abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159535926
3 dagen te vroeg lek... }:| naja mag mijn nod naar 26 februari
S. 2014
J. 2016
pi_159537339
Jammer GM :*

Saarah, ik sluit me aan bij alle berichten hierboven. Probeer wat minder te testen en te genieten. Je bent nu gewoon zwanger O+ Of dit kindje levend ter wereld komt of niet, er is een klein wezentje in je aan het groeien en die verdient alle liefde die je hebt O+ :* . Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat je dat nu niet hebt. Maar je komt wat onzeker en gespannen over. Maar je bent gewoon (weer) zwanger *O*

Oh en wolken, ik snap goed dat het steekt en dat je je misschien wat gepasseerd voelt. Maar wat Sparkling al zegt: opa en oma zijn nu 40 jaar getrouwd en hebben nu die kleinkinderen. Er kan op een ander moment natuurlijk weer een nieuwe foto gemaakt worden als ook jullie kind(jes) er zijn en alle kleinkinderen compleet zijn.
pi_159538494
Jullie hebben gelijk hoor, ik ga proberen wat meer onbezorgd te zijn!

Ik heb gelnagels, een aantal daarvan zijn plots losgekomen terwijl er voordien zelfs nooit één was losgekomen :?. Nu lees ik dat dat zelfs kan door hormonale veranderingen, waaronder een zwangerschap. Gek toch wat je lichaam met je kan doen.

Ga ze nu laten verwijderen en voorlopig geen gelnagels meer want onder eentje zit een bacteriële infectie (door het loslaten).

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nog even hier blijf posten, tot na het bezoekje aan de gynaecoloog donderdag? Als alles dan nog OK is, zal ik jullie met een bang hartje (en met hoop op zeer spoedige opvolging) uitzwaaien :)
  Manager PR/Moderator zondag 31 januari 2016 @ 15:24:17 #79
269689 crew  Viv
pi_159542640
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:19 schreef Saarah het volgende:
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nog even hier blijf posten, tot na het bezoekje aan de gynaecoloog donderdag?
Natuurlijk niet, gewoon blijven posten hier, je merkt het vanzelf wel wanneer Z&G beter bij je situatie past. :*
pi_159543321
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:19 schreef Saarah het volgende:
Jullie hebben gelijk hoor, ik ga proberen wat meer onbezorgd te zijn!

Ik heb gelnagels, een aantal daarvan zijn plots losgekomen terwijl er voordien zelfs nooit één was losgekomen :?. Nu lees ik dat dat zelfs kan door hormonale veranderingen, waaronder een zwangerschap. Gek toch wat je lichaam met je kan doen.

Ga ze nu laten verwijderen en voorlopig geen gelnagels meer want onder eentje zit een bacteriële infectie (door het loslaten).

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nog even hier blijf posten, tot na het bezoekje aan de gynaecoloog donderdag? Als alles dan nog OK is, zal ik jullie met een bang hartje (en met hoop op zeer spoedige opvolging) uitzwaaien :)
Natuurlijk! Geen probleem! En je zwaait ons niet echt uit hè? Je blijft vast meespieken ;)
pi_159548035
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:43 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Natuurlijk! Geen probleem! En je zwaait ons niet echt uit hè? Je blijft vast meespieken ;)
Uiteraard en ik blijf hier duimen voor heel veel streepjes :Y
pi_159549490
Pff misselijk hier, met vlagen. En chagrijnig haha ook met vlagen. Natuurlijk denk ik van alles maar zal wel niks zijn. Stiekem ovutesten aan het doen geweest, eerst rond de 20e (blanco) en nu de afgelopen dagen, streepje wordt donkerder, dus dan zal nu de eisprong wel zijn ongeveer? Zou je daar ook misselijk van worden? Spannend 😊
pi_159549908
Dat je zit te grienen bij de Lion King is wel een goed teken he? :')
Jonguh, die film hakt er in. Heb em jaren niet gezien, maar wat een prachtfilm, eigenlijk O+

Spannend, Justme! Ik merk zelf echt nul-komma-niks van mijn eisprong, dus ik zou het niet weten. Anderen merken em wel duidelijk. En streepies=aan de bak! Wat doe je nog hier! ;)
pi_159550461
Ben benieuwd naar jou Room! Morgen ga je testen? Of is dan je NOD?

Wij gaan twee wachtweken in. Vannacht onmiskenbaar mijn eisprong gehad. Ik bleek zelfs midden in de nacht tegen manlief te hebben verkondigd dat ik zo'n kramp had in mijn buik. Ik zei vanochtend al gekscherend: dan waren het er vast twee tegelijk ;) toen kneep hij m wel eventjes, haha.
pi_159550500
Morgen is volgens de app mijn nod en doe ik nog een testje. Ik heb al met 3 verschillende testjes getest, en ze geven allemaal een erg lichte streep. Ben benieuwd!
pi_159550516
*O* Klinkt heel erg echt Room O+ Ben ook benieuwd of je streepje plakt!
pi_159553496
O+ Leuk Room, lijkt me dat er morgen wel weer een streep te zien is ;)

Saarah, het is ook spannend zo net na een positieve test. Ik ben ook benieuwd of er donderdag al iets te zien zal zien :*

Ik had gisteren & vandaag een positieve ovulatie test (dag 18 & 19). Hopelijk niet weer ongesteld op dag 25 zoals vorige maand :{ Dit weekend weer 2 vriendinnen die hun zwangerschap aankondigden... Ik wil ooohooook :@
pi_159554158
Ik weer lek, slechts 2 dagen voor NOD deze keer. Hopelijk voor de laatste keer. Geneesheerdirecteur heeft vrijdag gebeld. Ik heb zelfs niet een heel klein beetje Chlamydia gehad, dus hij belt dinsdag terug en dan ben ik 'good to go' voor de HSG.
pi_159554218
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:23 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weer lek, slechts 2 dagen voor NOD deze keer. Hopelijk voor de laatste keer. Geneesheerdirecteur heeft vrijdag gebeld. Ik heb zelfs niet een heel klein beetje Chlamydia gehad, dus hij belt dinsdag terug en dan ben ik 'good to go' voor de HSG.
Goed nieuws Hilz. Tevens spannend voor de HSG. Hoe snel gaan ze die plannen voor je?
pi_159554403
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:24 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Goed nieuws Hilz. Tevens spannend voor de HSG. Hoe snel gaan ze die plannen voor je?
Voor mn volgende ei. Dus binnen nu en 2.5 week
  Manager PR/Moderator zondag 31 januari 2016 @ 21:34:48 #91
269689 crew  Viv
pi_159554632
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:28 schreef Hilzillah het volgende:
Oh dat schiet op *O*

Hier gaan we de wachtweken in, maar de vruchtbare dagen waren vrij kansloos (eerst had man griep, daarna ik) maar wie weet. :')
pi_159554649
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:28 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

*O*

Op naar strepen!! Je weet wat ik gedroomd heb he :P
S. 2014
J. 2016
pi_159554650
Spannend! Succes en sterkte!
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 23:18:53 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159558383
Spannend hier allemaal!

Ik zit rondom mijn eisprong maar heb deze ronde geen ovulatietesten gedaan. Omdat ik net mijn jurk heb gekocht zou het zelfs handiger zijn om niet nu zwanger te zijn maar ach dat loopt vast wel los. Zul je zien dat het juist nu raak is :D Maar boeiend, baby gaat toch echt voor O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_159558846
Maai ook strepen! GM strepen! Iedereen strepen. Leeeeeeeg dat wohts hok!!
pi_159564276
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:18 schreef MaJo het volgende:
Spannend hier allemaal!

Ik zit rondom mijn eisprong maar heb deze ronde geen ovulatietesten gedaan. Omdat ik net mijn jurk heb gekocht zou het zelfs handiger zijn om niet nu zwanger te zijn maar ach dat loopt vast wel los. Zul je zien dat het juist nu raak is :D Maar boeiend, baby gaat toch echt voor O+
Die jurk vermaken ze dan maar, heb je lekker plek voor de baby O+
  Moderator maandag 1 februari 2016 @ 11:49:41 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159564446
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:41 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Die jurk vermaken ze dan maar, heb je lekker plek voor de baby O+
Daar heb ik ook aan zitten denken :D Maar denk dat dat met deze jurk niet kan. Maar ach, eerst maar eens afwachten hoe het allemaal loopt :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_159565972
Jongens, ik hoop dat t besmettelijk is, want ik had weer een streep. En als een 4-jarige dan op mn werk bij binnenkomst vraagt of ik een baby in mn buik hebt, dan is het waar, denk ik :P
Hopelijk tot snel on the other side! :*
pi_159566061
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Jongens, ik hoop dat t besmettelijk is, want ik had weer een streep. En als een 4-jarige dan op mn werk bij binnenkomst vraagt of ik een baby in mn buik hebt, dan is het waar, denk ik :P
Hopelijk tot snel on the other side! :*
Jeeeeeeeeeee! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')