quote:Door de blessure van Kenny Tete is een vertrek van Ricardo van Rhijn bij Ajax niet meer aan de orde. De rechtsback wilde vanwege zijn reserverol graag weg uit Amsterdam en een tranfser werd hem ook gegund door Ajax, maar Ajax-trainer Frank de Boer wil Van Rhijn nu toch behouden.
"De blessure van Tete heeft de situatie veranderd. We weten wat we aan Ricardo hebben. Op dit moment mag hij zeker niet weg", aldus De Boer voor de camera van Fox Sports. De Boer kiest dinsdagavond tegen Heracles Almelo overigens niet voor Van Rhijn maar voor Joël Veltman als rechtsback.
Spelen tegen een muurquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je-hebt-twee-ploegen-nodig-voor-een-wedstrijd...
Jaquote:
Van Rhijn heeft ook JL gespeeld dus wat dat betreft vind ik dat wel meevallenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ja. Beiden weekenden sinds de winterstop gespeeld. 1.5 week geleden ook JL
Jah zie het nu ook. Raar dusquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van Rhijn heeft ook JL gespeeld dus wat dat betreft vind ik dat wel meevallen
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Spelen tegen een muur
Gedomineerd
Wedstrijd onder controle
Wachten op het juiste moment
Willen supporters vermaken
Gaat steeds beter
Gudeljquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:25 schreef fathank het volgende:
Ik weet niet wat droeviger is. De vrije trappen en corners van gudelj of de grasmat
Alleen Bazoer is steeds in bewegingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Gruisman het volgende:
Ze lopen zo weinig zonder bal he.. Logisch dat je er niet doorheen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |