ok! Is dat niet hetzelfde als de 'aloude' maar in een nieuwer jasje?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, die optie is het dus niet geworden, dus online gekeken, Amazon.co.uk niet. Bij Ebay was er wel een verkoper met gratis verzendkosten voor een fles Buckley's waardoor je onder de 22 euro kwam en je geen naheffingen (invoerrechten) enzo hoefde te betalen.
Toen kwam ik bij deze site terecht en heb een alternatief besteld van Buckley's besteld. Het is op 14 maart vanuit de VS verzonden en vandaag heb ik het ontvangen. Ik heb met PayPal betaald omdat ik de site een beetje verdacht vond en zo makkelijk mijn geld kon terug claimen.
http://www.discounthealthproducts.co.uk/buckleys_mixture.htm
15 euro inclusief verzendkosten.
Ze hebben ook diverse andere artikelen.
Als kind vaak een droge hoest gehad, en dus regelmatig aan de promethazine. Altijd heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:35 schreef Skeletor. het volgende:
De diphenhydramine doet 't 'm, dat is her werkzame bestanddeel. In Nederland kun je promethazinestroop kopen. Werkt als een tiet, maar je wordt er nog slaperiger van dan van de Buckley's!
Hoe lang is het houdbaar (ongeopend)?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, die optie is het dus niet geworden, dus online gekeken, Amazon.co.uk niet. Bij Ebay was er wel een verkoper met gratis verzendkosten voor een fles Buckley's waardoor je onder de 22 euro kwam en je geen naheffingen (invoerrechten) enzo hoefde te betalen.
Toen kwam ik bij deze site terecht en heb een alternatief besteld van Buckley's besteld. Het is op 14 maart vanuit de VS verzonden en vandaag heb ik het ontvangen. Ik heb met PayPal betaald omdat ik de site een beetje verdacht vond en zo makkelijk mijn geld kon terug claimen.
http://www.discounthealthproducts.co.uk/buckleys_mixture.htm
15 euro inclusief verzendkosten.
Ze hebben ook diverse andere artikelen.
Net zo goed, daar ben ik eigenlijk niet over uit, maar hij werkt wel zeer goed. Ik was de droge hoest snel kwijt. Het heeft een totaal andere smaak dan Buckely's, een fruitsmaak, wel ook vies.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok! Is dat niet hetzelfde als de 'aloude' maar in een nieuwer jasje?
Hoor graag of het net zo goed werkt, dan ga ik ook gelijk bestellen
Mijn flesje tot april 2018, heel netjes.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:49 schreef kuolema het volgende:
[..]
Hoe lang is het houdbaar (ongeopend)?
Mijn bestelling is (als het goed is ...) ook onderweg. Ik heb de nighttime versie gekozen, daar zit meer dextromethorphan in + doxylamine. Daarnaast potjes diphenhydramine (50 mg) en doxylamine los besteld. 47 Euro kwijt
Ja, echt hčquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:50 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Als kind vaak een droge hoest gehad, en dus regelmatig aan de promethazine. Altijd heerlijk geslapen. En nog verdomde lekker!
Oh top, thanks!quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Net zo goed, daar ben ik eigenlijk niet over uit, maar hij werkt wel zeer goed. Ik was de droge hoest snel kwijt. Het heeft een totaal andere smaak dan Buckely's, een fruitsmaak, wel ook vies.
Hier kun je ook recensies lezen:
Robitussin Peak Cold Maximum Strength Cough and Chest Congestion DM
BUCKLEY'S Original COUGH CONGESTION Syrup Large 200 ml Size
Als je het zo leest doen ze niet echt voor elkaar onder.
Dat is prima.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mijn flesje tot april 2018, heel netjes.
Waar heb jij het besteld? Je hebt kans met dat bedrag dat je invoerrechten betalen.
bisolvon doet altijd wel wonderenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:57 schreef Rezania het volgende:
Heb nu Bronchostop, maar merk niet echt een verschil. Blaf me nog steeds helemaal kapot. Heb ook die van de Etos geprobeerd een jaar geleden, maar die werkte ook niet echt. Sowieso was ik al sceptisch voor hoestdrankjes, maar wordt echt helemaal gek van het hoesten. Iemand een wel werkende tip? Heb last van slijmhoest.
deze idd, die is de shitquote:
Die promethazinesiroop kreeg ik deze winter op recept. Niet vergoed, kostte iets van 16 euro, geloof ik. Maar wat een geweldig spul. Heel de nacht doorslapen zonder te hoesten. Niet overdag gebruiken, maar voor een goede, hoestloze nachtrust absoluut een aanrader.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:35 schreef Skeletor. het volgende:
De diphenhydramine doet 't 'm, dat is her werkzame bestanddeel. In Nederland kun je promethazinestroop kopen. Werkt als een tiet, maar je wordt er nog slaperiger van dan van de Buckley's!
Het spul blaast je naar dromenland met orkaankrachtquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die promethazinesiroop kreeg ik deze winter op recept. Niet vergoed, kostte iets van 16 euro, geloof ik. Maar wat een geweldig spul. Heel de nacht doorslapen zonder te hoesten. Niet overdag gebruiken, maar voor een goede, hoestloze nachtrust absoluut een aanrader.
Is niet zo'n goed antipsychoticum hoor, maar wel een prima slaapmiddel idd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:29 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Het spul blaast je naar dromenland met orkaankracht! Werkt als een tiet. Overigens wordt het ook gebruikt tegen misselijkheid en bij psychoses...
Oké, that sucks. Je weet zeker dat ze het verkeerde flesje opgestuurd hebben (dus gewoon verwisseld bij het inpakken en niet dat er bij de bestelling zelf ergens al wat misgegaan is?).quote:Op woensdag 6 april 2016 14:55 schreef kuolema het volgende:
Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen maar de verkeerde dextromethorphan hoestdrank gekregen. Er zit minder dxm in en het tweede hoofdbestanddeel is ook anders. Stom![]()
Ik ga maar een mail sturen.
Geef me het nummer van je nachtapothekerquote:Op donderdag 7 april 2016 22:04 schreef _Arual_ het volgende:
Joh, vraag het eens aan je apotheek. Mijn apotheker had zelf een hoestdrank gebrouwen, 'hij is wel sterk, je kunt er wat doezelig van worden'. Geen idee wat erin zat, maar het hoesten hield wel op. En ik werd zo suf als een konijn.
Elke keer als ik een slok hoestdrank neem blaf ik me helemaal suf, dus voor mij werkt het wel. Kruidvat huismerk.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:57 schreef Rezania het volgende:
Heb nu Bronchostop, maar merk niet echt een verschil. Iemand een wel werkende tip? He
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |