Spoiler openen op eigen risico.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.

Nou, die hebben wij dus al opgenomen. Nu komen de finishing touches!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus gewoon een klein album als het ware. Maar wel vetjes als jullie die gaan opnemen!

Heb bijna de neiging om neer te zettenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, die hebben wij dus al opgenomen. Nu komen de finishing touches!
quote:Zou kopen en luisteren

quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spoiler openen op eigen risico.Zag hem net ook in de lijst, maar vond hem niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier

Op de EP staan 1 nieuw nummer en 1 bewerkt nummer en 1 nummer van het eerste optredenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb bijna de neiging om neer te zetten
[..]

toetsenist of gitarist?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op de EP staan 1 nieuw nummer en 1 bewerkt nummer en 1 nummer van het eerste optredenDus als het je echt bevalt dan kan je uiteraard onze Facebook pagina in de gaten houden en wie weet
https://www.facebook.com/Unicornflakestheband/

Eckte Braddiequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben de toetsenist(Stereotype FOK!ker nietwaar?
)

Ik zou hem maar positief vatten.quote:

Hier is net het eerste pilsje los gegaan!quote:

Ik heb 8 jaar lang (bas)gitaar gespeeld totdat ik er geen reet meer aan vond.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben de toetsenist(Stereotype FOK!ker nietwaar?
)

Wat voor biertje?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is net het eerste pilsje los gegaan!

Je mag mijn staaf ook wel even exotisch bespelenquote:

Het is geen "steel drum"quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je mag mijn staaf ook wel even exotisch bespelen

Voor muziekinstrumenten is het vrij apart. Gitaar is toch veel meer standaard.quote:

Fuck de standaard!!!1!quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Voor muziekinstrumenten is het vrij apart. Gitaar is toch veel meer standaard.

quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef Geerd het volgende:
Niet je lul laten zuigen door een trompet

Hoezo als Geerd?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:07 schreef M4rc0 het volgende:
Ik betrap mezelf er op dat ik met whatsappgesprekken net zo ga typen als Geerd

Veel met dubbele uitroeptekens !!quote:

Gewoon een brand pils, heb nog steeds 2 en een half krat staanquote:

Moet morgen op toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een brand pils, heb nog steeds 2 en een half krat staan

Het grootste gemist op WA is dequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef Simterklaas het volgende:
Toch jammer datniet werkt op Whatsapp.

Werkt heus wel, ik stuur hem altijd als afbeeldingquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef Simterklaas het volgende:
Toch jammer datniet werkt op Whatsapp.

Morgen avond gaan de restanten helemaal op!quote:

Maar die afbeelding heeft niet dezelfde impact!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Werkt heus wel, ik stuur hem altijd als afbeelding

quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgen avond gaan de restanten helemaal op!

Vrienden van me staan me altijd bij als mijn tempo iets wil inkakken! Ze helpen me met alle liefde!quote:

Dat zijn blijvertjes!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrienden van me staan me altijd bij als mijn tempo iets wil inkakken! Ze helpen me met alle liefde!

Sowieso, altijd maar bier halen als mijn tempo verzwakt, toppertjes stuk voor stuk!quote:

Echt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:37 schreef Scuidward het volgende:
Weet je wat het is. Sperma is dikker dan pis.

Dat word lastig, zal het er wel even met mijn volgende verovering over hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Houdt ze maar eens naast elkaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |