Zekers. Ik probeer mensen in het top2000 topic al te overtuigen om ze op te nemen in hun stemlijstjes. Maar het zal wel nooit wat worden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja.
Zouden ze wat mij betreft wel vaker mogen draaien.
Mwah, vind ik persoonlijk niet het beste van Matchbox Twenty. Youtube Unwell of 3am eens.quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
fantastische requestNummer staat ook niet in de computer zo te zien, denk dat Venema hem ter plekke erbij gepakt heeft toen hij het nummer binnen zag komen.
Toptrack
ga ik zeker doen!quote:Op donderdag 4 februari 2016 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwah, vind ik persoonlijk niet het beste van Matchbox Twenty. Youtube Unwell of 3am eens.
Volgens mij was het Coen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:01 schreef ChatGirl het volgende:
Sander L. wilde nog wel eens een plaat van MB20 pushen, toch?
ik zie in de stats inderdaad wel redelijk wat MB20 in het C&S blok staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:01 schreef ChatGirl het volgende:
Sander L. wilde nog wel eens een plaat van MB20 pushen, toch?
geen idee, dat luister ik nooit. Vond ze best leuk bij 3FM, maar ben ze niet gevolgd. Net als Evers destijds.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
iig waren C&S beiden fan van MB20. Mogen ze vast niet meer draaien bij 538.
Spanning en sensatiequote:Op donderdag 4 februari 2016 12:18 schreef ChatGirl het volgende:
Topicreeks: zomaar mobiele telefoon gekregen?
Uit dezelfde film.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit lijkt verdacht op streets of philidelphia
Flink ingekakt dat gemiddeldequote:
3amquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwah, vind ik persoonlijk niet het beste van Matchbox Twenty. Youtube Unwell of 3am eens.
:d !!!!quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Flink ingekakt dat gemiddelde
XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |