abonnement Unibet Coolblue
pi_159478053
quote:
:') >:O
  donderdag 28 januari 2016 @ 21:59:04 #52
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_159478086
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 22:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

1ste keer theorie was ik gezakt, omdat ik fucking droge lenzen had en het scherm niet goed kon zien en dus paar keer niet op tijd kon antwoorden :') Ik wist ook precies welke vragen ik verneukt had.

2de keer wel geslaagd, met geloof ik 2 of 3 fouten.

Praktijk eerste keer geslaagd, terwijl ik de instructeur nog op haar kop had gegeven dat ze volgende keer even eerder moest aangeven dat ze bij de volgende afslag linksaf wilde, want ik was net weer terug naar rechts gegaan, en moest daardoor weer naar links insorteren... :P
Soms zeggen ze ''oeps foutje, ga maar keren''. Misschien was het zoiets?
Helemaal super.
pi_159496033
*konichiwa*
Gisterenavond rond 21:00 een nieuwe theorie-examen gereserveerd...........en het is al volgend week (vrijdag 5 februari) om 13:00 in Barendrecht(Rijswijk was niet meer mogelijk)!!! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:59 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Soms zeggen ze ''oeps foutje, ga maar keren''. Misschien was het zoiets?
En bij jouw dan?? :P
pi_159500229
dat Boku Dake ga Inai Machi is wel by far de beste nieuwe anime nu he van dit seizoen :)

aanrader voor iedereen. vet om te volgen.
Hoop psychologische dingen en leuk om elke week over na te denken/speculeren :P
http://myanimelist.net/anime/31043/Boku_dake_ga_Inai_Machi

verder volg ik van de nieuwe nog
Prince of stride, die maar gedropt na 3 eps. niet echt leuk om te volgen
Hai to Gensou no Grimgar, Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!, en Ajin

die 1e duidelijk geen aanrader. die andere 3 ook (nog) niet helaas.

wat vinden jullie er allemaal van?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_159514104
*ohayo*
pi_159529841
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 19:57 schreef poker4lifee het volgende:
Hai to Gensou no Grimgar
Ik dacht dus dat het zou gaan over het zoveelste stel beunhazen dat vast zat in een RPG, maar dit gaat over een paar plebs die roofmoorden plegen omdat muh 'vice' en om onderbroekenlol te kopen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_159531221
Dak, Dakgoot, het gaat eindelijk gebeuren: het verhaal van van Takki gaat waarschijnlijk eindelijk verder.

http://www.animenewsnetwo(...)-book-in-2016/.97041

Er komt eindelijk na meer dan een decennium weer een echt boek in de 12 Kingdoms-reeks. Goed we zullen vast wel weer jaren moeten wachten op de vertaling, maar toch, ik ben is hype.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_159533680
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik dacht dus dat het zou gaan over het zoveelste stel beunhazen dat vast zat in een RPG, maar dit gaat over een paar plebs die roofmoorden plegen omdat muh 'vice' en om onderbroekenlol te kopen.
haha ja idd :P :')
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zondag 31 januari 2016 @ 08:46:35 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159534218
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:59 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Soms zeggen ze ''oeps foutje, ga maar keren''. Misschien was het zoiets?
Nee, was gewoon een twee-baans weg in het centrum, en ik wilde niet onnodig links rijden, dus netjes naar rechts gegaan, en vervolgens zegt ze: bij het volgende stoplicht links-af, wat al over 100-meter ofzo was, en gezien het aanwezige verkeer had ik dan gewoon beter links kunnen blijven rijden, dus dat gaf ik wel even aan :P
pi_159570818
*oya*

Hopelijk wordt het komende dagen weer kurkdroog,anders kan ik nieuwe autoaccu(Varta Blue Dynamic BV560410/D47) niet erin zetten.

Klote weer. o|O
pi_159575263
Kijk 'k vin' wa' ze met de gesloten-kamermoord in Dimension W gedaan hebben bes' wel jammeur. Ze gaan te snel door het verhaal heeeen, waardoor je niet echt tijd heb' om te reflecteren en te speculeren. Nu moet het gebeuren het vooral van het mysterieuze horror-achtige gevoel hebbe'. En, jaaa, sfeer is iets dat Dimension W wel gewoon goe' doet, maar wat we nu hebben is nie' echt prikkelend.


In een mindere winter zou dit AOTS zijn.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_159608472
*eyo*

quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kijk 'k vin' wa' ze met de gesloten-kamermoord in Dimension W gedaan hebben bes' wel jammeur. Ze gaan te snel door het verhaal heeeen, waardoor je niet echt tijd heb' om te reflecteren en te speculeren. Nu moet het gebeuren het vooral van het mysterieuze horror-achtige gevoel hebbe'. En, jaaa, sfeer is iets dat Dimension W wel gewoon goe' doet, maar wat we nu hebben is nie' echt prikkelend.

In een mindere winter zou dit AOTS zijn.
Tegenwoordig zijn er maar 12/13 afleveringen voor een anime per jaargetijde seizoen. ;)
pi_159611608
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 21:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*eyo*

[..]

Tegenwoordig zijn er maar 12/13 afleveringen voor een anime per jaargetijde seizoen. ;)
Het verschil is dus dat ze gemiddeld door meer 5 hoofdstukken van de manga heen jagen per aflevering tegenover de normale 2 of hoogstens 3 (1 hoofdstuk per aflevering is gebruikelijk voor Shounen). Bijna een boekdeel! Dat betekent dus zoals ik al zei dat er geen saai moment te bekennen is, maar er is ook geen tijd voor reflectie of om over de wereld van Dimension W na te denken. Ik klaag niet. Utawarerumono en Grimgar voorzien me wel van de nodige slice of life zooi, 'worldbuilding' en acties hebben gevolgen onzin, maar het is wel opmerkelijk natuurlijk. Hier neem een plaatje van een decoillete.



[ Bericht 1% gewijzigd door Repelsteeltju op 02-02-2016 23:25:02 ]
“An interesting thing is a good thing.”
pi_159627241
*konichiwa*

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het verschil is dus dat ze gemiddeld door meer 5 hoofdstukken van de manga heen jagen per aflevering tegenover de normale 2 of hoogstens 3 (1 hoofdstuk per aflevering is gebruikelijk voor Shounen). Bijna een boekdeel! Dat betekent dus zoals ik al zei dat er geen saai moment te bekennen is, maar er is ook geen tijd voor reflectie of om over de wereld van Dimension W na te denken. Ik klaag niet. Utawarerumono en Grimgar voorzien me wel van de nodige slice of life zooi, 'worldbuilding' en acties hebben gevolgen onzin, maar het is wel opmerkelijk natuurlijk. Hier neem een plaatje van een decoillete.

[ afbeelding ]
Wat de neuk is dat? :o
pi_159630872
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa*

[..]

Wat de neuk is dat? :o
De Q van Qunix.
pi_159638605
quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef Qunix het volgende:

[..]

De Q van Qunix.
Tuurlijk :+
pi_159639100
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kijk 'k vin' wa' ze met de gesloten-kamermoord in Dimension W gedaan hebben bes' wel jammeur. Ze gaan te snel door het verhaal heeeen, waardoor je niet echt tijd heb' om te reflecteren en te speculeren. Nu moet het gebeuren het vooral van het mysterieuze horror-achtige gevoel hebbe'. En, jaaa, sfeer is iets dat Dimension W wel gewoon goe' doet, maar wat we nu hebben is nie' echt prikkelend.

In een mindere winter zou dit AOTS zijn.
Volg je cursus boer zijn? ):O >:O

quote:
7s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:02 schreef Qunix het volgende:

[..]

De Q van Qunix.
The plot thickens! :o
pi_159639726


ANATOMISCH CORRECT
N
A
T
O
M
I
S
C
H

C
O
R
R
E
C
T
“An interesting thing is a good thing.”
pi_159688477
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]

ANATOMISCH CORRECT
N
A
T
O
M
I
S
C
H

C
O
R
R
E
C
T
Het is toch maar een tekenfilmpje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159689222
Moet weer eens iets nieuws kijken. Hoe het ook alweer die anime over het maken van anime? (Of ging het over het schrijven van manga?)
pi_159689896
Pffft mijn crunchyroll op de chromecast blijft steeds bufferen
pi_159690416
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 21:49 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het is toch maar een tekenfilmpje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Máár een Taiwanees Wuxia Poppenspel? Máár een Mongools Schimmenspel! Het is toch niet te geloven iemand zo neerbuigend kan spreken over mijn Vietnamese Waterpoppenshows.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 22:17 schreef MAHL het volgende:
Moet weer eens iets nieuws kijken. Hoe het ook alweer die anime over het maken van anime? (Of ging het over het schrijven van manga?)

Links een schaal van geurintensiteit rechts de personages die dus wel of niet erg ruiken. Ema stinkt. Ema stinkt. Vergeet niet te niet te vergeten dat EMA STINKT.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_159696848
*oya*

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 23:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]

ANATOMISCH CORRECT
N
A
T
O
M
I
S
C
H

C
O
R
R
E
C
T
Hentai otoko o|O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')