Voor mij was het probleem vooral dat ik de gameplay erg saai vond: beetje cover-shooten, beetje klimmen, weer area met cover-shooten, weer klimmen, weer cover-shooten, wéééér klimmen, beetje set-piece kijken, weer rennen, schieten, klimmen, etc etc.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 2 liggen voor de PS3, maar problem van Uncharted vond ik dat ik, als ik ff geen tidj meer had, de hele controls kwijt wasWaardoor ik eigenlijk soort van opnieuw moest beginnen, maar daar dan toch weer geen zin in had.
Gevolg: Nooit eentje uitgespeeld.
Alle 3 aardige titels, dus sowieso win-win-win, maar BroForce lijkt me dan persoonlijk het leukst.quote:
Vorige keer stond het op de home pagina van de Store op de PS4.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe en waar stem je eigenlijk? Nooit gezien deze functie, maar wel handig zodat je alvast kan zien wat voor kuts het wordt.
Ja maar wie kijkt daar nou naarquote:Op maandag 1 februari 2016 23:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
t kwam ook langs in die 'what's new' feed
jij niet.quote:
O, ik ben ook zeker meer van TR hoor. Een van de weinige spellen waar ik echt alle hoekjes ging verkenne, alle caches en relics. Doe ik normaal nooit. Vond t een erg mooi spel. En idd, dat verhaal trok me meer en de gameplay ook. Terwijl t in essentie ongeveer gelijk is. Geen diee waarom. Had het gewoon allemaal iets meer voor mij. Misschien ben ik meer voor de paniekerende beginnende dame dan voor de semi grappige Indiana jones stoere macho. Het "raakte" me meer.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor mij was het probleem vooral dat ik de gameplay erg saai vond: beetje cover-shooten, beetje klimmen, weer area met cover-shooten, weer klimmen, weer cover-shooten, wéééér klimmen, beetje set-piece kijken, weer rennen, schieten, klimmen, etc etc.
Als daarnaast het verhaal en de main characters me OOK al niet echt aanspreken, dan kan ik er redelijk snel op uitgekeken raken.
Tomb Raider vond ik persoonlijk dan weer wél leuk, terwijl dat eigenlijk een beetje hetzelfde is, EN het is ook nog eens minder kleurrijk dan Uncharted (en normaal gesproken hou ik meer van kleurrijke games ipv donkere...), maar op de een of andere manier trok de gameplay en het verhaal me gewoon iets meer.
neequote:
broforce wint hem welquote:Op maandag 1 februari 2016 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
Hoe en waar stem je eigenlijk? Nooit gezien deze functie, maar wel handig zodat je alvast kan zien wat voor kuts het wordt.
Zal vast wel of niet bro.quote:
Ja 15 minuten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:15 schreef pyramid_head het volgende:
Heeft er überhaupt iemand die hardware rivals heeft gespeeld van vorige maand uit de PS+?
Ohja je wou Rainbow Six kopen toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja 15 minuten.
Idee een 8
Uitvoering een 5
tof spel welquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:21 schreef VelitoX het volgende:
Huppa Helldivers maar downloaden. Altijd interesse in gehad, bijna boxed gekocht, maarja nu gratis met plus, dus ben benieuwd.
3minuten. Kutspel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:15 schreef pyramid_head het volgende:
Heeft er überhaupt iemand die hardware rivals heeft gespeeld van vorige maand uit de PS+?
Is die al in de store dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:21 schreef VelitoX het volgende:
Huppa Helldivers maar downloaden. Altijd interesse in gehad, bijna boxed gekocht, maarja nu gratis met plus, dus ben benieuwd.
EU store? dacht donderdag altijd de nieuwe. maar mooiquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:50 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Yep. Zag ze net staan onder plus in de PSapp.
Voor een mooie prijs heb ik misschien een koper voor je.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ohja je wou Rainbow Six kopen toch?
PS+ gaat meestal live op 1e dinsdag van de maand, vaak later op de dag,maar t was dus al relatief vroeg onlinequote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EU store? dacht donderdag altijd de nieuwe. maar mooi![]()
Ohzo dacht donderdag. Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:04 schreef VelitoX het volgende:
[..]
PS+ gaat meestal live op 1e dinsdag van de maand, vaak later op de dag,maar t was dus al relatief vroeg online.
Vond het ook af en toe teveel Indiana Jones. Maar ben daarom ook benieuwd naar deel 4, als we de developer moeten geloven komt er meer diepte in het verhaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik ben ook zeker meer van TR hoor. Een van de weinige spellen waar ik echt alle hoekjes ging verkenne, alle caches en relics. Doe ik normaal nooit. Vond t een erg mooi spel. En idd, dat verhaal trok me meer en de gameplay ook. Terwijl t in essentie ongeveer gelijk is. Geen diee waarom. Had het gewoon allemaal iets meer voor mij. Misschien ben ik meer voor de paniekerende beginnende dame dan voor de semi grappige Indiana jones stoere macho. Het "raakte" me meer.
Waarom moet het dan USB zijn en niet gewoon voor in de controller?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:43 schreef Che_ het volgende:
Is er een headset zoals de standaard meegeleverde oordopje die je aan kunt sluiten in de usb poorten i.p.v. in je controller?
En hoeft geen turtlebeach ofzo te zijn want ik wil geen geluid door de headset maar via tv/homecinema. Dus dat ik via de headset alleen stemmen van anderen hoor en zelf kan praten.
De eerste generatie controllers zeker? Heb het gevoel dat de nieuwe wel kwalitatief beter zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:39 schreef DuTank het volgende:
Wat zijn die controllers toch pauper zeg. Beetje intensief CoD spelen en het indrukken van de analoge stick is helemaal gaar (door het sprinten). Nu hapert het sprinten geregeld. Ik heb al een van de twee controllers uit elkaar gehaald, maar daar had ik niks aan.
Sowieso vind ik ze (t.o.v. xbox 360) erg brak. Ze kunnen echt helemaal niks hebben. Echt Aziatische rommel wat dat betreft..
De 1e gen is kut(heb ook een witte weet alleen niet of dat nog de 1e gen isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:14 schreef budvar het volgende:
[..]
De eerste generatie controllers zeker? Heb het gevoel dat de nieuwe wel kwalitatief beter zijn.
Geen idee. Ik heb twee verschillende. Dat merkte ik net toen bij de ene controller de reset-knop aan de binnenkant vast zit en bij de andere is het een rubbertje wat eruit viel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:14 schreef budvar het volgende:
[..]
De eerste generatie controllers zeker? Heb het gevoel dat de nieuwe wel kwalitatief beter zijn.
Heb geen mooie prijs, maar wou kijken wat je ervoor over had.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Voor een mooie prijs heb ik misschien een koper voor je.
Aan de andere kant heb ik het idee dat vanaf 8 maart Rainbow Six compleet genegeerd gaat worden
Netjes, ik heb hem gekocht bij Wehkamp met code SINT op de dag van de release voor 42 euroquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb geen mooie prijs, maar wou kijken wat je ervoor over had.
Gister op mp gezet voor 40 eu en binnen 10 min verkocht
Dus nou kan ik even geen Rainbow doen, maar krijg hopelijk van de week mijn andere exemplaar binnen.
Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe gekocht en heb wel echt het idee dat ze beter zijn, zeker de pookjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb twee verschillende. Dat merkte ik net toen bij de ene controller de reset-knop aan de binnenkant vast zit en bij de andere is het een rubbertje wat eruit viel.
Playstation heb ik toentertijd gekocht icm Destiny, dus ergens in september 2014. De ene controller heb ik wat later gekregen (ergens in oktober).
Op de achterkant van de controller kun je toch met een naald ofzo de resetknop indrukken? Nja goed, die is er dus en hij is afwijkend bij de controllers.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:36 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden geleden een nieuwe gekocht en heb wel echt het idee dat ze beter zijn, zeker de pookjes.
En reset knopje aan de binnenkant? Heb ik werkelijk nog nooit gebruikt.
Ja dat kan maar waarschijnlijk heeft hij de sticks aangepast ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op de achterkant van de controller kun je toch met een naald ofzo de resetknop indrukken? Nja goed, die is er dus en hij is afwijkend bij de controllers.
Zou best kunnen maar waarom zou je hem moeten resetten?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op de achterkant van de controller kun je toch met een naald ofzo de resetknop indrukken? Nja goed, die is er dus en hij is afwijkend bij de controllers.
Heb helemaal niks aangepast, gewoon standaard controller.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar waarschijnlijk heeft hij de sticks aangepast ofzo
Maar jij had het niet over de resetknop die niet meer van rubber isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb helemaal niks aangepast, gewoon standaard controller.
Volgens mij niet hoor?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar jij had het niet over de resetknop die niet meer van rubber is
Vind dat beter.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom moet het dan USB zijn en niet gewoon voor in de controller?
Ik had deze post als quote ik had gefaald maar het ging over zijn postsquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb twee verschillende. Dat merkte ik net toen bij de ene controller de reset-knop aan de binnenkant vast zit en bij de andere is het een rubbertje wat eruit viel.
Playstation heb ik toentertijd gekocht icm Destiny, dus ergens in september 2014. De ene controller heb ik wat later gekregen (ergens in oktober).
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:59 schreef budvar het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar waarom zou je hem moeten resetten?
Die resetknop doet er ook helemaal niet toe, maar dat is gewoon waardoor ik verschil zag aan de controller. Dit zie je dus pas als je ze open schroeft.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb helemaal niks aangepast, gewoon standaard controller.
Tja anderhalf jaar met een controller is zo slecht nog niet toch, ik koop zeker elk jaar een nieuwe.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Die resetknop doet er ook helemaal niet toe, maar dat is gewoon waardoor ik verschil zag aan de controller. Dit zie je dus pas als je ze open schroeft.
Conclusie: nieuwe controller(s) kopen dus
en de oude gooi je weg? Zonde man, je hebt 2 jaar garantie op die dingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Tja anderhalf jaar met een controller is zo slecht nog niet toch, ik koop zeker elk jaar een nieuwe.
Misschien is dat nog een optie, want daar vallen die van mij nog binnen dan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
en de oude gooi je weg? Zonde man, je hebt 2 jaar garantie op die dingen.
Nee die liggen in een hoek te verstoffenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
en de oude gooi je weg? Zonde man, je hebt 2 jaar garantie op die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |