Cosquote:
Toch niet onaardig!quote:
Moet je nagaan als ik over 8 faxen m'n faxen niet meer post. Dan wordt dit topic zo traag als strontquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Een stel Stormtroopers voor dit stormlooptopic.
[ afbeelding ]
Ben bang dat we mensen moeten gaan lokken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik over 8 faxen m'n faxen niet meer post. Dan wordt dit topic zo traag als stront
Goed bezig, jong!! Let op je grenzen, jij bent de enige die dat aan kan gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer thuis na de eerste twee uurtjes werken op kantoor in bijna een maand of twee... Viel zeker niet tegen.
Yup, dat moet ik nog leren... Vooral dat ik nu eigenlijk ook een beetje de grens moet opzoeken om mezelf uit te testen. Vrijdag weer twee uurtjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed bezig, jong!! Let op je grenzen, jij bent de enige die dat aan kan geven
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer thuis na de eerste twee uurtjes werken op kantoor in bijna een maand of twee... Viel zeker niet tegen.
Positief nieuws, altijd fijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Mooi!
Je had wel een stuk beter weer volgens mij dan vorige keer toen je op kantoor zat.
fijnquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
dichterlijke vrijheidquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
"Een schaduw van zwart licht"
Dat kan toch helemaal niet Blof....
TIMOOOOO!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:55 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
wat een rust hier
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
TIMOOOOO!!![]()
![]()
Voor het offtopic geouwehoer hebben we sinds een tijdje een WhatsAppgroep, dat scheelt een bult posts
Deze reeks bestaat eigenlijk alleen nog dankzij de hyperactieve darmen van SC.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:29 schreef minthy het volgende:
Voor het offtopic geouwehoer hebben we sinds een tijdje een WhatsAppgroep, dat scheelt een bult posts
Het is wel minder geworden sinds ik thee i.p.v. koffie drink, dit i.v.m. verkoudheid en bijbehorende keelklachtenquote:Op woensdag 3 februari 2016 06:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Deze reeks bestaat eigenlijk alleen nog dankzij de hyperactieve darmen van SC.
ho ho ik fax ookquote:Op woensdag 3 februari 2016 06:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Deze reeks bestaat eigenlijk alleen nog dankzij de hyperactieve darmen van SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |