Als het je niet zo veel scheelt, waarom vraag je dan om een bron ?quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bagatelliseren omdat mij de toestand van Nederland of Europa niet zoveel scheelt
Trots is een bijzonder fenomeen of niet? Word je met feiten om de oren geslagen en dan is opeens de interesse weg.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bagatelliseren omdat mij de toestand van Nederland of Europa niet zoveel scheelt
Ik vroeg om een bron van een bewering, ik beweerde niet het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:13 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Trots is een bijzonder fenomeen of niet? Word je met feiten om de oren geslagen en dan is opeens de interesse weg.
Markant.
Omdat iedereen het roept zonder het te onderbouwen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:11 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Als het je niet zo veel scheelt, waarom vraag je dan om een bron ?
Dat zeg ik ook nergens. Het is alleen nogal doorzichtig dat wanneer de bron wordt gegeven het je niet meer interesseert.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vroeg om een bron van een bewering, ik beweerde niet het tegenovergestelde.
laat maarquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat iedereen het roept zonder het te onderbouwen.
Het is nu toch redelijk onderbouwd? Dus dan is iedereen toch vrij om dit feit te benoemen?quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:24 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Het is nu toch redelijk onderbouwd? Dus dan is iedereen toch vrij om dit feit te benoemen?
Of moet iedereen die dit beweerd alsnog met bronnen aan komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |