Doe het niettwitter:Mkrabby twitterde op donderdag 28-01-2016 om 01:05:35Als NEC Achahbar wil, wil #Feyenoord dan Santos? Zijn naam zingt al rond in De Kuip, maar allicht zijn er twijfels of hij de juiste spits is reageer retweet
Kramer is ook een hele vreemde aankoop, omdat je bij zijn tijd in Den Haag kon zien dat het nooit iets kon worden. Maar prijstechnisch kun je niet in een veel grotere vijver vissen. Hoeft niet te betekenen dat je kansloos bent om een prima spits te halen. Pelle zat ook in die vijver.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eens. Zelfs voor een miljoen of 3 moet er toch wat beters te vinden zijn dan Kramer. Je kan ook een Elia halen, Gustafson vrij aardig scouten. Je kan er af en toe een mispeer tussen hebben zitten zoals met Kazim. Maar Kramer halen vind ik nog steeds één van de meest belachelijke beslissingen van de laatste jaren.
Inderdaad. Hoe moeilijk is het om een nieuw deel te openen als je de LAPO hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:31 schreef Helpmefok het volgende:
Die Henrys snapt er ook niet veel van he.
Ik ga even in mezelf snijden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:28 schreef Grifte het volgende:
Doe het niettwitter:Mkrabby twitterde op donderdag 28-01-2016 om 01:05:35Als NEC Achahbar wil, wil #Feyenoord dan Santos? Zijn naam zingt al rond in De Kuip, maar allicht zijn er twijfels of hij de juiste spits is reageer retweet
![]()
Achahbar > Santos/Kramer
quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:28 schreef Grifte het volgende:
![]()
Achahbar > Santos/Kramer
Ik had het meer over voetbalinhoudelijk. Maar daar ben jij ook verknipt in.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe moeilijk is het om een nieuw deel te openen als je de LAPO hebt.
Niet veel gasten hier kunnen aan ons tippen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had het meer over voetbalinhoudelijk. Maar daar ben jij ook verknipt in.
Haha, wat begin je de dag weer vriendelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had het meer over voetbalinhoudelijk. Maar daar ben jij ook verknipt in.
Dat komt omdat iedereen elkaar napraat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 07:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, wat begin je de dag weer vriendelijk.
Maar dat valt allemaal wel mee hoor.
Volgens mij is er in het topic behoorlijke eensgezindheid over voetbal inhoudelijke kwaliteiten van spelers bijvoorbeeld.
Dat liet ie vorige week wel zien ja.quote:Renato Tapia straalde gisteren in De Kuip. De Peruviaan, die overkomt van FC Twente, tekende een contract tot medio 2020 bij Feyenoord. Hij sprak gisteren ook voor het eerste face to face met trainer Giovanni van Bronckhorst.
''We hadden alleen aan de telefoon gesproken'', erkent Tapia in De Telegraaf. ''Dat vond ik al mooi, want hij is wel een trainer die ik als speler goed kende. Hij speelde bij Barcelona met Lionel Messi! En Messi koos Gio als beste linksback in zijn favoriete elftal. Dan ben je wel iemand in Zuid-Amerika.''
De middenvelder, die onlangs grote indruk maakte in een interland tegen Brazilië, is spijkerhard. ''Het leven op straat was vaak hard, keihard. Ik was drie jaar toen ik al voor de deur van het huis meedeed. Ach, ik had wel schoenen, maar jullie zouden dat hier geen schoenen noemen. Ik had zo weinig om mijn voeten dat het leek alsof ik met blote voeten op grind of steen voetbalde. Die mentaliteit uit mijn jeugd komt me nu van pas.
Mwah, ben wel gecharmeerd van Santos, die is wel beter dan Kramer in ieder geval. Maar dat is geen prestatie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:28 schreef Grifte het volgende:
![]()
Achahbar > Santos/Kramer
Rot toch op. Dat is er weer zo 1 die prima in het rijtje Baco Arie / Kramer / Kazim / Tapia past.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mwah, ben wel gecharmeerd van Santos, die is wel beter dan Kramer in ieder geval. Maar dat is geen prestatie.
Mooiquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:28 schreef Grifte het volgende:
![]()
Achahbar > Santos/Kramer
quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mooi![]()
Alleen al om van dat constante gezeik hier over Achahbar af te zijn.
Dat is dus het erge, hij is niet eens beter dan Kramer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mwah, ben wel gecharmeerd van Santos, die is wel beter dan Kramer in ieder geval.
Blijf jij lekker constant zeiken dat die mislukte spits geen kans krijgtquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga lekker naar je eigen topic.
Ja welquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dus het erge, hij is niet eens beter dan Kramer.
Je bent snel met het afschrijven van Tapiaquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rot toch op. Dat is er weer zo 1 die prima in het rijtje Baco Arie / Kramer / Kazim / Tapia past.
Fixed.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen Scrummie en HMF napraat.
Meneer hoeft zijn "kunsten" niet eerst bij Feyenoord te vertonen om te bewijzen wat voor middelmaat we nu weer in huis hebben gehaald. Dat hebben we al prima gezien bij het zinkende schip dat FC Twente heet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent snel met het afschrijven van Tapia.
Contract voor drie jaar tegen een dik salaris en vervolgens snoeihard falen in De Kuip. "Waarde creëeren", aldus Van Geelquote:Op donderdag 28 januari 2016 08:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja wel. Vooral technisch.
Geen hele slechte optie vind ik, maar misschien weer te opportunistisch en blijkt het bij Feyenoord weer middelmaat te zijn. Die kans is vrij groot.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meneer hoeft zijn "kunsten" niet eerst bij Feyenoord te vertonen om te bewijzen wat voor middelmaat we nu weer in huis hebben gehaald. Dat hebben we al prima gezien bij het zinkende schip dat FC Twente heet.
Ik accepteer je excuus over 14 wedstrijdenquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Geef het een kans. Gutierrez was van grote klasse op het WK2014, krijgt last van een blessure en heeft zware moeite om terug te komen in vorm. Tapia had een soort zelfde probleem. In zo'n elftal is het soms heel moeilijk om echt in vorm te geraken. Zie bijvoorbeeld Ajax, zelfs Iniesta zal met dat walgelijke systeem niet fungeren.
Het ligt niet altijd aan de speler zelf.
Ben het niet eens met je onlogicagod.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meneer hoeft zijn "kunsten" niet eerst bij Feyenoord te vertonen om te bewijzen wat voor middelmaat we nu weer in huis hebben gehaald. Dat hebben we al prima gezien bij het zinkende schip dat FC Twente heet.
We gaan het zien ouwe reus. Misschien ben ik gewoon pessimistisch ingesteld wat transfers van Feyenoord betreft. Je vraagt je haast af waar dat pessimisme vandaan komt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben het niet eens met je onlogicagod.
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:28 schreef Grifte het volgende:
![]()
Achahbar > Santos/Kramer
mag het niet hopen nee. dan krijg je van die idioten zoals HMF die dalijk gequote worden door krabby...quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:28 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Krabby haalt zijn informatie gewoon nog steeds uit dit topic.
Je bent altijd pessimistisch ingesteld.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het zien ouwe reus. Misschien ben ik gewoon pessimistisch ingesteld wat transfers van Feyenoord betreft. Je vraagt je haast af waar dat pessimisme vandaan komt.
Ik raad je aan de wedstrijd Brazilië-Peru eens te bekijken van een paar maanden geleden, toen hij zowaar eens op het middenveld stond. Tapia was echt uitstekend. Wellicht dat je een beetje bijdraait.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het zien ouwe reus. Misschien ben ik gewoon pessimistisch ingesteld wat transfers van Feyenoord betreft. Je vraagt je haast af waar dat pessimisme vandaan komt.
Zegt er godverdomme één watquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent altijd pessimistisch ingesteld.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen op een meninkje van je.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik accepteer je excuus over 14 wedstrijden
quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:56 schreef RijstNatie het volgende:
Wordt een zware kluif vanavond, denk 2-1 voor heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |