HAHAHAHAAHquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik ook weldan zie je zo die andere vrouw door de kamer vliegen lol
hoezo jij bent toch een heksquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje dat zijn kind half zwart is, insinuerend dat hij met zijn quasi-naïviteit niet doorheeft dat zijn vrouw vreemd is gegaan met een zwarte 30cm+ pener.quote:
Bedankt hans voor je uitlegquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje dat zijn kind half zwart is, insinuerend dat hij met zijn quasi-naïviteit niet doorheeft dat zijn vrouw vreemd is gegaan met een zwarte 30cm+ pener.
En als je gewoon meedoet met mij en Ober? Dan is er niet echt sprake van jaloezie maar gewoon leuke avond toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo jij bent toch een heks
Ik wil ze ook blond van binnen hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een neger gevangen in het lichaam van een enorm lekkere blonde tatta.
Grapje ik kan niet eens basketballen xoxo ben onderweg.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil ze ook blond van binnen hebben
is toch zieligquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet, staat in de FOK!regelementen.
ik zal met kullie overleggenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En als je gewoon meedoet met mij en Ober? Dan is er niet echt sprake van jaloezie maar gewoon leuke avond toch?
Niet kunnen basketballenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Grapje ik kan niet eens basketballen xoxo ben onderweg.
Is goed.quote:
Was weer een grapje heb best gevoel voor sport, waaronder basketbal, ik ben echter wel blond van binnen en van buiten behalve qua intelligentie.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet kunnen basketballenblijf weg
waarschijnlijk via forum.fok.nlquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:34 schreef TARDIS. het volgende:
Weet niet hoe we hier nu kwamen trouwens
ik wilde hier stiekem over praten hehehehequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is goed.
Weet niet hoe we hier nu kwamen trouwens, ik wilde alleen een keer komen kijken hoe jij strippend FOK!t.
Jezus jij bent echt het sletje van klbquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was weer een grapje heb best gevoel voor sport, waaronder basketbal, ik ben echter wel blond van binnen en van buiten behalve qua intelligentie.
Ben weer onderweg Opso xoxo
quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wilde hier stiekem over praten hehehehe
Via google*quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarschijnlijk via forum.fok.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |