Ook niet lang meerquote:
Struggels, tough struggels.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ook niet lang meer
Morgen 10 uur eruit.
Zaterdag half 9 eruit.
Dinsdag half 9 eruit.
En als het dan meezit met dat werkgebeuren dan word het elke dag 7 uur eruit
Voor mij wel, ik ben het luie leven gewend.. Dus het is voor mij weer even een knop die om moet.quote:
Je kan ook werken en nog steeds van het luie leven genieten, maar dan moet je het goed aanpakken!quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik ben het luie leven gewend.. Dus het is voor mij weer even een knop die om moet.
Het werk wat mij is aangeboden betreft koerieren, dus in zekere zin is het alsnog luiquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook werken en nog steeds van het luie leven genieten, maar dan moet je het goed aanpakken!
Koeriers werk, lekker baantje hoor. Dan heb je niets te klagen in mijn oren!quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het werk wat mij is aangeboden betreft koerieren, dus in zekere zin is het alsnog luiMaar ik snap wel wat je bedoelt.
Daarom, het is niet fantastisch weet je, maar het is werk. En het is vrij chill werk (Beetje auto rijden en een beetje sjouwen)quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koeriers werk, lekker baantje hoor. Dan heb je niets te klagen in mijn oren!
Het is niet iets wat je voor de rest van je leven moet doen (no offense) maar als tussenbaan is het wel goed te doen lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom, het is niet fantastisch weet je, maar het is werk. En het is vrij chill werk (Beetje auto rijden en een beetje sjouwen)
Daarom, is ook niet iets wat ik de rest van m`n leven wil gaan doen. Maar voor nu is het wel even chillquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is niet iets wat je voor de rest van je leven moet doen (no offense) maar als tussenbaan is het wel goed te doen lijkt me.
Ik heb nog een tijdje gekoeriert voor wat media bedrijven toen ik in de buurt van het media park woonde. Verdiende wel lekker voor weinig werk!quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom, is ook niet iets wat ik de rest van m`n leven wil gaan doen. Maar voor nu is het wel even chill
Dit gaat ook wel aardig verdienen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje gekoeriert voor wat media bedrijven toen ik in de buurt van het media park woonde. Verdiende wel lekker voor weinig werk!
Dat is inderdaad wel chill, als je een beetje op je verbruik gaat letten kan je ook nog lekker een extraatje pakken uit de kilometer vergoeding!quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit gaat ook wel aardig verdienen.
En ik krijg natuurlijk ook benzine kosten per kilometer ver goed, dit staat al op een standaard waarde, maar mijn autootje rijd voor 8 cent minder per kilometerDus ik verdien meerrrr
Zal natuurlijk geen vet pot worden, maar dan kan ik ook gaan kijken voor een eigen plekkie. Flatje, huisje, of iets in die richting.
Als ik écht op m`n verbruik ga letten dan kan ik voor zo`n 7 cent per kilometer rijdenquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel chill, als je een beetje op je verbruik gaat letten kan je ook nog lekker een extraatje pakken uit de kilometer vergoeding!
Dan tikt het aardig aan als je lekker lange ritten krijgt!quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik écht op m`n verbruik ga letten dan kan ik voor zo`n 7 cent per kilometer rijden
Precies, is toch een kleine 12 cent winst per kilometerquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan tikt het aardig aan als je lekker lange ritten krijgt!
Wel je twingo goed blijven verzorgen! Vooral als je lange internationale ritten gaat doen. In het buitenland kan het nog wel eens lastig worden als je auto stuk gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, is toch een kleine 12 cent winst per kilometer(geloof dat die vergoeding 18 of 19 cent is)
Zullen in het begin geen super lange ritten zijn (Deze week een van +- 170 kilometer) Maar we gaan ook internationaal en dán is de kans er wel dat er ritten van 400-500 kilometer bij zitten, dan tikt het inderdaad erg lekker an.
Sowieso, mocht het echt serieus gaan worden dan ga ik er toch wel een keer per maand mee langs de garage om het een en ander te controleren. Het voelt allemaal heel solide en het zal niet snel kapot gaan, maar áls het kapot gaat (Wat met 163 duizend op de klok niet heel gek is) Dan ben ik wel verder van huisquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel je twingo goed blijven verzorgen! Vooral als je lange internationale ritten gaat doen. In het buitenland kan het nog wel eens lastig worden als je auto stuk gaat.
Goed bezig!quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sowieso, mocht het echt serieus gaan worden dan ga ik er toch wel een keer per maand mee langs de garage om het een en ander te controleren. Het voelt allemaal heel solide en het zal niet snel kapot gaan, maar áls het kapot gaat (Wat met 163 duizend op de klok niet heel gek is) Dan ben ik wel verder van huis
Misschien dat ik op hun kosten iedere maand ook een ANWB internationaal pakket zou kunnen afsluiten of zo? Dat zou op zich al veel schelen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed bezig!
Uit ervaring kan ik vertellen dat als je in het buitenland zit en je (eigen) waggie gaat stuk dan willen ze je vaak nog wel eens afzetten als ze merken dat je buitenlander bent en je echt die waggie nodig hebt!
Je kan ook je vader vragen of hij de dag of ochtend voordat je een lange internationale rit hebt effe snel door je motorblok heen wil kijken of alles nog in orde is!
Ik zou het er wel even met je werkgever over auwehoeren of je een ANWB internationaal pakket kun krijgen op hun kosten of er via hun korting op kunt krijgen. Ik vermoed dat ze het niet helemaal gaan vergoeden aangezien je met je eigen wagen rijd en er privé ook nog voordeel aan hebt. Korting via hen zou wel chill zijn trouwens!quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Misschien dat ik op hun kosten iedere maand ook een ANWB internationaal pakket zou kunnen afsluiten of zo? Dat zou op zich al veel schelen.
(Denk niet dat mijn vader het echt heel fijn vind om iedere keer dat ik een grote rit moet rijden dat te doen, maar wie weet! Ga het er zeker even met hem over hebben)
Precies, nou weet ik niet hoelang ik met mijn eigen wagen ga rijden natuurlijk, want stel dat het wel echt serieus serieus word dan is een busje niet zo heel gek natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou het er wel even met je werkgever over auwehoeren of je een ANWB internationaal pakket kun krijgen op hun kosten of er via hun korting op kunt krijgen. Ik vermoed dat ze het niet helemaal gaan vergoeden aangezien je met je eigen wagen rijd en er privé ook nog voordeel aan hebt. Korting via hen zou wel chill zijn trouwens!
Dat je vader er niet altijd zin in heeft om door je wagen heen te kijken kan ik wel begrijpen, maar je kan ook gewoon een combi voorstellen. Dat je een keer per maand of per twee maanden naar de garage gaat voor een check en dat als je een lange rit hebt en je zit tussen twee beurtjes in dat je vader even een check doet voor de zekerheid.
Waar?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het werk wat mij is aangeboden betreft koerieren, dus in zekere zin is het alsnog luiMaar ik snap wel wat je bedoelt.
Overal en nergens, ik ga nog geen details weggeven tot het daadwerkelijk zover is. Misschien zie je mij ooit eens rijden (Te herkennen aan rijstijl van een natte krantquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Waar?
Ik werk nu al een hele tijd voor een niet nader te noemen pakketdienst. Laatst op een gesprek geweest bij een lokaal koeriersbedrijfje omdat ik daar dus weg wil, maar ze hebben voor iemand anders gekozen
Ik heb trouwens ook het geluk dat mijn vader al zijn hele leven met auto's werkt. Scheelt toch in onderhoudskostenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Overal en nergens, ik ga nog geen details weggeven tot het daadwerkelijk zover is.
Same here, al een jaar of 40 nu. Doet van alles vanuit de garage in de tuinquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook het geluk dat mijn vader al zijn hele leven met auto's werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |