Mag niet van Frankie. Anders staat je restverdediging niet klaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Gruisman het volgende:
Ze lopen zo weinig zonder bal he.. Logisch dat je er niet doorheen komt
Hij wilde toch Barcelona-voetbal spelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mag niet van Frankie. Anders staat je restverdediging niet klaar.
Dit is al 5 jaar aan de gang met verschillende spelers. Dat is de bedoeling
Ik woon samen. Ik kijk zodat ik drie kwartier kan zeggen dat ik voetbal kijk en ze stil moet zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:30 schreef Abed het volgende:
Waarom ga ik hier wekelijks weer voor zitten.
Als ik een avond chagrijnig wil zijn ga ik wel naar mijn vriendin.
Waarschijnlijk denkt hij ook dat dit erop lijkt ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij wilde toch Barcelona-voetbal spelen?
Ik begin te vermoeden dattie niet beter kan. Die domme acties recht tegen de man op lopenquote:
Precies. En het kan wel aantrekkelijker maar niet met een tegenstander die zo verdedigend speelt (wat ze helemaal niet doen, bijna iedereen vangt de tegenstander op rond de middellijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt hij ook dat dit erop lijkt ofzo
Ik voel me gewoon echt schuldig naar m'n vriendin toe dat ik deze aids op zet in plaats van een leuke film.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik woon samen. Ik kijk zodat ik drie kwartier kan zeggen dat ik voetbal kijk en ze stil moet zijn.
Voor een goede wedstrijd heb je twee ploegen nodigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Precies. En het kan wel aantrekkelijker maar niet met een tegenstander die zo verdedigend speelt (wat ze helemaal niet doen, bijna iedereen vangt de tegenstander op rond de middellijn.
Ik ben getrouwd ik hou van kwelling. En vind naast geestelijke pijn, visuele pijn nog veel leukerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik woon samen. Ik kijk zodat ik drie kwartier kan zeggen dat ik voetbal kijk en ze stil moet zijn.
Dat zou ik als een meevaller beschouwen. Meestal is het ergerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef Abed het volgende:
Mijn ogen bloeden momenteel, is dat normaal?
Druppelt het of stroomt het?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:33 schreef Abed het volgende:
Mijn ogen bloeden momenteel, is dat normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |