SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Ik ben vanavond wel even in Utrecht geweest (Wat een klote stad om in te rijden zeg.. Die rare rotondes daar bij de Missisippidreef en dergelijk slaan kant noch wal.)
Ik ben strijdbaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, man laat die gare ventjes gewoon in hun sop gaar koken.
Je moet die strijd ergens strijden idd. Sommige doen dat op FOK!.quote:
quote:
Doet 2Nutz ook altijd. Zou dit advies dus vooral van hem opvolgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, man laat die gare ventjes gewoon in hun sop gaar koken.
quote:
Mijn advies sowieso volgen idd. Meest slimme.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Doet 2Nutz ook altijd. Zou dit advies dus vooral van hem opvolgen.
[..]
Kun je jaren door op Fok!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn advies sowieso volgen idd. Meest slimme.
Precies en dat willen we hier allemaal.quote:
Popcorn erbij voor de rest. Lekker toch. Eeuwige kusje kroel in een SC is ook zo saai.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet die strijd ergens strijden idd. Sommige doen dat op FOK!.
Zeker, gelukkig zijn er nog gebruikers zoals jij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Popcorn erbij voor de rest. Lekker toch. Eeuwige kusje kroel in een SC is ook zo saai.
Eerst maar eens een echte kusje kroel scoren vriend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:28 schreef McNulty het volgende:
Eeuwige kusje kroel in een SC is ook zo saai.
Valt wel mee toch?quote:
oke die was wel aardig smartassquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een echte kusje kroel scoren vriend.
quote:
Dat ben ik in een notendop idd... steeds vrienden, billenmaten en medestanders zoekenquote:
Machiavellist ten top.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
Dat ben ik in een notendop idd... steeds vrienden, billenmaten en medestanders zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Is van de Bradster op Autoweek. Oppassen dus.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:33 schreef McNulty het volgende:
Ewa laterzzzzblubberreet, tattoo, 4/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:33 schreef McNulty het volgende:
Ewa laterzzzzMet zulke plaatjes ben je veel minder zielig iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarmee kwets je vrouwen hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blubberreet, tattoo, 4/10
Nee een vriend van hem reed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Zal wel 9 december zijn geweest;
http://www.asmedia.nl/nie(...)pidreef-utrecht.html
Oké.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja machiavelli zocht idd naar vrienden
nee dat was hermanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
zette die tjap z'n eigen dood niet in scene om daarna tantoehard terug te slaan omdat ze dat niet verwachtten?
Mensen tegen elkaar uitspelen gaat iets makkelijker als je medestanders hebt, makker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en dan blame en flame op andere als ze nie inhoudelijk op je ingaan hampel
All through your bodyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Makaveli in this. Killuminati
Dat is tardis die dat doet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan blame en flame op andere als ze nie inhoudelijk op je ingaan hampel
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Makaveli in this. Killuminati
Hail Myrr.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
All through your body
Lika a 12 gauge shotty
sws een van z'n beste nummersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
All through your body
Lika a 12 gauge shotty
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neee weer die zwangerschaps bullshit..
Challas
Neee weer deze inb4..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Challas
In mijn tijd nog paar turken bang gemaakt door dat op de voicemail achter te laten bij zequote:
Heb veel last van zachte buiken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Challas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |