SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja, ik heb ook enkel 'vakantie' omdat ik geen herkansingen hebquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Ik weet alleen dat ik nog 4 volle dagen moet (tentamen, paper, presentatie) en daarna een weekje vrij ben ivm herkansingen. Wordt tijd want ik ben helemaal klaar met deze minor.
Ga het zo open maken, zal hier mijn mening wel even delen. En nog een jointje draaien. Blowen, pizza, series kijken. En niet druk maken, hopelijk.quote:
Nog maar een half jaarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook enkel 'vakantie' omdat ik geen herkansingen heb.
Daarna pas weer zomervakantie, pf pf pffff. We kunnen het!![]()
Goedzo Ama, de tijd om je kut te voelen komt wel. Denk zo maar, ik heb nu nog.. laat ik er van genieten!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga het zo open maken, zal hier mijn mening wel even delen. En nog een jointje draaien. Blowen, pizza, series kijken. En niet druk maken, hopelijk.
Oh dat is niet chic. Moeilijk, zou je dat dan nog wel willen dan als diegene niet echt interesse toont?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie doen met een vriend die zegt dat ie eigenlijk niet zo veel zin heeft om je te helpen wanneer jij zegt je rot te voelen?
Als je eigenlijk wel hulp van die persoon wil enzo
ervaren jullie het beide als een goede vriendschap?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie doen met een vriend die zegt dat ie eigenlijk niet zo veel zin heeft om je te helpen wanneer jij zegt je rot te voelen?
Ligt er een beetje aan hoe dat duidelijk wordt gemaakt, maar zou sowieso iemand anders even vragen, hoeft ook niks negatiefs te zijn meteenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoeft ook niks negatiefs te zijn meteen
Iedereen kan zijn eigen gezeik hebben. Maar als dat soort dingen vaak gebeuren is het een ander verhaal natuurlijkquote:
Daar zit ik ook een beetje mee inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh dat is niet chic. Moeilijk, zou je dat dan nog wel willen dan als diegene niet echt interesse toont?
Hm, dat weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ervaren jullie het beide als een goede vriendschap?
Ik zie even niet goed in hoe iemand dat ook anders zou kunnen bedoelen dan negatief, kun je uitleggen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe dat duidelijk wordt gemaakt, maar zou sowieso iemand anders even vragen, hoeft ook niks negatiefs te zijn meteen
Dat diegene nu even niet kan of wat dan ook, maar nogmaals, geen idee hoe en wat er gezegd isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zit ik ook een beetje mee inderdaad.
Willen of kunnen?
[..]
Hm, dat weet ik eigenlijk niet.
[..]
Ik zie even niet goed in hoe iemand dat ook anders zou kunnen bedoelen dan negatief, kun je uitleggen?
Ja, dat kan ook wel.. maar dan snap i kniet waarom het zo bot moet worden gezegd dat diegene er geen zin in heeft?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat diegene nu even niet kan of wat dan ook, maar nogmaals, geen idee hoe en wat er gezegd is
Je kunt toch gewoon even geen zin hebben in het gezeur/de problemen van een ander?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zit ik ook een beetje mee inderdaad.
Willen of kunnen?
[..]
Hm, dat weet ik eigenlijk niet.
[..]
Ik zie even niet goed in hoe iemand dat ook anders zou kunnen bedoelen dan negatief, kun je uitleggen?
Ja, natuurlijk. Maar waarom zo botquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon even geen zin hebben in het gezeur/de problemen van een ander?
Dat dat zo bot gaat is ook zwaar onnodigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook wel.. maar dan snap i kniet waarom het zo bot moet worden gezegd dat diegene er geen zin in heeft?
Ze kan toch ook zeggen 'sorry, nu even niet.. zit zelf ook even kut' oid? Ja snapje, ik snap niet waarom in mijn ogen zo bot
Dus het gaat je niet om at ze het even niet wil, maar dat ze het anders zegt dan jij zou doen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook wel.. maar dan snap i kniet waarom het zo bot moet worden gezegd dat diegene er geen zin in heeft?
Ze kan toch ook zeggen 'sorry, nu even niet.. zit zelf ook even kut' oid? Ja snapje, ik snap niet waarom in mijn ogen zo bot
Dat boeit mij dus geen flikker ik zeg dat direct. Een van mijn vriendin is een depressieve emo en al haar gezeik wil ik niet aanhoren tijdens eenstudybreakquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:31 schreef FrauMilena het volgende:
Misschien ervaart diegene het zelf niet als bot.
Had laatst ook een kleine discussie met vriendin omdat ik had gezegd dat ik even geen zin had in onderwerp X, iets wat haar dwars zat. Bedoelde er verder niets mee maar zij vond dat ik het anders had kunnen verwoorden.
Wij zouden wel goed overweg kunnen denk ik. Direct tegen direct, hard tegen hard.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat boeit mij dus geen flikker ik zeg dat direct. Een van mijn vriendin is een depressieve emo en al haar gezeik wil ik niet aanhoren als ik even een studybreak wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |