Geloof me.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:55 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Als je er niet omheen kunt gewoon omver lopen, wat gaat ze doen dan? In haar bulgaarse heksentaal een vloek over je uitspreken?
Ik zie geen problemen, als ik bijv. een supermarkt in wil lopen en stel dat dan zo'n figuur mij bewust de weg zou blokkeren en ik loop er doorheen, dan zie ik geen probleem. Ik ben immers de supermarkt in.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:59 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Geloof me.
Ze zijn niks voor me , dit soort volk.
Het feit dat ze er staan / bestaan is al irritant genoeg, omver lopen geeft echter wat problemen.
Ze blokkeren de weg niet maar ze staan daar.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:33 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen, als ik bijv. een supermarkt in wil lopen en stel dat dan zo'n figuur mij bewust de weg zou blokkeren en ik loop er doorheen, dan zie ik geen probleem. Ik ben immers de supermarkt in.
Ahja, er gewoon staan is niet hinderen de winkel in te gaan natuurlijk, gewoon er langs lopen en ze zien als zuildecoratie oid.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:24 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ze blokkeren de weg niet maar ze staan daar.
Dat is al irritant genoeg.
Mochten ze iets willen doen in de vorm van zeuren of blokkeren dan ga ik er graag doorheen.
Als je me begrijpt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |