Laatst waren ze zelfs een rap van Ice Cube live aan het ondertitelenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat showtje kijk ik werkelijk waar nooit
Muziek überhaupt ondertitelenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Laatst waren ze zelfs een rap van Ice Cube live aan het ondertitelen
Hard gelachen
Nee. Maar ik help mensen die hun leven daar sowieso niet zeker zijn liever dan de mensen die deze mensen juist terroriseren om hun geaardheid.quote:
daar doe ik geen uitspraken overquote:
Je zou maar vluchten voor homogeweld van moslims en dan in de Schilderswijk terecht komen.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je zou maar in een islamitisch land wonen en homo zijn
Kijk maar in de voetbalwereld!quote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Homorechten zijn hier ook niet zomaar ontstaan, daar moet je voor knokken, niet als een pussy vluchten.
Ik denk dat je veel kan hem kan zeggen, maar niet dat hij graag geassocieerd wil worden met pussyquote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Homorechten zijn hier ook niet zomaar ontstaan, daar moet je voor knokken, niet als een pussy vluchten.
De racismekaart die ze vaak trekken hier slaat nergens opquote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Precies. Dus kan ik me prima indenken dat we gevluchte homo's een voorkeursbehandeling geven. Dat zijn ook niet de vluchtelingen waar we problemen mee zullen krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
dit begint inderdaad lang te duren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |