Was het idee van Specularium.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat zo gay he, als dan UI's van iedereen die hier post in de OP staan. Dat vind ik echt dom eigenlijk.
Wat een lul is het toch ook.quote:
Elfletterig slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Elflettering is dan ook twaalfletterig, dus dat zou nergens op slaan
Je staat dan ook naast een roze fallussymbool... ik snap je probleem wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat zo gay he, als dan UI's van iedereen die hier post in de OP staan. Dat vind ik echt dom eigenlijk.
Oh dat vind ik op zich helemaal niet erg hoor, maar wel dat het d4v1d is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je staat dan ook naast een roze fallussymbool... ik snap je probleem wel.
Klöpt. Zeventienletterig kan weer wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Elflettering is dan ook twaalfletterig, dus dat zou nergens op slaan
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klöpt. Zeventienletterig kan weer wel.
quote:
Nee, waarom zou je ergens op slaan, voor je het weet heb je een splinter.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan slaat de persoon nog steeds nergens op.
Wees blij dat ik niet gelijk zo perfect ben... voor je het weet zouden jullie me dan weer kwijt zijn omdat ze me dan donkerblauw zouden maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Specularium was daar altijd veel sneller mee.... God hebbe zijn ziel.
NWS-mod is het hoogst denkbare FOK!-ambt (op Redactie Frontpage na), dus dan stroom je niet door naar zoiets minderwaardigs als Forum Admin. Dat is meer iets voor POL-mods die hogerop willen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet gelijk zo perfect ben... voor je het weet zouden jullie me dan weer kwijt zijn omdat ze me dan donkerblauw zouden maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |