Accountants zijn toch altijd zo?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gggrrrrrrrr, ik heb het echt helemaal gehad met de accountants, ze zijn echt aan het zoeken naar dingen die er niet zijn.
Misschien moet ze bij de leidinggevende aangeven dat ze te veel projecten heeft, waardoor ze haar werk niet goed kan doen, in plaats dat op jou/jullie afreageren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:44 schreef Yesse het volgende:
Mooi voorbeeld trouwens van gisteren waarom ik hier weg wil:
Ik had een gesprek met een collega van 20 seconden over het project dat we samen oppakken. Wordt er een opmerking gemaakt "IK WERK 64 UUR PER WEEK ALS JULLIE TIJD HEBBEN OM TE KLETSEN MOGEN JULLIE PROJECTEN VAN MIJ OVERNEMEN" ...
Dan denk je, misschien zit ze in enorm veel stress ofzo. Maar dit is hoe ze altijd is
Ik heb het idee dat ze ieder jaar steeds erger worden. En ook steeds meer op punten en komma's zitten te zeiken in plaats van inhoudelijk.quote:
Dit is de leidinggevende/eigenaresse ...quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien moet ze bij de leidinggevende aangeven dat ze te veel projecten heeft, waardoor ze haar werk niet goed kan doen, in plaats dat op jou/jullie afreageren.
Hmmm.. Vaagquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze ieder jaar steeds erger worden. En ook steeds meer op punten en komma's zitten te zeiken in plaats van inhoudelijk.
Oh, dan moet ze misschien eens tijdens een werkoverleg tot een nieuwe werkverdeling komen? Of is het zo iemand die geen dingen uit handen kan geven?quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is de leidinggevende/eigenaresse ...
En best wel jammer, want je steeds er weer onnodige kostbare tijd in.quote:[..]
Hmmm.. Vaag
Het laatste inderdaad. Fijn he werken... :pquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]