abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160932678
De diphenhydramine doet 't 'm, dat is her werkzame bestanddeel. In Nederland kun je promethazinestroop kopen. Werkt als een tiet, maar je wordt er nog slaperiger van dan van de Buckley's!
  Boks-Chick vrijdag 25 maart 2016 @ 15:07:34 #52
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_160933365
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, die optie is het dus niet geworden, dus online gekeken, Amazon.co.uk niet. Bij Ebay was er wel een verkoper met gratis verzendkosten voor een fles Buckley's waardoor je onder de 22 euro kwam en je geen naheffingen (invoerrechten) enzo hoefde te betalen.

Toen kwam ik bij deze site terecht en heb een alternatief besteld van Buckley's besteld. Het is op 14 maart vanuit de VS verzonden en vandaag heb ik het ontvangen. Ik heb met PayPal betaald omdat ik de site een beetje verdacht vond en zo makkelijk mijn geld kon terug claimen.

http://www.discounthealthproducts.co.uk/buckleys_mixture.htm

15 euro inclusief verzendkosten.

Ze hebben ook diverse andere artikelen.
ok! Is dat niet hetzelfde als de 'aloude' maar in een nieuwer jasje?
Hoor graag of het net zo goed werkt, dan ga ik ook gelijk bestellen :P
lolwut
  roze vrijdag 25 maart 2016 @ 16:47:19 #53
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160936023
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:59 schreef Janneke141 het volgende:
Jägermeister.
Your beauty never ever scared me.
pi_160936729
pi_160939820
Voor prikkelhoest werkt voor mij codeīne-fosfaat het allerbeste, met grote afstand. geweldig spul! ^O^
pi_161015397
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:35 schreef Skeletor. het volgende:
De diphenhydramine doet 't 'm, dat is her werkzame bestanddeel. In Nederland kun je promethazinestroop kopen. Werkt als een tiet, maar je wordt er nog slaperiger van dan van de Buckley's!
Als kind vaak een droge hoest gehad, en dus regelmatig aan de promethazine. Altijd heerlijk geslapen :D. En nog verdomde lekker! :')
pi_161031754
Sowieso hoestdrank... :')

Want als je hoestdrank doorslikt, komt het inderdaad net als in de animaties die ze laten zien in je luchtpijp en longen terecht ja. Juist.
  woensdag 30 maart 2016 @ 00:49:40 #58
399061 kuolema
vermaledijd
pi_161042041
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 12:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, die optie is het dus niet geworden, dus online gekeken, Amazon.co.uk niet. Bij Ebay was er wel een verkoper met gratis verzendkosten voor een fles Buckley's waardoor je onder de 22 euro kwam en je geen naheffingen (invoerrechten) enzo hoefde te betalen.

Toen kwam ik bij deze site terecht en heb een alternatief besteld van Buckley's besteld. Het is op 14 maart vanuit de VS verzonden en vandaag heb ik het ontvangen. Ik heb met PayPal betaald omdat ik de site een beetje verdacht vond en zo makkelijk mijn geld kon terug claimen.

http://www.discounthealthproducts.co.uk/buckleys_mixture.htm

15 euro inclusief verzendkosten.

Ze hebben ook diverse andere artikelen.
Hoe lang is het houdbaar (ongeopend)?

Mijn bestelling is (als het goed is ...) ook onderweg. Ik heb de nighttime versie gekozen, daar zit meer dextromethorphan in + doxylamine. Daarnaast potjes diphenhydramine (50 mg) en doxylamine los besteld. 47 Euro kwijt :X
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_161044088
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:07 schreef BrandX het volgende:

[..]

ok! Is dat niet hetzelfde als de 'aloude' maar in een nieuwer jasje?
Hoor graag of het net zo goed werkt, dan ga ik ook gelijk bestellen :P
Net zo goed, daar ben ik eigenlijk niet over uit, maar hij werkt wel zeer goed. Ik was de droge hoest snel kwijt. Het heeft een totaal andere smaak dan Buckely's, een fruitsmaak, wel ook vies.

Hier kun je ook recensies lezen:

Robitussin Peak Cold Maximum Strength Cough and Chest Congestion DM

BUCKLEY'S Original COUGH CONGESTION Syrup Large 200 ml Size

Als je het zo leest doen ze niet echt voor elkaar onder.
pi_161044116
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 00:49 schreef kuolema het volgende:

[..]

Hoe lang is het houdbaar (ongeopend)?

Mijn bestelling is (als het goed is ...) ook onderweg. Ik heb de nighttime versie gekozen, daar zit meer dextromethorphan in + doxylamine. Daarnaast potjes diphenhydramine (50 mg) en doxylamine los besteld. 47 Euro kwijt :X
Mijn flesje tot april 2018, heel netjes.

Waar heb jij het besteld? Je hebt kans met dat bedrag dat je invoerrechten betalen.
pi_161047313
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:50 schreef Alcatranz. het volgende:

[..]

Als kind vaak een droge hoest gehad, en dus regelmatig aan de promethazine. Altijd heerlijk geslapen :D. En nog verdomde lekker! :')
Ja, echt hč :D ! Ik meen dat het een anijssmaakje had zonder bittere nasmaak die medicijnendrankjes doorgaans hebben.
  Boks-Chick woensdag 30 maart 2016 @ 15:08:25 #62
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_161049872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 10:01 schreef Mylene het volgende:

[..]

Net zo goed, daar ben ik eigenlijk niet over uit, maar hij werkt wel zeer goed. Ik was de droge hoest snel kwijt. Het heeft een totaal andere smaak dan Buckely's, een fruitsmaak, wel ook vies.

Hier kun je ook recensies lezen:

Robitussin Peak Cold Maximum Strength Cough and Chest Congestion DM

BUCKLEY'S Original COUGH CONGESTION Syrup Large 200 ml Size

Als je het zo leest doen ze niet echt voor elkaar onder.
Oh top, thanks!

ga van het weekend bestellen :7
lolwut
  woensdag 30 maart 2016 @ 17:32:01 #63
399061 kuolema
vermaledijd
pi_161052655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 10:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Mijn flesje tot april 2018, heel netjes.

Waar heb jij het besteld? Je hebt kans met dat bedrag dat je invoerrechten betalen.
Dat is prima.
Ik heb het besteld bij de site die jij noemde. Omdat jij het uiteindelijk had ontvangen durfde ik het risico te nemen.

Crap daar heb ik niet bij stil gestaan. Geen invoerrechten tot 150 euro, maar mogelijk wel andere kosten. Ik kom er niet uit op de site van de belastingdienst. Op de webshop staat dat je geen taxes en zo hoeft te betalen. Ik ga het wel vragen in WGR.
pi_161053679
quote:
9s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:57 schreef Rezania het volgende:
Heb nu Bronchostop, maar merk niet echt een verschil. Blaf me nog steeds helemaal kapot. Heb ook die van de Etos geprobeerd een jaar geleden, maar die werkte ook niet echt. Sowieso was ik al sceptisch voor hoestdrankjes, maar wordt echt helemaal gek van het hoesten. Iemand een wel werkende tip? Heb last van slijmhoest.
bisolvon doet altijd wel wonderen

tevensi s het geen wonderdrank, het duurt wel een paar dagen voor het beter gaat
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161053684
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 00:12 schreef yosander het volgende:
Bisolvon (broomhexine)
deze idd, die is de shit
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 30 maart 2016 @ 18:40:56 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161054178
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 14:35 schreef Skeletor. het volgende:
Die promethazinesiroop kreeg ik deze winter op recept. Niet vergoed, kostte iets van 16 euro, geloof ik. Maar wat een geweldig spul. Heel de nacht doorslapen zonder te hoesten. Niet overdag gebruiken, maar voor een goede, hoestloze nachtrust absoluut een aanrader.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161062657
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die promethazinesiroop kreeg ik deze winter op recept. Niet vergoed, kostte iets van 16 euro, geloof ik. Maar wat een geweldig spul. Heel de nacht doorslapen zonder te hoesten. Niet overdag gebruiken, maar voor een goede, hoestloze nachtrust absoluut een aanrader.
Het spul blaast je naar dromenland met orkaankracht :D ! Werkt als een tiet. Overigens wordt het ook gebruikt tegen misselijkheid en bij psychoses...
pi_161063182
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:29 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Het spul blaast je naar dromenland met orkaankracht :D ! Werkt als een tiet. Overigens wordt het ook gebruikt tegen misselijkheid en bij psychoses...
Is niet zo'n goed antipsychoticum hoor, maar wel een prima slaapmiddel idd.

Neusademhaling zorgt ook voor minder prikkeling slijmvliezen. Geen commercieel drankje heeft echt effect.
  woensdag 6 april 2016 @ 14:55:27 #69
399061 kuolema
vermaledijd
pi_161222455
Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen maar de verkeerde dextromethorphan hoestdrank gekregen. Er zit minder dxm in en het tweede hoofdbestanddeel is ook anders. Stom :(
Ik ga maar een mail sturen.
pi_161246545
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 14:55 schreef kuolema het volgende:
Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen maar de verkeerde dextromethorphan hoestdrank gekregen. Er zit minder dxm in en het tweede hoofdbestanddeel is ook anders. Stom :(
Ik ga maar een mail sturen.
Oké, that sucks. Je weet zeker dat ze het verkeerde flesje opgestuurd hebben (dus gewoon verwisseld bij het inpakken en niet dat er bij de bestelling zelf ergens al wat misgegaan is?).
Ik weet niet precies hoe dit werkt, als je de verkeerde hoestdrank weer moet opsturen en zij de ander naar jou moeten sturen, gaat het wat rommelig worden.

Met een beetje geluk krijg je de juiste hoestdrank als bonus nog toegestuurd :P

Bedenk ook van tevoren in hoeverre het nut heeft om per se het juiste flesje hoestdrank opgestuurd te krijgen (dit meer voor geval het je veel extra gedonder kan gaan opleveren, bijvoorbeeld als ze moeilijk gaan doen), soms is het gewoon niet de moeite waard, maar als ze schappelijk reageren dan zou dat mooi meegenomen zijn :P . De rest van je bestelling was verder wel in orde?

[ Bericht 8% gewijzigd door magnetronkoffie op 07-04-2016 07:33:35 ]
pi_161266529
Joh, vraag het eens aan je apotheek. Mijn apotheker had zelf een hoestdrank gebrouwen, 'hij is wel sterk, je kunt er wat doezelig van worden'. Geen idee wat erin zat, maar het hoesten hield wel op. En ik werd zo suf als een konijn.
pi_161267539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:04 schreef _Arual_ het volgende:
Joh, vraag het eens aan je apotheek. Mijn apotheker had zelf een hoestdrank gebrouwen, 'hij is wel sterk, je kunt er wat doezelig van worden'. Geen idee wat erin zat, maar het hoesten hield wel op. En ik werd zo suf als een konijn.
Geef me het nummer van je nachtapotheker :)
Enige waar ik wat meer van merkte (behalve dan het gerelateerde hoestremmende effect) was die codeīnefosfaat. Had al weken last van prikkelhoest en dat was in no time voorbij. Voelde me al chill die 1 of 2 weken. Kwam er later pas achter waarom
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 april 2016 @ 23:42:12 #73
22592 crew  Ole
pi_161269976
Slijmhoest: pilletjes broomhexine
Kriebel: natterman met codeīne

Capsules van darolan werken ook maar die krijg ik niet meer :(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_161270588
quote:
9s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:57 schreef Rezania het volgende:
Heb nu Bronchostop, maar merk niet echt een verschil. Iemand een wel werkende tip? He
Elke keer als ik een slok hoestdrank neem blaf ik me helemaal suf, dus voor mij werkt het wel. Kruidvat huismerk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 00:10:11 ]
pi_161270607
Oh, nevermind. Dit is LIF _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')