kusjequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:25 schreef Catkiller het volgende:
En godverdomme mijn pols doet pijn want ik brandde mij net aan de kachel, arm nu net zo kaal als WCH zijn hoofd.
Gewoon om en om 1 op 1 dan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind trio's niks aan. Irritant dat je je aandacht moet verdelen
TR gemachtquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zin om je te verdrinken in een laagje smegma
maar dan zal ik wel weer een ban krijgen
waren ze stoutquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:25 schreef Catkiller het volgende:
En godverdomme mijn pols doet pijn want ik brandde mij net aan de kachel, arm nu net zo kaal als WCH zijn hoofd.
alsof jij daar ervaring mee hebtquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hey gaat het een beetje vriendquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:25 schreef Catkiller het volgende:
n godverdomme mijn pols doet pijn want ik brandde mij net aan de kachel, arm nu net zo kaal als WCH zijn hoofd.
ik ben te jaloers voor trio's ha ha hahahquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik te lelijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik ben te jaloers voor trio's ha ha hahah
aw vervelend maatjequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:25 schreef Catkiller het volgende:
Nee niet meer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
slim slim. is trio jouw ultieme droom?
zeg ik toch ook niet. Ik kan prima vooruit denkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof jij daar ervaring mee hebt
blijf het raar verhaal vinden, die negerslaaf in de familiegeschiedenis die ineens zijn genen doorgeeft aan precies mijn kindquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent iig wel een kind kunnen verwekken itt de fokmaagden
Kom nou knuffelenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blijf het raar verhaal vinden, die negerslaaf in de familiegeschiedenis die ineens zijn genen doorgeeft aan precies mijn kind
owhhwhwhowhowohwh oquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zeg ik toch ook niet. Ik kan prima vooruit denken
Watquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blijf het raar verhaal vinden, die negerslaaf in de familiegeschiedenis die ineens zijn genen doorgeeft aan precies mijn kind
ja ik ook welquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik ben te jaloers voor trio's ha ha hahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |