Rond half 7 pasquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd is gekomen! Tijd voor bier!
Dan moet je wel weer wat gaan inhalenquote:
Het word nu rond kwart voor 7, maat van me red de trein niet en ik zit ook al krap qua tijd nuquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je wel weer wat gaan inhalen
Als je die vriend tegenkomt hem gewoon klappen. Hoe erg ik het ook vind dat je Feyenoorder bent, maar voor je club kom je op tijd om fatsoenlijk te kunnen proosten!quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Het word nu rond kwart voor 7, maat van me red de trein niet en ik zit ook al krap qua tijd nu
Geeft ons nog steeds ruim anderhalf uur om te pilsenquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je die vriend tegenkomt hem gewoon klappen. Hoe erg ik het ook vind dat je Feyenoorder bent, maar voor je club kom je op tijd om fatsoenlijk te kunnen proosten!
Niet gewoon van te voren al naar het stadion gaan, daar een vette hap eten en tijdens het eten al meteen gaan pilsen. Daar heeft een echte man minstens twee uur voor nodig om op een fatsoenlijke manier 10 tot 15 bier te klappen op hun club.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Geeft ons nog steeds ruim anderhalf uur om te pilsen
En wat ik zeg, ik zit te wachten op m'n eten dus ik zit ook al krap qua tijd
Ja de planning was bepaald niet perfect neequote:Op donderdag 28 januari 2016 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet gewoon van te voren al naar het stadion gaan, daar een vette hap eten en tijdens het eten al meteen gaan pilsen. Daar heeft een echte man minstens twee uur voor nodig om op een fatsoenlijke manier 10 tot 15 bier te klappen op hun club.
Maar omdat je Feyenoorder bent vergeef ik het je!
Ik moet je wel toegeven dat je solidariteit toont met de club! Totaal geen overzicht, tijdsbesef, gebrekkige planning en een totaal wanbeleid voeren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja de planning was bepaald niet perfect nee
Godver ik moest nog lachen ookquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet je wel toegeven dat je solidariteit toont met de club! Totaal geen overzicht, tijdsbesef, gebrekkige planning en een totaal wanbeleid voeren.
Da's te hopen ja!quote:
De schaal kunnen jullie toch wel vergeten, dus gewoon het beste ervan maken!quote:
Waar ben jij eigenlijk voor dan belhamel?quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De schaal kunnen jullie toch wel vergeten, dus gewoon het beste ervan maken!
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet je wel toegeven dat je solidariteit toont met de club! Totaal geen overzicht, tijdsbesef, gebrekkige planning en een totaal wanbeleid voeren.
Omdat vrijquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:53 schreef Cassius het volgende:
Heb Geerd nog niet gezien in de trein vandaag, hoe kan dit?
Wel internationaal dusquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:08 schreef Braddie het volgende:
Allright
Dat werk is maar voorlopig maar 3 dagen per weekBegint om 10, tot 5
Hopelijk dat het over een poos meer word en het is NIET internationaal, wat inhoud dat ik alleen NL en België pak met ritjes.
Nja, België... Het is wel internationaal, maar toch.. Bij internationaal denk ik echt aan Frankrijk/Spanje etc. En dát soort ritten gebeuren niet. Want dat is goedkoper met echt dedicated transport services zeg maar.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja, België... Het is wel internationaal, maar toch.. Bij internationaal denk ik echt aan Frankrijk/Spanje etc. En dát soort ritten gebeuren niet. Want dat is goedkoper met echt dedicated transport services zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |