Accountants zijn toch altijd zo?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gggrrrrrrrr, ik heb het echt helemaal gehad met de accountants, ze zijn echt aan het zoeken naar dingen die er niet zijn.
Misschien moet ze bij de leidinggevende aangeven dat ze te veel projecten heeft, waardoor ze haar werk niet goed kan doen, in plaats dat op jou/jullie afreageren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:44 schreef Yesse het volgende:
Mooi voorbeeld trouwens van gisteren waarom ik hier weg wil:
Ik had een gesprek met een collega van 20 seconden over het project dat we samen oppakken. Wordt er een opmerking gemaakt "IK WERK 64 UUR PER WEEK ALS JULLIE TIJD HEBBEN OM TE KLETSEN MOGEN JULLIE PROJECTEN VAN MIJ OVERNEMEN" ...
Dan denk je, misschien zit ze in enorm veel stress ofzo. Maar dit is hoe ze altijd is
Ik heb het idee dat ze ieder jaar steeds erger worden. En ook steeds meer op punten en komma's zitten te zeiken in plaats van inhoudelijk.quote:
Dit is de leidinggevende/eigenaresse ...quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien moet ze bij de leidinggevende aangeven dat ze te veel projecten heeft, waardoor ze haar werk niet goed kan doen, in plaats dat op jou/jullie afreageren.
Hmmm.. Vaagquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze ieder jaar steeds erger worden. En ook steeds meer op punten en komma's zitten te zeiken in plaats van inhoudelijk.
Oh, dan moet ze misschien eens tijdens een werkoverleg tot een nieuwe werkverdeling komen? Of is het zo iemand die geen dingen uit handen kan geven?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is de leidinggevende/eigenaresse ...
En best wel jammer, want je steeds er weer onnodige kostbare tijd in.quote:[..]
Hmmm.. Vaag
Het laatste inderdaad. Fijn he werken... :pquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan moet ze misschien eens tijdens een werkoverleg tot een nieuwe werkverdeling komen? Of is het zo iemand die geen dingen uit handen kan geven?
Hahahahahaha voortaan beide.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ook zo iets. Ik heb ze iets opgeleverd in Excel, willen ze het in pdf ontvangen. Een ander document heb ik aangeleverd in pdf en dat willen ze als Excel ontvangen.x1000
Altijd fijn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het laatste inderdaad. Fijn he werken... :p
Ja, misschien is dat wel een goed idee inderdaad.quote:Hahahahahaha voortaan beide.
quote:
Lekker.quote:Aanstaande woensdag tm vrijdag vrij!!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:29 schreef jackson het volgende:
En een goedemorgen alhier
Vrijdag
Nog even naar Utrecht / Harderwijk / Arnhem en dan lekker weekend niks. Zojuist ticket voor festival verkocht, weer lijkt horror te worden en de locatie is klote.
- Het weerquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
- Het weer
- Verdamping van (zee) water die wolken vormen, wind deze kant op
- Utrecht
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Utrecht/4058499
Ik zou er niet te hard vanuit gaan morgen... Alhoewel ze in de middag redelijk weer opgeven maar ik ga niet in de modder staan stampen daar. Leek me een mooi festival met helder frisweer, dat lijkt er niet in te zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Geweldig antwoord.
Maar het weerbericht heeft geen rekening gehouden met het feit dat ik morgen toernooi heb. En het is ieder jaar nog zo geweest dat op de dag dat ik een toernooi heb, dat het de hele dag schitterend weer is, waar ikzelf dus niets aan heb.
Voor mij maakt het niet uit watvoor weer het morgen is, mijn toernooi begint om 9;00 uur en ik heb de laatste poulewedstrijd om 19:00 uur, en mogelijke finale om 20:30 uur, dus ik ben de gehele dag binnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard vanuit gaan morgen... Alhoewel ze in de middag redelijk weer opgeven maar ik ga niet in de modder staan stampen daar. Leek me een mooi festival met helder frisweer, dat lijkt er niet in te zitten.
Dat scheeltquote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit watvoor weer het morgen is, mijn toernooi begint om 9;00 uur en ik heb de laatste poulewedstrijd om 19:00 uur, en mogelijke finale om 20:30 uur, dus ik ben de gehele dag binnen.
Thanks.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat scheelt. Succes en toffe dag, ik ga op pad
Wat voor toernooi?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niet uit watvoor weer het morgen is, mijn toernooi begint om 9;00 uur en ik heb de laatste poulewedstrijd om 19:00 uur, en mogelijke finale om 20:30 uur, dus ik ben de gehele dag binnen.
Succes met je nieuwe job. Wanneer kan/ga je daar beginnen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef Yesse het volgende:
Ik heb zojuist mijn ontslag (moest per mail want vrije dag) aangeboden. Nu afwachten wat de reactie wordt.. Maar lekker aan de slag met de erwtensoep
[..]
Badmintonquote:Wat voor toernooi?
Vanaf 8 maart. Reactie was dat ze het cru vond dat ik per mail ontslag nam. Mijn gedachte was vooral: ik vind wel meer cru....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Succes met je nieuwe job. Wanneer kan/ga je daar beginnen?
[..]
Badminton
hehe, ik denk dat ik ook per mail mijn ontslag zou indienen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vanaf 8 maart. Reactie was dat ze het cru vond dat ik per mail ontslag nam. Mijn gedachte was vooral: ik vind wel meer cru....
Waarom ben je ermee gestopt?quote:Nice badminton deed ik vroeger ook. Altijd leuk
Ik deed toen veel teveel tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehe, ik denk dat ik ook per mail mijn ontslag zou indienen.
[..]
Waarom ben je ermee gestopt?
Vind ik ook cru eigenlijk. Vrije dag of niet maar ik was er toch mooi heen gegaan om het te melden. Geen idee wat natuurlijk je relatie is met leidinggevende.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vanaf 8 maart. Reactie was dat ze het cru vond dat ik per mail ontslag nam. Mijn gedachte was vooral: ik vind wel meer cru....
Nice badminton deed ik vroeger ook. Altijd leuk
Voetbalquote:
U is PSV-er?quote:
Laten we het hierop houden: zelf is ze regelmatig cru.quote:Op maandag 1 februari 2016 07:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Vind ik ook cru eigenlijk. Vrije dag of niet maar ik was er toch mooi heen gegaan om het te melden. Geen idee wat natuurlijk je relatie is met leidinggevende.
Je daarop aanpassen is een keuze. Eer aan jezelf en zulks.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Laten we het hierop houden: zelf is ze regelmatig cru.
Nouja, ze was zelf dus ook bijna niet aanwezig vrijdag dus ik heb ervoor gekozen er zeker van te zijn dat ik haar kon informeren. Heb nog wel in mijn mail gezet dat ik vervelend vond het op deze manier te moeten doen maar dat ik natuurlijk wel gewoon open stond voor een gesprek en ik mijn best doe om mijn vertrek zo soepel mogelijk te laten verlopen.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Je daarop aanpassen is een keuze. Eer aan jezelf en zulks.
Maar ik kan de situatie verder niet inschatten natuurlijk
Want pijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom doet rugpijn zo'n zeer.
Woensdagquote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, nog niet. Net als jij.
Nope.quote:
En ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, nog niet. Net als jij.
Nee, ook nog niet jarig.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaloers! Ik heb dit weekend geen weekend
Wat heb je dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaloers! Ik heb dit weekend geen weekend
Huh, wat moet je daar doen dan? Surveilleren?quote:Op woensdag 3 februari 2016 07:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Ik moet doorwerken ivm opening van museum waar ik aan de slag moet
Is ook... zal vast wel weer afnemen als de stress toeneemtquote:
Jij ookquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Gefeliciteerd met je verjaardag
Nee opening coördineren. Dus dat wordt in het weekend vooral rondhangen en wachten... :pquote:Op woensdag 3 februari 2016 09:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, wat moet je daar doen dan? Surveilleren?
Klikt vooral heel boringquote:Op woensdag 3 februari 2016 17:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee opening coördineren. Dus dat wordt in het weekend vooral rondhangen en wachten... :p
EN VAN HARTE
Ik kan niet op de bank hangen dus dat vind ik werken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klikt vooral heel boringMaar echt werken zou ik het niet noemen hoor
EN BEDANKT
Ok ok!quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan niet op de bank hangen dus dat vind ik werken.
Komend weekend, iedereen uitnodigen en iedereen moet minimaal 1 vrouw meenemen en je gaat mosselvissen!quote:Op donderdag 4 februari 2016 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer zal ik mijn verjaardag eens gaan vieren met mijn vrienden en wie zal ik allemaal uitnodigen en wat gaan we dan doen?
komend weekend geen tijd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komend weekend, iedereen uitnodigen en iedereen moet minimaal 1 vrouw meenemen en je gaat mosselvissen!
Briljantquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
komend weekend geen tijd.
Nee, was me nog niet opgevallen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:25 schreef Houniet het volgende:
Nog niet opgevallen? Ik ben weer zwart.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komend weekend, iedereen uitnodigen en iedereen moet minimaal 1 vrouw meenemen en je gaat mosselvissen!
Hardop lachen hier....quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
komend weekend geen tijd.
Echt hèquote:
Ja, ongekend....quote:
Mag ik met alle respect zeggen dat ik het nogal kneuterig over vind komen?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet al iets.Nu alleen nog even bedenken wie er allemaal wil uitnodigen.
Jahoor, dat mag jij zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Mag ik met alle respect zeggen dat ik het nogal kneuterig over vind komen?
Goed dat je het sportief oppakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor, dat mag jij zeggen.
Zo moet je het zien... Extra tijd om te bekijken welke vriendjes en vriendinnetjes er mogen komen.quote:
Precies. Het wordt sowieso gezellig.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo moet je het zien... Extra tijd om te bekijken welke vriendjes en vriendinnetjes er mogen komen.
Uiteraard, ook als je niet gaat mosselvissen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Het wordt sowieso gezellig.
Inderdaad. Dat wordt waarschijnlijk ook niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Uiteraard, ook als je niet gaat mosselvissen.
Zonde, het kan zo lekker zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat wordt waarschijnlijk ook niet.
Ik heb eigenlijk helemaal niets met vissen of met mossels.quote:
Ik weet wat mosselen zijn inderdaad... Eet ze al meer dan 25 jaarquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je weet dat mossels in Zeeland onderstaande is:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |