Daarom studeer ik het ook. Moet toch kunnen communiceren met de bitches als ik in de kroeg staquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nice. Kan moeilijk zijn, als je in een kroeg staat en de muziek staat hard
Kan me zo'n Fokke en Sukke herinneren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom studeer ik het ook. Moet toch kunnen communiceren met de bitches als ik in de kroeg sta
Hoezo, daar gaan we weer?... Het was al lang en breed bekend dat 4.0 óók mijn account wasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je hebt je twingo als UI![]()
Daar gaan we weer.....
Mja de 40 proberen te halen, en zolang Ns blijft bestaan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:42 schreef renwan het volgende:
Het grootste nadeel van alcohol is dat er een moment komt dat je gaat nadenken over je toekomst, helemaal kut
Wat drink jij dan dat je nog kan nadenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:42 schreef renwan het volgende:
Het grootste nadeel van alcohol is dat er een moment komt dat je gaat nadenken over je toekomst, helemaal kut
Zal wel ja. Zonde van die treinen, stations en kilometers spoor anders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mja de 40 proberen te halen, en zolang Ns blijft bestaan komt het wel goed.
Van alcohol raak ik vaker verdrietig dan niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:42 schreef renwan het volgende:
Ik bemoei me niet meer met de OP, simterklaas jat hem toch voor je neus wegquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:46 schreef M4rc0 het volgende:
Doe eens een paar goeie tetten voor in de OP-banner
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |