abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159412135

Welkom in het GRTD SC topic.

V: Klinkt heel leuk een SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Gingers (zonder ziel) worden echter ook getolereerd.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij! Bagger users die komen bashen of wat dan ook worden uitgescholden en weggepest (grapje).

V: Mag ik hier elke plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van Fok! in gaat. (e.g. primaire en secundaire geslachtskenmerken of misschien zelfs tertiaire ...) Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!'en op het 'werk'. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Geen gezeik, kapen is wel toegestaan!

Statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn op de originele OP mee te posten. Deze vind je hier. Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

U can't sit with us als je dit lijstje niet invult:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_159412142
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:17 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. :@ Ik weet alleen dat ik nog 4 volle dagen moet (tentamen, paper, presentatie) en daarna een weekje vrij ben ivm herkansingen. Wordt tijd want ik ben helemaal klaar met deze minor. }:|
Ja, ik heb ook enkel 'vakantie' omdat ik geen herkansingen heb :P.

Daarna pas weer zomervakantie, pf pf pffff. We kunnen het! :D *O*
Baby darling doll face honey
pi_159412147
yo swekkers
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_159412160
Wat zouden jullie doen met een vriend die zegt dat ie eigenlijk niet zo veel zin heeft om je te helpen wanneer jij zegt je rot te voelen?
Als je eigenlijk wel hulp van die persoon wil enzo :?
  roze dinsdag 26 januari 2016 @ 17:19:26 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_159412162
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:

[..]

dat lijkt mij dus best wel matig.
Ga het zo open maken, zal hier mijn mening wel even delen. En nog een jointje draaien. Blowen, pizza, series kijken. En niet druk maken, hopelijk.
Your beauty never ever scared me.
pi_159412178
@Ama Lijkt me vies, maar ik lust ook geen meloen. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook enkel 'vakantie' omdat ik geen herkansingen heb :P.

Daarna pas weer zomervakantie, pf pf pffff. We kunnen het! :D *O*
Nog maar een half jaar *O* :'(
pi_159412179
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ga het zo open maken, zal hier mijn mening wel even delen. En nog een jointje draaien. Blowen, pizza, series kijken. En niet druk maken, hopelijk.
Goedzo Ama, de tijd om je kut te voelen komt wel. Denk zo maar, ik heb nu nog.. laat ik er van genieten! O+

En komt sowieso goed. Leuk is het allemaal niet, maar het komt sowieso goed. Als andere mensen dit kunnen, dan jij ook!
pi_159412208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
Wat zouden jullie doen met een vriend die zegt dat ie eigenlijk niet zo veel zin heeft om je te helpen wanneer jij zegt je rot te voelen?
Oh dat is niet chic. Moeilijk, zou je dat dan nog wel willen dan als diegene niet echt interesse toont?
pi_159412221
quote:
ervaren jullie het beide als een goede vriendschap?
pi_159412229
quote:
Ligt er een beetje aan hoe dat duidelijk wordt gemaakt, maar zou sowieso iemand anders even vragen, hoeft ook niks negatiefs te zijn meteen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:22:40 #11
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_159412246
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

hoeft ook niks negatiefs te zijn meteen
Dat is ook weer zo. :o
pi_159412270
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Dat is ook weer zo. :o
Iedereen kan zijn eigen gezeik hebben. Maar als dat soort dingen vaak gebeuren is het een ander verhaal natuurlijk
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_159412319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Oh dat is niet chic. Moeilijk, zou je dat dan nog wel willen dan als diegene niet echt interesse toont?
Daar zit ik ook een beetje mee inderdaad.

Willen of kunnen?
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef Paxcon het volgende:

[..]

ervaren jullie het beide als een goede vriendschap?
Hm, dat weet ik eigenlijk niet :P.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan hoe dat duidelijk wordt gemaakt, maar zou sowieso iemand anders even vragen, hoeft ook niks negatiefs te zijn meteen
Ik zie even niet goed in hoe iemand dat ook anders zou kunnen bedoelen dan negatief, kun je uitleggen? :D
pi_159412364
Soms ben ik ook niet in de stemming om gezeik van anderen aan te horen.
pi_159412375
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Willen of kunnen?

[..]

[..]

Ik zie even niet goed in hoe iemand dat ook anders zou kunnen bedoelen dan negatief, kun je uitleggen? :D
Dat diegene nu even niet kan of wat dan ook, maar nogmaals, geen idee hoe en wat er gezegd is
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_159412413
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Dat diegene nu even niet kan of wat dan ook, maar nogmaals, geen idee hoe en wat er gezegd is
Ja, dat kan ook wel.. maar dan snap i kniet waarom het zo bot moet worden gezegd dat diegene er geen zin in heeft? :@

Ze kan toch ook zeggen 'sorry, nu even niet.. zit zelf ook even kut' oid? Ja snapje, ik snap niet waarom in mijn ogen zo bot ;(
pi_159412418
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Willen of kunnen?

[..]

[..]

Je kunt toch gewoon even geen zin hebben in het gezeur/de problemen van een ander?
pi_159412445
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon even geen zin hebben in het gezeur/de problemen van een ander?
Ja, natuurlijk. Maar waarom zo bot :@
pi_159412454
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook wel.. maar dan snap i kniet waarom het zo bot moet worden gezegd dat diegene er geen zin in heeft? :@

Ze kan toch ook zeggen 'sorry, nu even niet.. zit zelf ook even kut' oid? Ja snapje, ik snap niet waarom in mijn ogen zo bot ;(
Dat dat zo bot gaat is ook zwaar onnodig :{
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_159412455
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Dus het gaat je niet om at ze het even niet wil, maar dat ze het anders zegt dan jij zou doen?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:31:03 #21
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_159412475
Misschien ervaart diegene het zelf niet als bot.

Had laatst ook een kleine discussie met vriendin omdat ik had gezegd dat ik even geen zin had in onderwerp X, iets wat haar dwars zat. Bedoelde er verder niets mee maar zij vond dat ik het anders had kunnen verwoorden. :{
pi_159412483
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
yo swekkers
Mag ik je titpic
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_159412508
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:31 schreef FrauMilena het volgende:
Misschien ervaart diegene het zelf niet als bot.

Had laatst ook een kleine discussie met vriendin omdat ik had gezegd dat ik even geen zin had in onderwerp X, iets wat haar dwars zat. Bedoelde er verder niets mee maar zij vond dat ik het anders had kunnen verwoorden. :{
Dat boeit mij dus geen flikker ik zeg dat direct. Een van mijn vriendin is een depressieve emo en al haar gezeik wil ik niet aanhoren tijdens eenstudybreak
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_159412523
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Mag ik je titpic
kom maar voelen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:32:35 #25
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_159412531
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Dat boeit mij dus geen flikker ik zeg dat direct. Een van mijn vriendin is een depressieve emo en al haar gezeik wil ik niet aanhoren als ik even een studybreak wil
Wij zouden wel goed overweg kunnen denk ik. Direct tegen direct, hard tegen hard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')