Ajax won ook maar 2-1quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
ADO heeft het moeilijk tegen De Graafschap. Weinig clubs die dat lukt
Tja, dat is wel een beetje inherent aan zijn speelstijl. Erg voorspelbaar. Eerste weken doet hij het vaak leuk, maar dan zakt het steeds verder weg, zeker nu hij op leeftijd komt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut Schaken, ik erger mij meer en meer aan hem.
ik heb er ook weinig vertrouwen in dat deze 0-1 behouden blijft.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
ADO heeft het moeilijk tegen De Graafschap. Weinig clubs die dat lukt
Die Chinees knijpt m ook al.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb er ook weinig vertrouwen in dat deze 0-1 behouden blijft.
Zijn ogen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Chinees knijpt m ook al.
geen idee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Chinees knijpt m ook al.
Nee, Wang heet ie, niet Zijn ogen.quote:
Dan zit ik wel een stuk comfortabeler op mijn bank kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eens. We moeten de 0-2 maar maken.
Hoe zit je nu op de bank dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit ik wel een stuk comfortabeler op mijn bank kan ik je zeggen.
Bacotje er bij?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit ik wel een stuk comfortabeler op mijn bank kan ik je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |