Ajax won ook maar 2-1quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
ADO heeft het moeilijk tegen De Graafschap. Weinig clubs die dat lukt
Tja, dat is wel een beetje inherent aan zijn speelstijl. Erg voorspelbaar. Eerste weken doet hij het vaak leuk, maar dan zakt het steeds verder weg, zeker nu hij op leeftijd komt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kut Schaken, ik erger mij meer en meer aan hem.
ik heb er ook weinig vertrouwen in dat deze 0-1 behouden blijft.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
ADO heeft het moeilijk tegen De Graafschap. Weinig clubs die dat lukt
Die Chinees knijpt m ook al.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb er ook weinig vertrouwen in dat deze 0-1 behouden blijft.
Zijn ogen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Chinees knijpt m ook al.
geen idee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Chinees knijpt m ook al.
Nee, Wang heet ie, niet Zijn ogen.quote:
Dan zit ik wel een stuk comfortabeler op mijn bank kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eens. We moeten de 0-2 maar maken.
Hoe zit je nu op de bank dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit ik wel een stuk comfortabeler op mijn bank kan ik je zeggen.
Bacotje er bij?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit ik wel een stuk comfortabeler op mijn bank kan ik je zeggen.
Bacootje, toch?quote:
Met een baby in huis moet dat allemaal niet meer zo schokkend zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als ik een windje laat komt het er dunnetjes uit.
ja ze worden vaker gegeven voor zoiets maar ik vind dat altijd maar stom.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als je zo in komt neem je wel een risico. Volgens sommigen is dat genoeg.
Ik heb Santos en Limbombe er uit gehaald ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Santos 2-0
Mensen die hem hadden gewisseld in de manager lach ik uit
nee de bacardi fles is nu leegquote:
16 puntenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb Santos en Limbombe er uit gehaald ja.
Havenaar scoort ook voldoende.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
16 puntenen ook 10 voor Jones.
Genot. Voor een zacht prijsje.
Maar is wel duurder.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Havenaar scoort ook voldoende.
En dan vonden ze dat in Den Haag toen niet goed genoeg!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schandalig die grasmat van de Graafschap.
dat was een top grasmat. Als Vitesse had gewonnen destijds ipv verloren had je ze niet horen klagenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En dan vonden ze dat in Den Haag toen niet goed genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |