Jij poetst waarschijnlijk je tandenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:40 schreef Amarantha het volgende:
Grappig. Ik drink ook energie enz maar mijn gebit ziet er niet zo verrot uit.
Ja zeker. Vind ik ook extreem belangrijk door mijn levensstijlquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jij poetst waarschijnlijk je tanden
Ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Benieuwd waarom die moeder op een geheime locatie woont.
Ik heb laatst bij de tandarts zitten piepen dat ik m'n tanden geel vond. Vergeleken bij haar heb ik een Gerard Joling-gebitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zeker. Vind ik ook extreem belangrijk door mijn levensstijl
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij de tandarts zitten piepen dat ik m'n tanden geel vond. Vergeleken bij haar heb ik een Gerard Joling-gebit![]()
Blijf van m'n lijf huis?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Die moeder ziet er wel vriendelijk uit, helemaal niet white trash ofzo. Benieuwd waarom die moeder op een geheime locatie woont.
Ik heb geen witte tanden maar krijg laatste jaar wel telkens complimentjes dat het voor iemand die veel rookt enz het wel netjes eruit zietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij de tandarts zitten piepen dat ik m'n tanden geel vond. Vergeleken bij haar heb ik een Gerard Joling-gebit![]()
Dat wordt dus niet gezegd... Maar het blijft een raar verhaal...quote:
Ja, nou snap ik dat de tandarts zei dat ik me een beetje aansteldequote:
D'r huis wel. Maar de rest... Brrrquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:47 schreef potjecreme het volgende:
Nou zo vies als die van vorige week is deze jonge vrouw niet. Haar huis zag er prima uit.
Die zit op een geheime locatie in het buitenland.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:47 schreef Cathmar het volgende:
Ik heb even gemist waar haar moeder is...??
Nou!! Te zielig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:48 schreef Leandra het volgende:
Zo dan, als ze niet eens willen inleiden omdat ze bang zijn dat de longetjes niet rijp genoeg zijn dan heb je echt een probleem....
Als de doorbloeding niet goed is kan ik me daar wel wat bij voorstellen, bij 19-jarigen die drammen om ingeleid te worden omdat ze geen zin hebben om over datum te gaan ook trouwens....quote:
Ja joh als je hoog zwanger bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:49 schreef -Hakuna- het volgende:
Kon ze met mij samen gaan wielrennen in Valkenburg en omstreken, 3 uur durende wandeltochten in de Brunssummerheide, mountainbiken op Limburgs
Beter dat dan op de hele dag op de bank zitten en je letterlijk kapot roken en zuipen!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja joh als je hoog zwanger bent.
Ze is ook gewoon een beetje dom, weinig aan te doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Marlies heeft een plaat voor dr kop. Jezus, nu al een slechte moeder
Volgens mij is dat nou net hetgene ze zich wel realiseert en ze is min of meer boos dat ze met haar neus op die feiten gedrukt wordt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:51 schreef Negentiendertig het volgende:
Marlies heeft een plaat voor dr kop. Jezus, nu al een slechte moeder
Nee joh, ze vindt het allemaal super irritantquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nou net hetgene ze zich wel realiseert en ze is min of meer boos dat ze met haar neus op die feiten gedrukt wordt.
Ja, nu misschien, ja. Net toen ze op dat bankje zat bij die verloskundige kon ze alleen maar dr schouders ophalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nou net hetgene ze zich wel realiseert en ze is min of meer boos dat ze met haar neus op die feiten gedrukt wordt.
Ik denk ook niet dat ze iets wil veranderen, ze is gewoon boos dat ze zich realiseert dat het slecht is, niet dat ze het wil aanpassen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:54 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ja, nu misschien, ja. Maar net toen ze op dat bankje zat bij die verloskundige kon ze alleen maar dr schouders ophalen.
Ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze iets wil veranderen, ze is gewoon boos dat ze zich realiseert dat het slecht is, niet dat ze het wil aanpassen.
Ik hoor het al.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roken, energydrink, ontbijten met koek en chips..... blakend dus
Net als die acai bessen zeker.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kokos is gezond hoor! #superfood.
Oh, en 19 jaar.... dat je niet per ongeluk dacht dat ze deze keer een 25-jarige hebben.quote:
Het blikje valt niet ver van de boom.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef Rianne84 het volgende:
Moeder ziet er ook niet heel gezond uit
#kansenkinderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en 19 jaar.... dat je niet per ongeluk dacht dat ze deze keer een 25-jarige hebben.
De baby gaat Djeslyne heten
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het blikje valt niet ver van de boom.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het blikje valt niet ver van de boom tray.
Nee, maar het zijn altijd dezelfde types die de boel zo doordrammen dat ze ergens tussen de 38 en 40 weken ingeleid worden.quote:
Terwijl de artsen de baby zo lang mogelijk wilden laten zitten om zo goed mogelijke longfunctie te krijgen...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:00 schreef Leandra het volgende:
Tadaaa.... de dreinende 19-jarige die ingeleid wil worden... je verwacht het niet hè.
Echt he.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:03 schreef Leandra het volgende:
Inleiding willen maar wel en ruggenprik moeten hebben tegen de pijn.... of je had gewoon afgewacht tot je lichaam het zelf ging regelen muts
Ik verstond vliezen prikken...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ze had het over vliezen breken, dan zou ze wel ontsluiting moeten hebben.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:04 schreef potjecreme het volgende:
Aan het loopje te zien , ziet haar ondermondje eruit als haar bovenmondje.
Deze snap ik niet. Ook als je lichaam klaar is, doet het toch zeer?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:03 schreef Leandra het volgende:
Inleiding willen maar wel en ruggenprik moeten hebben tegen de pijn.... of je had gewoon afgewacht tot je lichaam het zelf ging regelen muts
Dat in dit geval idd ook nog eens voor de extra bonuspunten....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Terwijl de artsen de baby zo lang mogelijk wilden laten zitten om zo goed mogelijke longfunctie te krijgen...
Dit vind ikwaardig
Ja. En alleen in Nederland heerst het idee dat je al die pijn moet voelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Ook als je lichaam klaar is, doet het toch zeer?
Ja maar een ingeleide bevalling kan behoorlijk wat grilliger verlopen, je wordt niet echt vrolijk van weeën die qua pijn bij 9 cm horen terwijl je amper 4 cm ontsluiting hebt, en dan kun je ze dus idd niet meer wegpuffen, terwijl je dat anders mogelijk wel kon.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Ook als je lichaam klaar is, doet het toch zeer?
Dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar een ingeleide bevalling kan behoorlijk wat grilliger verlopen, je wordt niet echt vrolijk van weeën die qua pijn bij 9 cm horen terwijl je amper 4 cm ontsluiting hebt, en dan kun je ze dus idd niet meer wegpuffen, terwijl je dat anders mogelijk wel kon.
Ah duidelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar een ingeleide bevalling kan behoorlijk wat grilliger verlopen, je wordt niet echt vrolijk van weeën die qua pijn bij 9 cm horen terwijl je amper 4 cm ontsluiting hebt, en dan kun je ze dus idd niet meer wegpuffen, terwijl je dat anders mogelijk wel kon.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Moppert het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze ondertussen gestopt is met school.
Dan heeft ze ook geen kinderopvang meer nodig... samen met Patrick de hele dag op de bank, gezelligquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Moppert het volgende:
Heb gisteravond even snel het einde gekeken. De overtuiging waarmee ze die uitspraken doet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:10 schreef Leandra het volgende:
Nou ben ik ook geen fan van kinderdagverblijven en dergelijke, maar zij heeft wel heel sterke verhalen
Ik vond dit ook best wel ernstig. Ook omdat het ziekenhuis liever wou dat de baby zo lang mogelijk in haar buik bleef i.v.m baby zijn longetjes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar serieus, een tante die wel even bepaalt dat ze het zat is en het ziekenhuis niet meer verlaat tenzij ze ingeleid wordt en d'r zin nog krijgt ook is dan wel weer het andere uiters
Bron: http://www.npo.nl/vier-handen-op-een-buik/POMS_S_BNN_123422quote:Vier Handen Op Eén Buik
Aflevering
Datum uitzending: Di 19 jan 2016 20:29
De aflevering is (tijdelijk) offline wegens hermontage. Donderdag 21 januari zal deze weer beschikbaar komen.
Dat maakt het verhaal helemaal af.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:23 schreef Moppert het volgende:
Moeder eruit editten i.v.m. het getuigenbeschermingsprogramma?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Bron: http://www.npo.nl/vier-handen-op-een-buik/POMS_S_BNN_123422
Waar zijn ze toch mee bezig? Alweer één offline gehaald?
Die mutsen drinken zoveel energymeuk dat het bijna sluikreclame is, misschien moeten ze daar wat aan doen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die dingen waren al geblurrt, dus dat kan het niet geweest zijnquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die mutsen drinken zoveel energymeuk dat het bijna sluikreclame is, misschien moeten ze daar wat aan doen?
Had je die van vorige week moeten zien..quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het was de eerste keer dat ik het programma zag.
Nou, wat scheelt het?!quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:53 schreef amaranta het volgende:
buitenland, die moeder zit dus gewoon in Limburg ofzo
Bij leerachterstanden vallen kwartjes altijd veel laterquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:41 schreef Ceviche het volgende:
'Roken is schadelijk voor je baby.'
'Ja ach, mijn moeder rookte ook toen ze zwanger was van mij en ik heb ook alles erop en eraan.'
'Ja maar bijvoorbeeld ADHD, en leerachterstanden kunnen ook gevolgen zijn van roken tijdens de zwangerschap.'
'Oh ik heb ADHD en een leerachterstand...'
*steekt er nog een op*
Ik dacht dat daar het kwartje wel zou vallen maar dat viel tegen.
Dat vond ik nog wel het grappigste van die hele aflevering. In het begin deed ze heel geheimzinnig over waar haar moeder in het buitenland zat, zie je vervolgens een auto met Duits kenteken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:03 schreef Negentiendertig het volgende:
Duits kenteken op de auto, hm.
Ze moesten het nummerbord even blurren:quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat was toch die tante die de ingeleide bevalling afgedwongen had?quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel het grappigste van die hele aflevering. In het begin deed ze heel geheimzinnig over waar haar moeder in het buitenland zat, zie je vervolgens een auto met Duits kenteken.
Is die tante ook een mof? Denk dat die ma gewoon in Duitsland woont hoor. Ze zeiden namelijk bij die babyshower dat ze haar moeder al wel een paar weken niet gezien had. Dus ze zal wel niet in Amerika of Azië wonen oid.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was toch die tante die de ingeleide bevalling afgedwongen had?
Vertel?quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had je die van vorige week moeten zien..![]()
De ingehuurde schoonmaaksters gingen over hun nek van de geur in de babykamer, die zolang de baby er toch nog niet was maar gebruikt werd om drie (!!!) kittens te huisvesten.quote:
Vriendje die zich heeft laten ontslaan op zijn werkquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ingehuurde schoonmaaksters gingen over hun nek van de geur in de babykamer, die zolang de baby er toch nog niet was maar gebruikt werd om drie (!!!) kittens te huisvesten.
De wieg was zo ongeveer kattenbak (nagenoeg letterlijk)
En uiteraard roken en energydrink... in dat geval niet alleen door de zwangere, maar ook door haar lapzwans vriendje.
Zo te lezen had mijn tv dat waarschijnlijk niet overleefd. Onvoorstelbaar zoiets.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ingehuurde schoonmaaksters gingen over hun nek van de geur in de babykamer, die zolang de baby er toch nog niet was maar gebruikt werd om drie (!!!) kittens te huisvesten.
De wieg was zo ongeveer kattenbak (nagenoeg letterlijk)
En uiteraard roken en energydrink... in dat geval niet alleen door de zwangere, maar ook door haar lapzwans vriendje.
Voor de bevalling? Volgens mij lag zij toen al met weeën in het ziekenhuisquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh en paar weken nadat het huis schoon was gemaakt moest vriendlief nog even vrienden vragen voor de bevalling om weer de teringbende weg te werken.
Ja sorry dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de bevalling? Volgens mij lag zij toen al met weeën in het ziekenhuis
Niet te geloven dat er zo'n mensen rondlopen. Ik ben niet heel snel boos te krijgen, maar om zulke mensen kan ik ontzettend boos worden.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh en paar weken nadat het huis schoon was gemaakt moest vriendlief nog even vrienden vragen voor de bevalling om weer de teringbende weg te werken.
Dit. Soort. Mensen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Is die al te zien?quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:57 schreef Ceviche het volgende:
Volgende week een 17-jarige die bewust zwanger is geworden![]()
Verder wil ik niet spoileren maar belooft net zo'n aflevering te worden als de eerste twee van dit seizoen.
Nee, maar ik keek een oude aflevering terug en toen stond er al zo'n artikel van: volgende week in vier handen op één buik.quote:
Die komen niet op tv, die gaan gewoon trouwen en zeggen dat het te vroeg geboren is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:33 schreef summer2bird het volgende:
Waarom zijn het altijd van die tokkies? Waar blijven de streng gelovigen met zwangere tienerdochter?
Bijna goed!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Gokje voor de naam?
Deylano of Jaylynn.
Close!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Gokje voor de naam?
Deylano of Jaylynn.
Sneu he dat ze daar op terenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die hebben ook alleen een uitkering
Echt??quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:38 schreef Cheiron het volgende:
He, dat is die lelijke omgebouwde vent van tlc
hele huis meteen maar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil dat tasje in de fik steken. Petje ook trouwens.
Moet hij beide om/ophouden?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Gekocht ja?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
"Hij heeft een nieuwe scooter gekocht?" papa en mama bedoel je.
Zou misschien wel beter zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef Cheiron het volgende:
Ze zal het in haar buik krijgen, nondeju
Inderdaad. Zonde is dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:45 schreef Amarantha het volgende:
Moet wel even zeggen dat ik het geen lelijk meisje vind.
*Heb het even niet over haar kleding enz*
Zoiets?quote:
Inderdaad. Haar kleding en gedrag en roken en tattoos is dan wel weer erg jammerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:45 schreef Amarantha het volgende:
Moet wel even zeggen dat ik het geen lelijk meisje vind.
*Heb het even niet over haar kleding enz*
Zij zal ook wel al 5 jaar roken denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben 26 en rook inmiddels 10 jaar. Maar als je 17 bent rook je nog zo recent, dan kun je toch wel stoppen?!
Waarom zou dat uitmaken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben 26 en rook inmiddels 10 jaar. Maar als je 17 bent rook je nog zo recent, dan kun je toch wel stoppen?!
Ja snap dat makkelijk praten is maar ik kan me zo slecht voorstellen dat je dan niet kan stoppen. Ik zou namelijk wel stoppen als ik zwanger ben, zal wel moeilijk zijn maar goed heb liever een gezonde baby.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom zou dat uitmaken?
Jij kan net zo makkelijk stoppen.
Scorequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, straks bij het ziekenhuis aandringen op inleiding.
Dan worden deze opa en omaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Over 15 jaar is dat zoontje ook zo'n kutjoch denk ik
Goed bezigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In K&W zocht nog iemand een schilder, maar even getipt
Das wel goed puntquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef PippenScottie het volgende:
Weet je, dat kind wordt een übertokkie, maar volgens mij komt hij in een warm nest terecht hoor.
Heb veel zorgwekkender situaties gezien in dit programma.
Venlo zal geen neonatologie hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:01 schreef SureD1 het volgende:
Waren zij van Venlo? Volgens mij was dat het AZM in Maastricht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |