Helemaal voor, maar nou niet echt iets wat ik overdag kan gaan drinken.quote:
Maar het werkt wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal voor, maar nou niet echt iets wat ik overdag kan gaan drinken.
Oh ja, heb inderdaad last van slijm. Had ik misschien even in de OP moeten zetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:03 schreef Moppert het volgende:
Heb je ook last van slijm? want dan kan bijvoorbeeld de tip van lienekien niet!
Het beste is wel zuigen op iets als dropjes of winegums.
sinusholtes verstopt, of hoe die krengen ook heten. Is normaal. Niet fijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:17 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trouwens ook iedere keer als ik hoest last van een pijnlijke druk op mijn hersenen, is dat normaal?
Voorhoofdsholtes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sinusholtes verstopt, of hoe die krengen ook heten. Is normaal. Niet fijn.
Lees net dat je daar meestal ook een verstopte neus bij moet hebben, dat heb ik dan weer niet. Enige symptoom van de hele griep die ik niet heb gehad deze keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sinusholtes verstopt, of hoe die krengen ook heten. Is normaal. Niet fijn.
Maar dat helpt toch niet tegen hoesten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind citrosan altijd fijn als ik verkouden ben. Van diexsmerige oploszakkies
Geen idee waar het wel en niet voor is, voor mij werkt hetquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat helpt toch niet tegen hoesten?
van de sitequote:Een verkoudheid is een virusinfectie waarbij het slijmvlies in de neus, keel en luchtwegen ontstoken raakt. De symptomen zijn onder meer een zere keel, een loopneus of verstopte neus, rochelhoest, koorts, hoofdpijn en andere pijntjes.
Een verkoudheid is een van de meest voorkomende ziekten ter wereld en door de symptomen voel je je niet meer jezelf. Hoewel er geen geneesmiddel voor bekend is, kan Citrosan verlichting bieden bij de belangrijkste symptomen.
Ja, nee dus.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:02 schreef davako het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik deze hoestspray als ik last heb van een kriebelhoest, daar werkt hij echt ontzettend goed tegen. Deze spray spuit je direct in je keel (gedeelte voorbij je huig), het verzachtende effect treedt direct in waardoor je minder hoest. Zelfs heb ik de spray nog niet geprobeerd bij een slijmhoest, misschien hebben ze daar zelfs wel een variant voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |