun, niet groot, niet klein. Hij is nu 4,5 maand en zit op de -1 lijn met gewicht, lengte en hoofdomtrek en ontwikkelt goed.
Zoals ik al schreef worden zijn broeken nu wat kort en daarom gaan we nu eindelijk over naar 62 en daar ben ik heel blij mee want aan alle kanten (ook in onze omgeving) wordt hij 'ingehaald' en dat maakt me stik onzeker.
En nu gaat het hier ook steeds over zijn maat kleding en ik voel dat ik er een verdrietig van word. Hij doet het zo goed, ik ben zo trots op mijn jongetje. En ik had het liefst ook gehad dat hij nu gewoon goed in maat 62 of wat mij betreft in 68 zou passen. Want dat zou me minder onzeker maken over zijn groei.
Dit was geenszins mijn bedoeling met mijn reactie net, als ik je verhalen over Twix hoor doet hij het zo enorm goed en is hij een heerlijke tevreden baby!quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Geen idee. Twix is prima in verhouding. Niet dik, niet dun, niet groot, niet klein. Hij is nu 4,5 maand en zit op de -1 lijn met gewicht, lengte en hoofdomtrek en ontwikkelt goed.
Zoals ik al schreef worden zijn broeken nu wat kort en daarom gaan we nu eindelijk over naar 62 en daar ben ik heel blij mee want aan alle kanten (ook in onze omgeving) wordt hij 'ingehaald' en dat maakt me stik onzeker.
En nu gaat het hier ook steeds over zijn maat kleding en ik voel dat ik er een verdrietig van word. Hij doet het zo goed, ik ben zo trots op mijn jongetje. En ik had het liefst ook gehad dat hij nu gewoon goed in maat 62 of wat mij betreft in 68 zou passen. Want dat zou me minder onzeker maken over zijn groei.
Ik koop ze wel via de facebookgroep voor jumpsuits of die van Musjes, Puur Sammy's (maar die stopt geloof ik), heb eentje gekocht van Sicilia, Hema heeft soms leuke..quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:42 schreef Jagärtrut het volgende:
waar koop je in NL leuke jumpsuits enzo?
Lekker knuffelen en de boel de boel laten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Ok Help.
18.10 uit bed, verschoond en aan de borst gelegd. 18.45 van de borst af. 19.20 op bed gelegd want ze was moe. Het is nu 20.45, ze is nog steeds wakker en huilt nog steeds, heeft denk ik 10 min geslapen (of iig stilgeweest op babyfoon) in de tussentijd maar werd weer wakker van spugen. Nog even en ze komt weer voor de volgende voeding en heeft dan dus gewoon niet geslapen tussen de voedingen.
Ik word hier echt moedeloos vanben de hele tijd met d'r bezig, krijg niks gedaan en het helpt niks want ze blijft huilen
. Wat kan ik hier tegen doen?
Het gaat zo bijna de hele dag muv de momenten waarop ze echt helemaal toto is maar dan slaapt ze 20 min-45min max.
Ach, kijk nou! Wat goed!quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Straks weer weg, maar kruiptijgercombi:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |