SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Ik ben vanavond wel even in Utrecht geweest (Wat een klote stad om in te rijden zeg.. Die rare rotondes daar bij de Missisippidreef en dergelijk slaan kant noch wal.)
Ik ben strijdbaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, man laat die gare ventjes gewoon in hun sop gaar koken.
Je moet die strijd ergens strijden idd. Sommige doen dat op FOK!.quote:
quote:
Doet 2Nutz ook altijd. Zou dit advies dus vooral van hem opvolgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, man laat die gare ventjes gewoon in hun sop gaar koken.
quote:
Mijn advies sowieso volgen idd. Meest slimme.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Doet 2Nutz ook altijd. Zou dit advies dus vooral van hem opvolgen.
[..]
Kun je jaren door op Fok!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn advies sowieso volgen idd. Meest slimme.
Precies en dat willen we hier allemaal.quote:
Popcorn erbij voor de rest. Lekker toch. Eeuwige kusje kroel in een SC is ook zo saai.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet die strijd ergens strijden idd. Sommige doen dat op FOK!.
Zeker, gelukkig zijn er nog gebruikers zoals jij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Popcorn erbij voor de rest. Lekker toch. Eeuwige kusje kroel in een SC is ook zo saai.
Eerst maar eens een echte kusje kroel scoren vriend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:28 schreef McNulty het volgende:
Eeuwige kusje kroel in een SC is ook zo saai.
Valt wel mee toch?quote:
oke die was wel aardig smartassquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eerst maar eens een echte kusje kroel scoren vriend.
quote:
Dat ben ik in een notendop idd... steeds vrienden, billenmaten en medestanders zoekenquote:
Machiavellist ten top.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
Dat ben ik in een notendop idd... steeds vrienden, billenmaten en medestanders zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Is van de Bradster op Autoweek. Oppassen dus.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:33 schreef McNulty het volgende:
Ewa laterzzzzblubberreet, tattoo, 4/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:33 schreef McNulty het volgende:
Ewa laterzzzzMet zulke plaatjes ben je veel minder zielig iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarmee kwets je vrouwen hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
blubberreet, tattoo, 4/10
Nee een vriend van hem reed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:34 schreef Matip het volgende:
[..]
Zal wel 9 december zijn geweest;
http://www.asmedia.nl/nie(...)pidreef-utrecht.html
Oké.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja machiavelli zocht idd naar vrienden
nee dat was hermanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
zette die tjap z'n eigen dood niet in scene om daarna tantoehard terug te slaan omdat ze dat niet verwachtten?
Mensen tegen elkaar uitspelen gaat iets makkelijker als je medestanders hebt, makker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en dan blame en flame op andere als ze nie inhoudelijk op je ingaan hampel
All through your bodyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Makaveli in this. Killuminati
Dat is tardis die dat doet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en dan blame en flame op andere als ze nie inhoudelijk op je ingaan hampel
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Makaveli in this. Killuminati
Hail Myrr.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
All through your body
Lika a 12 gauge shotty
sws een van z'n beste nummersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
All through your body
Lika a 12 gauge shotty
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Neee weer die zwangerschaps bullshit..
Challas
Neee weer deze inb4..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Challas
In mijn tijd nog paar turken bang gemaakt door dat op de voicemail achter te laten bij zequote:
Heb veel last van zachte buiken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Challas
babyverhalen incommingquote:
picture me rollinquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sws een van z'n beste nummers
Dit verhaal zou ik graag horen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
In mijn tijd nog paar turken bang gemaakt door dat op de voicemail achter te laten bij ze![]()
haha bange turken lol
anti-climax dit hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:44 schreef Myrr het volgende:
Nee moet weer weg.
De huil-o-foon gaat af.
Ja, snap ik met de jeugd die jij hebt door moeten maken.quote:
Kinderbloed gemengd met rode wijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
CRIP
Weet jij goede dieprood gekleurde lipstickie
Zo'n kleur?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
CRIP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat baseer je op watquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mensen tegen elkaar uitspelen gaat iets makkelijker als je medestanders hebt, makker.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n kleur?Weer stuk om deze fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet wrm
Matig dit. Maar dat past in je straatje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, snap ik met de jeugd die jij hebt door moeten maken.
Als 13-jarig blank mannetje vanaf je zolder Tupac muk posten. Als dát je geen street cred oplevert, wat dan wel?quote:
Gewoon Mac. Of van de Hema (long lasting matt 06) mengen met een donkere lappotlood. Zit eeuwig goed, wel droge lippen einde van de dag maar dat heb je met Mac ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
CRIP
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Matig dit. Maar dat past in je straatje.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n kleur?Oh nee dat is mij te donker, roodheid moet nog wel te zien zijn zegmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice pics
Ik meng een chanel lipstick al met eyeliner om het donker te krijgenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon Mac. Of van de Hema (long lasting matt 06) mengen met een donkere lappotlood. Zit eeuwig goed, wel droge lippen einde van de dag maar dat heb je met Mac ook.
Diva van MACquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh nee dat is mij te donker, roodheid moet nog wel te zien zijn zegma
Nice pics
Zo waar dit! Alleen negers mogen muziek van een neger posten en alleen blanken mogen muziek van blanken posten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Als 13-jarig blank mannetje vanaf je zolder Tupac muk posten. Als dát je geen street cred oplevert, wat dan wel?
Klinkt lekker, zullen we dat eens drinken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kinderbloed gemengd met rode wijn.
En alleen als ze affiliëren met de inhoud van de teksten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo waar dit! Alleen negers mogen muziek van een neger posten en alleen blanken mogen muziek van blanken posten.
jij mag dan alleen jostiband muziek posten hahahah snap jequote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo waar dit! Alleen negers mogen muziek van een neger posten en alleen blanken mogen muziek van blanken posten.
Zet maar een datumpje, neem ik TARDIS voor je mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Klinkt lekker, zullen we dat eens drinken?
Nee, kan je het uitleggen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij mag dan alleen jostiband muziek posten hahahah snap je
En dan gaan ze seks hebben maar dan begint hij te huilen om zijn ex, zou niet doen Opso.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zet maar een datumpje, neem ik TARDIS voor je mee.
Ik vind jou best wel een achterbaks flikkertje trouwens. Elke keer maar dat haten om te haten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:53 schreef Catkiller het volgende:
En dan gaan ze seks hebben maar dan begint hij te huilen om zijn ex, zou niet doen Opso.
Maak je ff op in 5 mins en ga dan serie kijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:54 schreef Myrr het volgende:
Gawd ik heb zin om me op te maken nu. Maar wil ook een serie kijken. Keuzes, keuzes.
Street cred op een forum zoeken? Ik dacht dat je hier alleen seks kon regelen voor mensen zoals jij die niks in het buitenleven kon regelen. Nog hulp nodig?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Als 13-jarig blank mannetje vanaf je zolder Tupac muk posten. Als dát je geen street cred oplevert, wat dan wel?
Hij zou op mijn schouder mogen uithuilen terwijl hoink zakdoekjes haaltquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan gaan ze seks hebben maar dan begint hij te huilen om zijn ex, zou niet doen Opso.
Sok in de broek toch.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie houden mannen bewust voor de gek door jullie mooier voor te doen dan dat jullie daadwerkelijk zijn.
Oplichters
zou bij jou ook geen kwaad kunnen denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie houden mannen bewust voor de gek door jullie mooier voor te doen dan dat jullie daadwerkelijk zijn.
Oplichters
Ja maar ik heb zin om uitbundig te doen, met ombre lippen en smokey eyes enzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maak je ff op in 5 mins en ga dan serie kijken
Beter in je schoot. En ik heb liever katoenen zakdoeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij zou op mijn schouder mogen uithuilen terwijl hoink zakdoekjes haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |