Koffie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Morgen weer om 10 uur college
Is toch net een wijf joh, die gast.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:06 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Hij houd echt ziekelijk veel van aandacht ja, bijna eng__!
Het is een goede muzikant, maar goed het is wel een enorme narcist.
Een typische verwijfde ecto. www.kast.nl/homo/jettrebelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is toch net een wijf joh, die gast.
Dat dan wel weer, maar kan niet teveel zuipen, anders zit ik morgenvroeg nog altijd helemaal vol in de bankenquote:
EN dan midden tijdens dat gelul moet je schijtenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, maar kan niet teveel zuipen, anders zit ik morgenvroeg nog altijd helemaal vol in de banken
Wat studeer je als ik zo vrij mag zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, maar kan niet teveel zuipen, anders zit ik morgenvroeg nog altijd helemaal vol in de banken
Hoe laat ? Waar?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:05 schreef renwan het volgende:
Helemaal vergeten dat ik morgen niet kan zuipen want woensdag arbeidsvoorwaarden gesprek
Shit's crazy.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:11 schreef Braddie het volgende:
Heey hallo, ik heb mijn originele account weer terug
10:00 op het hoofdkantoorquote:
Wie is dit?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:11 schreef Braddie het volgende:
Ja zo raak ik in de war hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:11 schreef Braddie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is Braddie. Ik zat echt tot 5 minuten geleden nog op 4.0
quote:
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Morgen weer om 10 uur college
Oh neequote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mijn autisme kan dit niet handelen heur
Zijn er meer hoofdkantoren dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |