SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja, ik heb ook enkel 'vakantie' omdat ik geen herkansingen hebquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Ik weet alleen dat ik nog 4 volle dagen moet (tentamen, paper, presentatie) en daarna een weekje vrij ben ivm herkansingen. Wordt tijd want ik ben helemaal klaar met deze minor.
Ga het zo open maken, zal hier mijn mening wel even delen. En nog een jointje draaien. Blowen, pizza, series kijken. En niet druk maken, hopelijk.quote:
Nog maar een half jaarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook enkel 'vakantie' omdat ik geen herkansingen heb.
Daarna pas weer zomervakantie, pf pf pffff. We kunnen het!![]()
Goedzo Ama, de tijd om je kut te voelen komt wel. Denk zo maar, ik heb nu nog.. laat ik er van genieten!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga het zo open maken, zal hier mijn mening wel even delen. En nog een jointje draaien. Blowen, pizza, series kijken. En niet druk maken, hopelijk.
Oh dat is niet chic. Moeilijk, zou je dat dan nog wel willen dan als diegene niet echt interesse toont?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie doen met een vriend die zegt dat ie eigenlijk niet zo veel zin heeft om je te helpen wanneer jij zegt je rot te voelen?
Als je eigenlijk wel hulp van die persoon wil enzo
ervaren jullie het beide als een goede vriendschap?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie doen met een vriend die zegt dat ie eigenlijk niet zo veel zin heeft om je te helpen wanneer jij zegt je rot te voelen?
Ligt er een beetje aan hoe dat duidelijk wordt gemaakt, maar zou sowieso iemand anders even vragen, hoeft ook niks negatiefs te zijn meteenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoeft ook niks negatiefs te zijn meteen
Iedereen kan zijn eigen gezeik hebben. Maar als dat soort dingen vaak gebeuren is het een ander verhaal natuurlijkquote:
Daar zit ik ook een beetje mee inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh dat is niet chic. Moeilijk, zou je dat dan nog wel willen dan als diegene niet echt interesse toont?
Hm, dat weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ervaren jullie het beide als een goede vriendschap?
Ik zie even niet goed in hoe iemand dat ook anders zou kunnen bedoelen dan negatief, kun je uitleggen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe dat duidelijk wordt gemaakt, maar zou sowieso iemand anders even vragen, hoeft ook niks negatiefs te zijn meteen
Dat diegene nu even niet kan of wat dan ook, maar nogmaals, geen idee hoe en wat er gezegd isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zit ik ook een beetje mee inderdaad.
Willen of kunnen?
[..]
Hm, dat weet ik eigenlijk niet.
[..]
Ik zie even niet goed in hoe iemand dat ook anders zou kunnen bedoelen dan negatief, kun je uitleggen?
Ja, dat kan ook wel.. maar dan snap i kniet waarom het zo bot moet worden gezegd dat diegene er geen zin in heeft?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat diegene nu even niet kan of wat dan ook, maar nogmaals, geen idee hoe en wat er gezegd is
Je kunt toch gewoon even geen zin hebben in het gezeur/de problemen van een ander?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zit ik ook een beetje mee inderdaad.
Willen of kunnen?
[..]
Hm, dat weet ik eigenlijk niet.
[..]
Ik zie even niet goed in hoe iemand dat ook anders zou kunnen bedoelen dan negatief, kun je uitleggen?
Ja, natuurlijk. Maar waarom zo botquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon even geen zin hebben in het gezeur/de problemen van een ander?
Dat dat zo bot gaat is ook zwaar onnodigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook wel.. maar dan snap i kniet waarom het zo bot moet worden gezegd dat diegene er geen zin in heeft?
Ze kan toch ook zeggen 'sorry, nu even niet.. zit zelf ook even kut' oid? Ja snapje, ik snap niet waarom in mijn ogen zo bot
Dus het gaat je niet om at ze het even niet wil, maar dat ze het anders zegt dan jij zou doen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook wel.. maar dan snap i kniet waarom het zo bot moet worden gezegd dat diegene er geen zin in heeft?
Ze kan toch ook zeggen 'sorry, nu even niet.. zit zelf ook even kut' oid? Ja snapje, ik snap niet waarom in mijn ogen zo bot
Dat boeit mij dus geen flikker ik zeg dat direct. Een van mijn vriendin is een depressieve emo en al haar gezeik wil ik niet aanhoren tijdens eenstudybreakquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:31 schreef FrauMilena het volgende:
Misschien ervaart diegene het zelf niet als bot.
Had laatst ook een kleine discussie met vriendin omdat ik had gezegd dat ik even geen zin had in onderwerp X, iets wat haar dwars zat. Bedoelde er verder niets mee maar zij vond dat ik het anders had kunnen verwoorden.
Wij zouden wel goed overweg kunnen denk ik. Direct tegen direct, hard tegen hard.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat boeit mij dus geen flikker ik zeg dat direct. Een van mijn vriendin is een depressieve emo en al haar gezeik wil ik niet aanhoren als ik even een studybreak wil
Ja, dit komt niet over alsof iemand 'gewoon' geen zin heeft namelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus het gaat je niet om at ze het even niet wil, maar dat ze het anders zegt dan jij zou doen?
Ja, dat kan wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:31 schreef FrauMilena het volgende:
Misschien ervaart diegene het zelf niet als bot.
Had laatst ook een kleine discussie met vriendin omdat ik had gezegd dat ik even geen zin had in onderwerp X, iets wat haar dwars zat. Bedoelde er verder niets mee maar zij vond dat ik het anders had kunnen verwoorden.
Wij zouden bestboobshard2harddirecttegendirectfriends zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wij zouden wel goed overweg kunnen denk ik. Direct tegen direct, hard tegen hard.
hahah serieus?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit zeg je expres
Ik haat de geur van manderijnen en sinaasappels
Ik ken heel jullie relatie niet, maar ik ben meestal wel bereid te luisteren naar vrienden/vriendinnen die even in de shit zitten. Maar jij kent die persoon beter dan wij en kunt dus ook wel inschatten of ze je gewoon zat is of dat ze er gewoon even geen tijd voor heeft/zin in heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit komt niet over alsof iemand 'gewoon' geen zin heeft namelijk.
Ik voel me genegeerd namelijk. Ik zeg dat ik me rot voel en diegene heeft geen zin om daar wat mee te doen.. ja nee dan vind ik het gek als iemand dat bot zegt. Als iemand zegt zich al niet goed te voelen, ga je toch niet zo bot zeggen
Denk ik dan hoor, maar als jij nu zegt dat dat wel kan dan ja. Dan zal dat wel
wtfquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit zeg je expres
Nohquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit komt niet over alsof iemand 'gewoon' geen zin heeft namelijk.
Ik voel me genegeerd namelijk. Ik zeg dat ik me rot voel en diegene heeft geen zin om daar wat mee te doen.. ja nee dan vind ik het gek als iemand dat bot zegt. Als iemand zegt zich al niet goed te voelen, ga je toch niet zo bot zeggen
Denk ik dan hoor, maar als jij nu zegt dat dat wel kan dan ja. Dan zal dat wel
[..]
Ja, dat kan wel ja.
Maar tot nu toe wordt het eigenlijk ook niet ingetrokken of whatever of gezegd dat het niet zo bot werd bedoeld, eigelnijk hoor ik nu dat het precies zo was bedoeld.
Awesomesauce.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij zouden bestboobshard2harddirecttegendirectfriends zijn
Is ook zo ja..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken heel jullie relatie niet, maar ik ben meestal wel bereid te luisteren naar vrienden/vriendinnen die even in de shit zitten. Maar jij kent die persoon beter dan wij en kunt dus ook wel inschatten of ze je gewoon zat is of dat ze er gewoon even geen tijd voor heeft/zin in heeft.
nohetero maar wij hebben echt veel dezelfde voorkeuren enzo zegquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit zeg je expres
ik ga vandaag ook een soort van chili maken, maar dan met vis.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik van het weekend weer eens chili maken.
Is al weer een tijd geleden. Heb er nu al trek in.
Klinkt niet zo lekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga vandaag ook een soort van chili maken, maar dan met vis.
Ooit een keer gegeten in de sushibar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eet je eigenlijk wel eens edamame/sojabonen?
Oh ok. Ja ik had het ook daar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit een keer gegeten in de sushibar.
Vond het geen succes.
Aber natuerlich. En eten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is het ineens stil hier.
Iedereen aan het dm'men zeker
Nu weet ik zeker dat ik langs ga komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik van het weekend weer eens chili maken.
Is al weer een tijd geleden. Heb er nu al trek in.
Ik zit momenteel in een fase waarin ik vol motivatie uitkijk naar het komende blokquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
Wie heeft er zin om gezamenlijk te klagen over hoe kut studeren is?
Studeren is chill.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
Paxje, studiebol.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in ene fase waarin ik vol motivatie uitkijk naar het komende blok
Oneens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Studeren is chill.
Full-time werken, dat is pas kut.
mowahquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Studeren is chill.
how was het danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had net een gesprek voor eventuele stage.
Maar ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Jij hebt dan ook louter kutbaantjes gehad in de horeca.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Studeren is chill.
hey elan ben je weer terugquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook louter kutbaantjes gehad in de horeca.
We zullen zien. Ik denk niet dat het veel erger kan zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Studeren is chill.
Veel contacturen pffquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker man, beetje relaxen en ~20 contacturen per week.
Het werk zelf vond ik altijd wel leuk hoor. Maar de tijd die je er naast overhoud is gewoon niet zoveel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook louter kutbaantjes gehad in de horeca.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het werk zelf vond ik altijd wel leuk hoor. Maar de tijd die je er naast overhoud is gewoon niet zoveel.
ja gaat wel goed. begin nu beetje druk te krijgen voor het eerst in weken pff.quote:
Nee ik ook niet, maar studeren ook niet. Dus misschien had ik het beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar werken ansich heb ik nooit kut gevonden eigenlijk
Sletjes hosselen tijdens werktijd toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het werk zelf vond ik altijd wel leuk hoor. Maar de tijd die je er naast overhoud is gewoon niet zoveel.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik stort in.
Mn opa gaat vanvond dood, of morgen. Godvergodvergodver. Maandje na mn oma he.
Ja en vooral ik voel me zo vertyft en dan dit telefoontje, Gewoon nee![]()
Hierna nog lekker een studietje joh.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Sletjes hosselen tijdens werktijd toch?
Plezier in je werk komt wel als eenmaal afgestudeerd bent en echt gaat werken.
Dat hoop ik tenminste wel voor je. Anders heb je niet de juiste studierichting gevolgd.
Goed man.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel goed. begin nu beetje druk te krijgen voor het eerst in weken pff.
jij dan
Dat is minder. Sterkte crackje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik stort in.
Hoe oud ben je nu danquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hierna nog lekker een studietje joh.
waar zit je in een flatquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed man.
Paar dagen thuis om wat onderhoud te plegen.
Flatleven bevalt goed wel.
Hoe gaat je studie.
Studie gaat goed hoor. Denk na deze week wel alle 30 ects binnen van het eerste half jaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed man.
Paar dagen thuis om wat onderhoud te plegen.
Flatleven bevalt goed wel.
Hoe gaat je studie.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Studie gaat goed hoor. Denk na deze week wel alle 30 ects binnen van het eerste half jaar.
jawel he.quote:
Ah sterktequote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik stort in.
Mooi man.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel he.
en dat met maar 1 herkansing in het 1e blok doordat ik nog niet echt goed in studieritme zat.
Lekker man.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Studie gaat goed hoor. Denk na deze week wel alle 30 ects binnen van het eerste half jaar.
nee begin september pas, wel meeste geregeld nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Ben je al getrouwd inmiddels.
Ja man.quote:
Jawel, al gaat in principe alles goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
Reistijd is feitelijk een half uur heen en terug. Alleen die files man manquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel scheelt het dan?
uur ofzo?
Haha I dunnnooo. Ik moet nog even wat doornemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee vanavond weer heb te lang geSOGt
Curven?
Ja kan begrijpen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Reistijd is feitelijk een half uur heen en terug. Alleen die files man man.
Soms 2 uur file daar ben je echt wel klaar mee na een poosje.
Jij ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja kan begrijpen.
Ben maar eens richting huis.
Fijne avond allen
Sterkte crackjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik stort in.
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:36 schreef FrauMilena het volgende:
Oeh 4 handen op een buik vandaag. Even studeren nog maar dan.
Die van vanavond is 17 en is bewust zwanger las ik in het topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:47 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb het altijd wel een beetje te doen met mensen die gewoon niet zo intelligent zijn.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik merk nog weinig van de TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh hmm, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van vanavond is 17 en is bewust zwanger las ik in het topic.
Of heb het verkeerd onthouden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Ik heb geen verstand van vogels. Ik weet alleen dat Guus Meeuwis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Onze grappenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van vogels. Ik weet alleen dat Guus Meeuwis.
Lijkt trouwens wel wat te werken van die tip van je over die vage letters. Of ik ben er aan gewend inmiddelsquote:
Heb je het nog kunnen fixen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Achteraf wel blij dat ik nu weer Chrome heb. Werkt toch stuk soepeler.
Tokkie gehalte is erg hoog dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:51 schreef FrauMilena het volgende:
En waarom? (ik heb nooit eerdere seizoenen gezien )
Oh heb je chrome het programma zeg maar? Ik vind dat zoooooo kut.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind de bladwijzerbalk ook zoveel fijner bij ChromeBij Firefox blijft die telkens in beeld.
Ja?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh heb je chrome het programma zeg maar? Ik vind dat zoooooo kut.
quote:
Dat de browser binnen een ander venster zit zeg maar? Ik heb dat op m'n tablet en erger me dood. Heb er ook nooit om gevraagd gvd.quote:
Tonijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eet u smakelijk! Welke pizza?
Oh nee ik heb gewoon de browser.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:55 schreef FrauMilena het volgende:
Dat de browser binnen een ander venster zit zeg maar? Ik heb dat op m'n tablet en erger me dood. Heb er ook nooit om gevraagd gvd.
Oh oke, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee ik heb gewoon de browser.
Maar ik vind van de New York pizza die met veel vlees ook lekker maar is varkenvlees dus doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu voel ik mij verbonden met jou.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik vind van de New York pizza die met veel vlees ook lekker maar is varkenvlees dus doe ik niet meer.
Dat is inderdaad belachelijk duur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
Rijke tatta hoor Ama, beetje pizza's bestellen
Dat rijk valt de komende 2 jaar wel tegenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
Rijke tatta hoor Ama, beetje pizza's bestellen
5 euro op dinsdag, best te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad belachelijk duur.
Waar de fucker de fuck bestel jij je pizza's?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 euro op dinsdag, best te doen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar de fucker de fuck bestel jij je pizza's?
quote:
Is dat serieus zo goedkoop daar?quote:
Op dinsdag wel jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat serieus zo goedkoop daar?
Ik ben al gauw 21 euro kwijt voor een pizza bestelling hier.
SNap ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op dinsdag wel jaEet ook vaak alleen op dinsdag pizza haha.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En heb bijna gratis pizza gespaard met pizzapunten.
Dikzakquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En heb bijna gratis pizza gespaard met pizzapunten.
Kan het wel hebben van Elan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Elan, vriend, dat zeg je toch niet tegen een vrouw man!!
Ik hou wel van volle vrouwenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Elan, vriend, dat zeg je toch niet tegen een vrouw man!!
Ik ben wel benieuwd hoe.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders had ik echt ingegrepen.
Ja is wel fijn dat ze blijven drijven als je ze in de zee of zwembad flikkert ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hou wel van volle vrouwen
inb4 Erica Terpstra Pics
Ja dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is wel fijn dat ze blijven drijven als je ze in de zee of zwembad flikkert ja.
Goed lichaam, maar jou kennende wil je details weten dus in welk opzicht?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frau, wat vind jij van Kayley Cuoco haar lichaam?
Gewoon wat voller, geen kamerolifant johquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je niet onderop liggen, dat overleef je niet.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon wat voller, geen kamerolifant joh
Nou niet gelijk rare dingen gaan denken.
Beter + 10 kilo dan eentje met ondergewicht die zo uit Bergen Belsen afkomstig lijkt en aan de speed zit.
Ja, maar dat kwam door de borstvoeding. Daar viel ze kilo's van af. Niet normaal!!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Is de jouwe al die zwangerschapskilootjes al kwijt?
Hoe de verhouding is tussen sportief en vrouwelijk, denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goed lichaam, maar jou kennende wil je details weten dus in welk opzicht?
Kan alleen niet 1 2 3 goede naaktfoto's vinden.
Zat jij haar eten een beetje op te vreten fijn is dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam door de borstvoeding. Daar viel ze kilo's van af. Niet normaal!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat jij haar eten een beetje op te vreten fijn is dat.
Nee, kijk ik niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:19 schreef Elan het volgende:
Wanneer begint TWD weer Ama weet jij dat.
Fit zoals in een strakke buik, misschien heel licht gespierd vind ik mooi, maar armen zoals dit niet echt:quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe de verhouding is tussen sportief en vrouwelijk, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liever wat minder gespierd dan, is toch wat vrouwelijker of zo. En ze lijkt brede schouders te hebben hier maar dat kan ook aan de foto liggen natuurlijk.![]()
Het is maar net wat je koopt joh. Bij Albert Heijn kan je ook goedkoop scoren als het moet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Vinden jullie de Aldi en Lidl echt goedkoper? Moet toch maar eens wat goedkopere boodschappen doen.
Ligt er echt aan wat je koopt, ze hebben ook dingen die overpriced zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Vinden jullie de Aldi en Lidl echt goedkoper? Moet toch maar eens wat goedkopere boodschappen doen.
Dirk ftwquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Fit zoals in een strakke buik, misschien heel licht gespierd vind ik mooi, maar armen zoals dit niet echt:Armen zien er daar wel lelijk uit, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liever wat minder gespierd dan, is toch wat vrouwelijker of zo. En ze lijkt brede schouders te hebben hier maar dat kan ook aan de foto liggen natuurlijk.
Op de ene foto ziet ze er dus best goed uit, en op de ander weer totaal niet. Vond het opvallend.
Lijkt ook van de lichtval af te hangen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat viel me ook op ja, veel verschillende beelden. Weet het daarom ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Armen zien er daar wel lelijk uit, ja.
Op de ene foto ziet ze er dus best goed uit, en op de ander weer totaal niet. Vond het opvallend.
Lijkt ook van de lichtval af te hangen.
Wie spelen er ouwe reusquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elan, kijk jij voetbal vanavond?
quote:
Willem II - Groningenquote:
Oh nee die sla ik ff over man.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Willem II - Groningen
Ajax - Heracles
Nauwelijks het kijken waard dus
Ook een goede keus ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nee die sla ik ff over man.
Denk Gold Rush kijken.
Dit zijn oudjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja, veel verschillende beelden. Weet het daarom ook niet zo goed.
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit zijn oudjes.
Vond je het toen beter dan nu?
http://i.imgbox.com/YV8Kfsap.jpg
http://i.imgbox.com/gANWS5dn.jpg
wat een lelijke broeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit zijn oudjes.
Vond je het toen beter dan nu?
http://i.imgbox.com/YV8Kfsap.jpg
http://i.imgbox.com/gANWS5dn.jpg
Ah leuk!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Jaaaa, elke week een paar keer met mijn pa.
Net zo ouderwets als die broeken ben je.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
En van prepaid.
Reuze-inefficient en duur.
Een beetje door de kamer drentelen. Ik kan niet bellen en stilzitten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah leuk!Ga je er dan ook echt voor zitten?
ik gebruik tegenwoordig web whatsappquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh hmmmm Ik wel vaak, is toch fijner ipv hele boeken typen op whatsapp.
Is ook handig maar toch. Bellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik gebruik tegenwoordig web whatsapp
Ah ok, zelfde hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje door de kamer drentelen. Ik kan niet bellen en stilzitten.
Maar ga ook niets anders doen in de tussentijd, dat lukt niet.
Ja elke dag welquote:
Dirk hebben wij hier niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dirk ftw
Lidl heeft de helft weer niet vaak hier.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar net wat je koopt joh. Bij Albert Heijn kan je ook goedkoop scoren als het moet.
Dat is ook wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt er echt aan wat je koopt, ze hebben ook dingen die overpriced zijn.
Kijk, misschien kut maar wel duidelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Nou, diegene die zei dat ze geen zin had om te reageren toen ik zei me kut te voelen enzo. Afgesproken dat ik bij haar gewoon niet meer met mn problemen en shit kom, opgelost
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Geniaal dit. Ze ligt er ook echt bij alsof ze mijn telefoon gaat opeten.
Ja, precies. En ik heb het liefst gewoon duidelijkheidquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kijk, misschien kut maar wel duidelijk.
Er was een jongen van de middelbare die opeens tegen me begon te praten en echt interesse toonde, woon je samen enzo vroeg hij. Dus ik zei: waarom praat je nu met me terwijl we vroeger nooit praatten? Toen begon hij raar te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
Mensen die je irl niet durven aan te spreken maar wel op Facebook______
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Nou, diegene die zei dat ze geen zin had om te reageren toen ik zei me kut te voelen enzo. Afgesproken dat ik bij haar gewoon niet meer met mn problemen en shit kom, opgelost
Haha irritant is dat hè.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Er was een jongen van de middelbare die opeens tegen me begon te praten en echt interesse toonde, woon je samen enzo vroeg hij. Dus ik zei: waarom praat je nu met me terwijl we vroeger nooit praatten? Toen begon hij raar te doen![]()
Vertelde ik het aan een vriendin die hem ook kent, blijkt hij haar en een vriendin van haar ook aangesproken te hebben![]()
gaat gewoon een heel rijtje af blijkbaar hahah
Thanks poppiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je maar weet dat het bij mij wel kan, eventueel.
Begrijp ik helemaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik heb het liefst gewoon duidelijkheid, weten waar ik aan toe ben enzo enzo
schoolwerk op fb gepost?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha irritant is dat hè.
Vervelende nu is dat schoolwerk op FB is gepost.
wow, zou jou als eerste in een rijtje aanspreken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Er was een jongen van de middelbare die opeens tegen me begon te praten en echt interesse toonde, woon je samen enzo vroeg hij. Dus ik zei: waarom praat je nu met me terwijl we vroeger nooit praatten? Toen begon hij raar te doen![]()
Vertelde ik het aan een vriendin die hem ook kent, blijkt hij haar en een vriendin van haar ook aangesproken te hebben![]()
gaat gewoon een heel rijtje af blijkbaar hahah
Geen ruimte op Blackboard gereserveerd voor minor, dus hebben ze alle powerpoints maar op FB gegooid.quote:
best prima toch? heb je dan wel kwaliteit?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie van 20 eieren voor 2,50, is dat goede deal of zijn er betere?
gelukkig toch nog iemand die dat zou doenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, zou jou als eerste in een rijtje aanspreken.
Hij zit er nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks poppie![]()
![]()
.
Hoe is het met je gat?
Ik gok 90% van Fok.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig toch nog iemand die dat zou doen
oh raarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen ruimte op Blackboard gereserveerd voor minor, dus hebben ze alle powerpoints maar op FB gegooid.
Ja zijn wel goede eieren. Maar ik zit deze week te kijken op welke producten ik nog de kleine bedragen zou kunnen besparen. :$quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
best prima toch? heb je dan wel kwaliteit?
Klinkt goed. Maar wel diervriendelijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Een groep gelukkig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
oh raarhebben jullie dan een fb groep of heb je je leraar als vriend op fb?
zou het gewoon doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja zijn wel goede eieren. Maar ik zit deze week te kijken op welke producten ik nog de kleine bedragen zou kunnen besparen. :$
Hoelang blijven eieren goed? Of eet jij net als spatie twintig eieren per week?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja zijn wel goede eieren. Maar ik zit deze week te kijken op welke producten ik nog de kleine bedragen zou kunnen besparen. :$
Mwah het zijn gewoon 2-NLs. :$quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt goed. Maar wel diervriendelijk?
Doe er 2 weken mee als ik ze heb.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoelang blijven eieren goed? Of eet jij net als spatie twintig eieren per week?
Ahhh, jaaa hoop het. Dat zal wel veel schelen?!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij zit er nog.Ik heb wel het idee dat hij minder diep is. Dus hopelijk zit het snel dicht.
Hoe voel jij je intussen?
ahh crackiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, jaaa hoop het. Dat zal wel veel schelen?!
Kak, donderdag tentamen en ja, beetje ruzie dus en net gebeld door mn vader dat mn opa vanvaond of morgen doodgaat.
lekker hoor ksquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker dutje gedaan. Helaas was dit geen middagdutje.
die van dirk haha die eet ik ook altijdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ja is toch weer 50 cent minder per 20 eieren zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zijn gewoon goeie toch
eet 1 zo pak per week ongeveer
die andere is like 12 stuks voor 1,80
ja ik ben echt heel saaiquote:
ja daarom en is goeie eieren wel groter ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja is toch weer 50 cent minder per 20 eieren zo.
Oh dan kom je al wel mooi in de buurt, jammer van dat ene foutje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik was vandaag gezakt helaas met 1 fout teveel op inzicht
maar no stress over 2 weken niwe eksamen staat klaar dan effe klappen
ja, het jammere was alleen dat het verdeeld was, 6 fout dus, over 6 hoofdstukken, dus er is niet echt een bepaald hoofdstuk waar ik aan kan werkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dan kom je al wel mooi in de buurt, jammer van dat ene foutje.
Zit je allemaal niet meequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, jaaa hoop het. Dat zal wel veel schelen?!
Kak, donderdag tentamen en ja, beetje ruzie dus en net gebeld door mn vader dat mn opa vanvaond of morgen doodgaat.
halo de jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit je allemaal niet meeLas ook al dat het uit was. Pechmaandje
Halo de alemaal
Is cool, kom je met waggi?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
fokit mogen we vrijdag krat klappen in jou ossol
Je kan wel blijven slapen tochquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
nee je woont iets te ver helaas![]()
Ik wil jou rawrquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ohja toch je wilt bier zeker
Was toch fa2 a matiequote:
Sinds wanneer heb je chimi dan?quote:
Dat is wel zuur man! Maar komt goedquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik was vandaag gezakt helaas met 1 fout teveel op inzicht
maar no stress over 2 weken niwe eksamen staat klaar dan effe klappen
jajoh binnenkort heb ik mquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel zuur man! Maar komt goed
quote:
dat was niks serieus tochquote:
fokkie kan me geen kinderen barenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was niks serieus toch
fokkie wil wel wat serieus met jou beginnen
Ik kan dingen waar jij met je verstand niet bij kanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
fokkie kan me geen kinderen baren
dat kan 80% van de bevolkingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan dingen waar jij met je verstand niet bij kan
Zelfkennis, ik hou ervan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dat kan 80% van de bevolking
Tel viel uit, maar lijkt me wel wat voor jouquote:
Jawel hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tel viel uit, maar lijkt me wel wat voor jou
Dag JCquote:
Dat is juist goed teken tochquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik heb dus 45 minuten over van alles en nog wat gepraat met die persoon
Ja precies en waarschijnlijk na 20 minuten doei gezegdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist goed teken toch
Als hij het misschien niet zag zitten had hij vast allerlei competentie-gerichte vragen gesteld
Ja, I guess.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist goed teken toch
Als hij het misschien niet zag zitten had hij vast allerlei competentie-gerichte vragen gesteld
Goed goedquote:
tentamentje genailed vanochtend, sollicitatieje gehadquote:
Schijnt goed te zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Vandaag 1q84 gekocht Inso. 1200 paginas koekoekk
Hoevaak train je doordeweeks?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaat wel
Net conditietraining in weer en wind. Bekaf nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |