SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ja inderdaad, de 1-0 hing in de lucht. Toch te triest voor woorden dat je gaat zeiken over 2 minuten tegen Heracles.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef Brammess het volgende:
Niet dat Ajax iets verdiende maar wat was Higler kut zeg3 minuten extra tijd terwijl Heracles minimaal 5 minuten bij elkaar had gerekt.
Fischer![]()
Dat vind ik sowieso in Nederlandse potjes. Standaard 2 minuten. Als er iets is gebeurt 3 of 4 en bij hoge uitzondering 5. In Engeland geven ze bij veel tijdrekken en gedoe rustig 10 minuten extra.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef Brammess het volgende:
Niet dat Ajax iets verdiende maar wat was Higler kut zeg3 minuten extra tijd terwijl Heracles minimaal 5 minuten bij elkaar had gerekt.
FischerHet kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Ook als we nog 180249 minuten door hadden gespeeld had Ajax niet gescoord
Het was echt walgelijk slecht![]()
Walgelijk slecht is echt een understatement van het jaar.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik zeg toch ook niet de 1-0 in de lucht hing of wel dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de 1-0 hing in de lucht. Toch te triest voor woorden dat je gaat zeiken over 2 minuten tegen Heracles.![]()
Dat werd tijd, wat een ontiegelijk kutveld was dat zegquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
Er komt een nieuwe mat in de Arena
http://www.ajax.nl/stream(...)grasmat-in-arena.htm![]()
Veel understatements in dit topic zie ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat werd tijd, wat een ontiegelijk kutveld was dat zegMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vraag me toch wel af hoe het komt dat die mat zo glibberig is. Wordt er niet zo achterlijk veel gesproeid?![]()
In het geval van sommige users is dat maar beter ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veel understatements in dit topic zie ik![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat werd tijd, wat een ontiegelijk kutveld was dat zeg
Dit was pas feest. Veld van nu is vergeleken bij dat veld fantastischRED ONS HENNIEGOD![]()
liever op kunstgras uit willen spelen dan thuis in Adam hahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
Er komt een nieuwe mat in de Arena
http://www.ajax.nl/stream(...)grasmat-in-arena.htm![]()
Torres
Die vent scoort niet meer sinds ie weg is uit Liverpool[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
bijna 1.0exG!quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook als we nog 180249 minuten door hadden gespeeld had Ajax niet gescoord
Het was echt walgelijk slechtHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik zou serieus gewoon Zivkovic een kans geven, voor hetzelfde geld pakt ie het ineens wel op. Wat je anders gaat huren zal niet veel beter zijnOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
In de periode rond de eeuwwisseling was het veld ook zeer kut. Toen was de oplossing kunstgras. Wel grappig, Ajax was de eerste club in de Eredivisie die officieel toestemming aan de KNVB vroeg voor kunstgras.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
liever op kunstgras uit willen spelen dan thuis in Adam haha
Zou een zegen zijn voor het technische voetbal van Ajax, werd toen gezegd.![]()
Beetje hetzelfde als Luuk de Jong die niet meer scoorde sinds die weg was uit Twente niet?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Torres
Die vent scoort niet meer sinds ie weg is uit Liverpool![]()
Met het verschil dat de Jong niet scoorde omdat hij veelvuldig werd misbruikt als rechtsbuiten en middenvelder.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Luuk de Jong die niet meer scoorde sinds die weg was uit Twente niet?![]()
Dat zal vast wel de enige reden zijn jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met het verschil dat de Jong niet scoorde omdat hij veelvuldig werd misbruikt als rechtsbuiten en middenvelder.![]()
![]()
Goed dat er een nieuw veld komt. Hoezo is het eigenlijk weer zo slecht? De laatste jaren lag er een prima grasmat.![]()
De Jong heeft nauwelijks wedstrijden gespeeld toenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Luuk de Jong die niet meer scoorde sinds die weg was uit Twente niet?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klopt, die kon het niveau gewoon niet aan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong heeft nauwelijks wedstrijden gespeeld toen![]()
Mee eens, de top van Nederland is zijn niveau.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die kon het niveau gewoon niet aan.
Wat overigens ook wat zegt over de Nederlandse competitie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
http://www.telegraaf.nl/t(...)olt_Feyenoord__.html
mooi doelpuntBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: