HET ZAL JE VERBAZEN WAAR DIE APEN TOE IN STAAT ZIJNquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ze dat bij mij willen doen moeten het verdomd goeie klimmers zijn.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
HET ZAL JE VERBAZEN WAAR DIE APEN TOE IN STAAT ZIJN
sry, die paste hier goed bij
Godsamme wat een triest wereldbeeld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit soort berichten is voor mij de rede waarom ik bij voorbaat nooit de deur open zal doen voor lichtgetinte personen.
Jij maakt altijd je deur open ongeacht wie er voor staat? Ik maak nooit de deur open tenzij ik iemand verwacht, 99% van alle keren dat er iemand belt is het iemand die iets wil verkopen of een collectant, en dat geloof ik verder allemaal wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Godsamme wat een triest wereldbeeld.
Zigeuners waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:26 schreef Joezi het volgende:
Waarom is dit nieuws? Ohja getint, vandaar. Griezelig zeg.
Ik moet wel. Woon begaande grond zonder intercom en of oogje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij maakt altijd je deur open ongeacht wie er voor staat? Ik maak nooit de deur open tenzij ik iemand verwacht, 99% van alle keren dat er iemand belt is het iemand die iets wil verkopen of een collectant, en dat geloof ik verder allemaal wel.
Klinkt treurig. Ben je bang voor de buitenwereld?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij maakt altijd je deur open ongeacht wie er voor staat? Ik maak nooit de deur open tenzij ik iemand verwacht, 99% van alle keren dat er iemand belt is het iemand die iets wil verkopen of een collectant, en dat geloof ik verder allemaal wel.
Van lichtgetinte dieven naar vooroordelen over asielzoekers in 10 posts. Knap hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Fijn, haal nog meer van dat gajes binnen.
Totaal niet, ik wens alleen niet lastig gevallen te worden door verkopers en collectanten en meer van dat soort schooiers, daar kom ik niet voor van mijn luie reet af.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:54 schreef Falco het volgende:
[..]
Klinkt treurig. Ben je bang voor de buitenwereld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |