SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary worden toegevoegd
[ Bericht 0% gewijzigd door DerRabbit op 26-01-2016 13:29:07 ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ga je gang, ben te lui om te googelenquote:
Jett Rebel is een aandachtshoerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:01 schreef braddie4.0 het volgende:
Godverdomme, ik zit nu die nieuwe plaat van Jett Rebel te luisteren voor de verandering. Eerste nummer is al volkomen kut. Klinkt echt waardeloosOverstuurde gecompressede klere bende.
Ik vind het wel gewaagd wat 'ie doet in een tijd met verschrikkelijke geautotunede dance/trance top 40 troepquote:
Er is altijd tijd voor een peukkie!quote:
Het eerste wat ik ooit van hem gehoord heb was op het bevrijdingsfestival in Den Haag afgelopen jaar, klonk goed maar wat geilt hij op aandacht zegquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:03 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gewaagd wat 'ie doet in een tijd met verschrikkelijke geautotunede dance/trance top 40 troep
Maar hij is wel echt aandachtshoer nummer 1.
1e vanavond pas.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is altijd tijd voor een peukkie!
Niet eens tettenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vond dit wel een mooie Hillary gif
Ik ga geen privé materiaal online gooien van mij en Hilquote:
Dat is een teleurstelling!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:05 schreef renwan het volgende:
Helemaal vergeten dat ik morgen niet kan zuipen want woensdag arbeidsvoorwaarden gesprek
Hij houd echt ziekelijk veel van aandacht ja, bijna engquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Het eerste wat ik ooit van hem gehoord heb was op het bevrijdingsfestival in Den Haag afgelopen jaar, klonk goed maar wat geilt hij op aandacht zeg
Koffie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Morgen weer om 10 uur college
Is toch net een wijf joh, die gast.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:06 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Hij houd echt ziekelijk veel van aandacht ja, bijna eng__!
Het is een goede muzikant, maar goed het is wel een enorme narcist.
Een typische verwijfde ecto. www.kast.nl/homo/jettrebelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is toch net een wijf joh, die gast.
Dat dan wel weer, maar kan niet teveel zuipen, anders zit ik morgenvroeg nog altijd helemaal vol in de bankenquote:
EN dan midden tijdens dat gelul moet je schijtenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, maar kan niet teveel zuipen, anders zit ik morgenvroeg nog altijd helemaal vol in de banken
Wat studeer je als ik zo vrij mag zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, maar kan niet teveel zuipen, anders zit ik morgenvroeg nog altijd helemaal vol in de banken
Hoe laat ? Waar?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:05 schreef renwan het volgende:
Helemaal vergeten dat ik morgen niet kan zuipen want woensdag arbeidsvoorwaarden gesprek
Shit's crazy.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:11 schreef Braddie het volgende:
Heey hallo, ik heb mijn originele account weer terug
10:00 op het hoofdkantoorquote:
Wie is dit?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:11 schreef Braddie het volgende:
Ja zo raak ik in de war hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:11 schreef Braddie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is Braddie. Ik zat echt tot 5 minuten geleden nog op 4.0
quote:
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Morgen weer om 10 uur college
Oh neequote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mijn autisme kan dit niet handelen heur
Zijn er meer hoofdkantoren dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |