Ja, thuis op mijn laptop!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja, thuis op mijn laptop!
Op deze brakke pc's kan ik ze niet eens fatsoenlijk bekijken en er staan telkens mensen aan de bar die het ook zien
Morgen vroeg op?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bakkie is op. Straks maar een biertje opentrekken
Kun je der nog mooi wat wegtikken !!quote:
Op je zolderkamer?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk is het een voorteken voor de meiden die ik komend weekend ga tegenkomen
Laatste keer was met oud en nieuwquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je der nog mooi wat wegtikken !!
Hoeveel drink jij eigenlijk als je echt gaat zuipen??
Mono draaid zijn hand niet om voor 10 of meer halve liters Simterklaas drinkt bijna niet, M4rc0 stuk of 8 flesjes
Paus ook 6/8 biertjes volgens mij, Roosje tikt 1,5 fles wijn weg.
Verschilt elke keer. Tel het nooitquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mono draaid zijn hand niet om voor 10 of meer halve liters Simterklaas drinkt bijna niet, M4rc0 stuk of 8 flesjes
NIet echt zuipen dus?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Verschilt elke keer. Tel het nooit
Gisteren 10 biertjes op gwn thuis met vrienden.
Je houdt er gwn niet van? Of probeer je te minderenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Laatste keer was met oud en nieuw
Ja dat bedoel ik dan gaat er wel wat meer inquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
In het weekend wel. Soms ook te veel
Alle chimeiden die doebaar zijn gaan linea recta naar mijn zolderkamerquote:
Ben er niet zo afhankelijk van, maar af en toe is wel lekker. Met oud en nieuw bij een vriend thuis bleven ze ook maar achter elkaar neerzetten, moest wel effe de rem erop zetten toen. Zat al te draaien namelijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:58 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je houdt er gwn niet van? Of probeer je te minderen
Ik tip er makkelijk 15/16 leeg op een avond als ik de volgende dag niets vroeg gepland heb.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was dat dan niet de bedoelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |