Miljonair??quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Ferrier jarenlang een ruim kamersalaris gehad. Kortom, ze heeft zichzelf miljonair gemaakt. Lijkt me gezien haar kwaliteiten, dat dat nooit op een andere positie gelukt was.
Jezus deze klucht wordt steeds belachelijker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Graaiers hier, graaiers daar, graaiers overal.80.000 euro belastinggeld per jaar opstrijken zodat je foldertjes kan bezorgen in een ander land.
Hoezo per jaar?quote:Op donderdag 18 februari 2016 07:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Graaiers hier, graaiers daar, graaiers overal.80.000 euro belastinggeld per jaar opstrijken zodat je foldertjes kan bezorgen in een ander land.
Bij D66 werkt het andersom.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:26 schreef Ringo het volgende:
Ze kan haar carrièrefalen altijd nog wijten aan structurele discriminatie op de werkvloer.
Haar carrière faalde juist helemaal niet. Dat maakt het zo vreemd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:26 schreef Ringo het volgende:
Ze kan haar carrièrefalen altijd nog wijten aan structurele discriminatie op de werkvloer.
twitter:WassilaHachchi twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 10:13:37Nog meer vragen. Aan minister Hennis. #defensie “@nrc: Geheim agenten MIVD betaald voor thuis blijven http://t.co/dHwmdo7pCT” reageer retweet
En de relevantie hiervan is?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:40 schreef Braindead2000 het volgende:
twitter:WassilaHachchi twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 10:13:37Nog meer vragen. Aan minister Hennis. #defensie “@nrc: Geheim agenten MIVD betaald voor thuis blijven http://t.co/dHwmdo7pCT” reageer retweet
Dubbele moraal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En de relevantie hiervan is?
Laten we wel heel eerlijk zijn en erkennen dat die sollicitatie plicht niet betekend dat ze geen wachtgeld meer krijgt als het vinden van een baan niet lukt of zelfs als het zoeken maar erg matig wordt uitgevoerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo per jaar?Na 3 maanden moet ze verplicht gaan solliciteren.
Ze had ook beter even naar de dokter kunnen gaan dan naar de VS denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:44 schreef Toefjes het volgende:
En wij maar elke maand ploeteren om die 2500 euro op de bankrekening te zien verschijnen rond de 20e.
Dat denk ik ook... die suggestie van Piet dat ze een burn-out zou hebben vind ik nog niet zo gek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze had ook beter even naar de dokter kunnen gaan dan naar de VS denk ik.
Amerika is een vet land, zeker als je 6800 euro per maand verdientquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze had ook beter even naar de dokter kunnen gaan dan naar de VS denk ik.
Mwah, dat valt nog flink tegen, zeker als je er in NY van moet leven.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Amerika is een vet land, zeker als je 6800 euro per maand verdientBeetje met de campagne rakkers musicals bezoeken op Broadway na een dagje folderen, hippe tenten bezoeken, eten op de hotspots op kosten van Hillary
Ik weet niet hoe haar arbeidsvoorwaarden er uit zien, het leven zelf in New York (eten, drinken, sightseeing) vond ik niet schrikbarend duur. De kosten zaten vooral in de hotelovernachtingen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat valt nog flink tegen, zeker als je er in NY van moet leven.
Als ze daar als vrijwilliger rondloopt dan zal ze haar huisvesting ook zelf moeten bekostigen, en dat is gewoon schrikbarend duur in NY.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe haar arbeidsvoorwaarden er uit zien, het leven zelf in New York (eten, drinken, sightseeing) vond ik niet schrikbarend duur. De kosten zaten vooral in de hotelovernachtingen.
Toch zou ik de uitdaging wel aandurven. Ze zal wel samen met anderen een appartementje huren dan. Beetje Friends achtigquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze daar als vrijwilliger rondloopt dan zal ze haar huisvesting ook zelf moeten bekostigen, en dat is gewoon schrikbarend duur in NY.
Ze was de laagstgeplaatste van alle D66-Kamerleden, een echte backbencher. Neemt niet weg dat dat gedrag van haar ronduit beschamend is hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 08:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dat stond dan best hoog op de D66-lijst.
Laagstgeplaatste? Ze stond twaalfde op de D66-kieslijst. Niet hoog, maar ook niet de laagste.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze was de laagstgeplaatste van alle D66-Kamerleden, een echte backbencher. Neemt niet weg dat dat gedrag van haar ronduit beschamend is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |