Malaise.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was aan het fappen op Marleen en Malisse ofzo?
Welke keek je?quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:53 schreef renwan het volgende:
Ik zit wat In Het Spoor Van terug te kijken maar Geerd, ik mag toch hopen dat die communicatie tegenwoordig stukken beter is he?
Mja, ik ben ergens afgehaakt ... vond het te overdreven o.i.d.quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb net voor het eerst Modern Family echt gekeken. Nu al 6 afleveringen achter elkaar. Heerlijke serie
Zit nu bij seizoen 2, iets met een trein die vanaf Utrecht niet meer naar Maastricht ging en toen weer wel ofzoquote:
Heerlijk simpel en vermakelijk kijkvoerquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb net voor het eerst Modern Family echt gekeken. Nu al 6 afleveringen achter elkaar. Heerlijke serie
Het moet wel je humor zijn. How I met your mother is een van mijn favoriete series. 2x helemaal gezien excl. af en toe op TVquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mja, ik ben ergens afgehaakt ... vond het te overdreven o.i.d.
Misschien weer eens oppakken.
Preciesquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Heerlijk simpel en vermakelijk kijkvoer![]()
Ohwja nog steeds, in het begin is het frustrerend je wend eraanquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Zit nu bij seizoen 2, iets met een trein die vanaf Utrecht niet meer naar Maastricht ging en toen weer wel ofzo
Godver manquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohwja nog steeds, in het begin is het frustrerend je wend eraan![]()
Ja die heb ik ook verslonden. Misschien vond ik daarom Modern Family minder.quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Het moet wel je humor zijn. How I met your mother is een van mijn favoriete series. 2x helemaal gezien excl. af en toe op TV
Ik vind Modern Family juist stukken beter dan HIMYM. De humor is stukken subtieler dan met die lachbandquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook verslonden. Misschien vond ik daarom Modern Family minder.
Maar zaten wel leuke stukken in en die actrice (Mendez?) is wel knap.
Maar Barney maakt veel goed.quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vind Modern Family juist stukken beter dan HIMYM. De humor is stukken subtieler dan met die lachband
Nee, serie met de alpha der alphas, gespeeld door een homo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:18 schreef Geerd het volgende:
How i met your mother dat klinkt echt als een wijven serie man?
Tot op zekere hoogte, uiteindelijk vond ik het allemaal hetzelfde. Heb het laatste seizoen met veel moeite afgekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte, uiteindelijk vond ik het allemaal hetzelfde. Heb het laatste seizoen met veel moeite afgekeken.Ja dat was wel een beetje ... afgeraffeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIe zooi is al meer dan 10 jaar oud, seizoen 1 ergens te kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar Barney maakt veel goed.
[..]
Nee, serie met de alpha der alphas, gespeeld door een homo.
Netflix.quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
DIe zooi is al meer dan 10 jaar oud, seizoen 1 ergens te kijken
Ik vind dat een understatementquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja dat was wel een beetje ... afgeraffeld.
Netflixquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
DIe zooi is al meer dan 10 jaar oud, seizoen 1 ergens te kijken
Het hotel vond ik wel interessant, de rest was wel afgeraffeld. Ted is qua karakter ook altijd beetje een pussy gebleven.quote:
Popcorn ff proberen maar zal ook wel nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vind dat een understatement
[..]
Netflix
Ik kan die serie niet met genot terugkijken, in tegenstelling tot Modern Familyquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het hotel vond ik wel interessant, de rest was wel afgeraffeld. Ted is qua karakter ook altijd beetje een pussy gebleven.
10 euro per maand man, met je HC salaris!quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Popcorn ff proberen maar zal ook wel niet
Ik ga wel aan MF beginnen dan binnenkort.quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan die serie niet met genot terugkijken, in tegenstelling tot Modern Family
quote:
Ik betaal al nieuwsgroepen 7,5 per maandquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:29 schreef renwan het volgende:
[..]
10 euro per maand man, met je HC salaris!
quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik betaal al nieuwsgroepen 7,5 per maand
Zal niet zo feestelijk zijn als die smiley, meer zo van "hé, alsjeblieft, oké, doei".quote:
Ben je gekquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hele familie mag dan komen zeker?
"Hey, bedankt, fijn, doei."quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zal niet zo feestelijk zijn als die smiley, meer zo van "hé, alsjeblieft, oké, doei".
Zoals ikquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
"Hey, bedankt, fijn, doei."
Naja, is toch een happening. Niet iedereen krijgt zomaar een diploma bij een pakje boter
Scheelde niet veel aanquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jij kreeg hem bij een pakje boter?
Is het eerste deel van seizoen 1 in het frans??quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jij kreeg hem bij een pakje boter?
Dat lijkt mij sterk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 01:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is het eerste deel van seizoen 1 in het frans??
Ed o Neilquote:Op donderdag 28 januari 2016 01:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als alcohol gratis was dronk ik het de ganse dag.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
Het is veel te RUSTAGH in het café, het is al een uur geweest en niemand van de stamgasten is aan de zuip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |