quote:Op maandag 25 januari 2016 22:50 schreef BozeHaas het volgende:
TS is een gutmensch policor landverrader
Zeggen ze er ook echt bij dat ze PVV aanhangers zijn, of denk je dat er uit op te kunnen maken?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie vooral PVV'ers die term gebruiken
Verschillende mensen die mij zo hebben genoemd of die ik het heb horen zeggen hebben zichzelf PVV'er genoemd.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeggen ze er ook echt bij dat ze PVV aanhangers zijn, of denk je dat er uit op te kunnen maken?
Dus volgens je eigen OP ben je nog een Tokkie ook!quote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verschillende mensen die mij zo hebben genoemd of die ik het heb horen zeggen hebben zichzelf PVV'er genoemd.
Als we nu afspreken dat Links stopt met het roepen van nazi of racist naar mensen die bezwaren hebben tegen de vluchtelingenstromen en Rechts stopt met het roepen van landverrader of Gutmensch naar mensen die niet iedere vluchteling als een potentieel gevaar zien, dan gaat de kwaliteit van de discussie alleen maar omhoog!quote:Op maandag 25 januari 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Dit wordt tegenwoordig echt veel te vaak gezegd. Als je er een iets genuanceerdere mening op bepaalde zaken nahoudt ben je al snel een landverrader.
Ik zie vooral PVV'ers die term gebruiken en ik vraag me echt af waarom. Is iemand serieus een landverrader omdat diegene een andere mening heeft over bijvoorbeeld de vluchtelingenkwestie? Hoe de fuck kun je iemand dan een landverrader noemen? En als je serieus denkt dat er een soort bezettende macht aan islamieten komt of is moet je echt een groot aluhoedje kopen.
Tevens vraag ik me af waar de aantrekkingskracht zit en waarom deze term zo vaak gebruikt wordt door tokkies.
ghehehe weten we meteen dat hij niet moeders knapste is.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
TS is het neefje van Angela Merkel.
Nee daar is het nu te laat voor. Er is een groep die heeft laten zien tot het bittere einde te zullen blijven liegen en de boel verdraaien. Deze mensen moet je geen centimeter ruimte geven en ze dus duiden voor wat ze zijn: landverraders.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als we nu afspreken dat Links stopt met het roepen van nazi of racist naar mensen die bezwaren hebben tegen de vluchtelingenstromen en Rechts stopt met het roepen van landverrader of Gutmensch naar mensen die niet iedere vluchteling als een potentieel gevaar zien, dan gaat de kwaliteit van de discussie alleen maar omhoog!
Afgesproken?
Yep, daarom zei ik al dat de PVV gewoon verboden moet worden. Het is een partij die de samenleving doelbewust wil ontwrichten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee daar is het nu te laat voor. Er is een groep die heeft laten zien tot het bittere einde te zullen blijven liegen en de boel verdraaien. Deze mensen moet je geen centimeter ruimte geven en ze dus duiden voor wat ze zijn: landverraders.
Zijn moslimterroristen, verkrachtende migranten, criminele allochtonen etc niet de zaken die de samenleving ontwrichten? Don't shoot the messenger.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Yep, daarom zei ik al dat de PVV gewoon verboden moet worden. Het is een partij die de samenleving doelbewust wil ontwrichten.
Nee, extreemrechtse tokkies zorgen nog steeds voor veel meer overlast, schade en onrust in de Nederlandse samenleving dan moslimextremisten. En Wilders wakkert dit alleen maar aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zijn moslimterroristen, verkrachtende migranten, criminele allochtonen etc niet de zaken die de samenleving ontwrichten? Don't shoot the messenger.
Extreemrechts is een marginaal clubje wat voor geen enkel probleem zorgt. Die tijd moet nog komenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, extreemrechtse tokkies zorgen nog steeds voor veel meer overlast, schade en onrust in de Nederlandse samenleving dan moslimextremisten. En Wilders wakkert dit alleen maar aan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:31 schreef Gerard_Geit het volgende:
De familie van TS rond 1943:
[ afbeelding ]
Haha je meent het ook nog hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:45 schreef Confetti het volgende:
Het is een goede zaak dat de term landverrader vaker valt.
Door decennialange brainwashing van het volk is men vergeten dat loyaliteit aan het belang van het Koninkrijk een burgerplicht is. Er is nu een kleine minderheid die collaboreert met Brussel en de migranten. Het werd hoog tijd dat die mensen in het verdomhoekje werden gezet. Hopelijk worden de namen ook genoteerd voor een mogelijk tribunaal in de toekomst.
Natuurlijk alhoewel ik niet zozeer doel op de Facebook huisvrouw die wat roept.quote:
Grappig dat jij die klacht hebt want ik word dagelijks zowel in de media als op straat geconfronteerd met van die types die een ieder die genuanceerd uitspraken doet over het vluchtelingenprobleem (en waarom je niet zomaar ze moet binnenlaten) als een vermeende racist danwel PVV stemmer gezien die een tokkie achtergrond heeft.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Dit wordt tegenwoordig echt veel te vaak gezegd. Als je er een iets genuanceerdere mening op bepaalde zaken nahoudt ben je al snel een landverrader.
Ik zie vooral PVV'ers die term gebruiken en ik vraag me echt af waarom. Is iemand serieus een landverrader omdat diegene een andere mening heeft over bijvoorbeeld de vluchtelingenkwestie? Hoe de fuck kun je iemand dan een landverrader noemen? En als je serieus denkt dat er een soort bezettende macht aan islamieten komt of is moet je echt een groot aluhoedje kopen.
Tevens vraag ik me af waar de aantrekkingskracht zit en waarom deze term zo vaak gebruikt wordt door tokkies.
Is dat geen mooie taak voor jou? Om alvast een lijstje met landverraders te maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:45 schreef Confetti het volgende:
Door decennialange brainwashing van het volk is men vergeten dat loyaliteit aan het belang van het Koninkrijk een burgerplicht is. Er is nu een kleine minderheid die collaboreert met Brussel en de migranten. Het werd hoog tijd dat die mensen in het verdomhoekje werden gezet. Hopelijk worden de namen ook genoteerd voor een mogelijk tribunaal in de toekomst.
Drie compleet niet gerelateerde groepen/mensen met elkaar in verband brengen is ook een kunst.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Natuurlijk alhoewel ik niet zozeer doel op de Facebook huisvrouw die wat roept.
Maar parlementsleden die meewerken om het land onder vreemde heerschappij te brengen zoals Pechtold moeten zeker op hun tellen passen. Mussert dacht ook dat hij het volk diende. Net zoals ik best wil geloven dat de linkse partijen daadwerkelijk denken dat ze goed bezig zijn. Net als de slavenhandelaren 200 jaar geleden.
We zullen zien.
Klompen en molens, dat is onze cultuur jongens. Westerse moderne kunst en theater? Wat een gekladder, weg met die slinkse hobbies.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Landverrader is een groot woord. Oikofoob is een betere benaming voor mensen met zo'n ziekelijke afkeer tegen de eigen nationale identiteit.
wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:45 schreef Confetti het volgende:
ik zie 'links' op dit forum, anderen toch echt niet of nauwelijks racist of nazi noemen. Terwijl het gezeik over gutmensch je in al die NWS vluchtelingen topics je om de oren vliegt.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als we nu afspreken dat Links stopt met het roepen van nazi of racist naar mensen die bezwaren hebben tegen de vluchtelingenstromen en Rechts stopt met het roepen van landverrader of Gutmensch naar mensen die niet iedere vluchteling als een potentieel gevaar zien, dan gaat de kwaliteit van de discussie alleen maar omhoog!
Afgesproken?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:24 schreef Gutmensch het volgende:
De PVV is de NSB van nu. Daar zit TS zeker niet bij.
Fixed, en toevoeging.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Racist, Nazi, Tokkie:
Dit wordt tegenwoordig echt veel te vaak gezegd. Als je er een iets genuanceerdere mening op bepaalde zaken nahoudt ben je al snel één van bovengenoemde.
Ik zie vooral linkse policor die term gebruiken en ik vraag me echt af waarom. Is iemand serieus een racist, nazi, tokkie omdat diegene een andere mening heeft over bijvoorbeeld de vluchtelingenkwestie? Hoe de fuck kun je iemand dan een racist, nazi of tokkie noemen? En als je serieus denkt dat er een soort bezettende macht van nazi's komt moet je echt een groot aluhoedje kopen.
Tevens vraag ik me af waar de aantrekkingskracht zit en waarom deze term zo vaak gebruikt wordt door links policor.
Toevoeging: Ook vraag ik mij af waarom indien er protesten zijn (links/rechts) het links is die 9 van de 10 x naar geweld grijpt. Zoals het in brand steken van auto's van pegida leden terwijl hun protest bezig was.
Er worden nog altijd honderden keren zoveel vrouwen verkracht door roomwitte hollanders itt asielzoekers. Daar hoor ik je dan niet overquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:12 schreef GhpH het volgende:
Als jij op zodanige partijen stemt dat het gevolg is dat onze vrouwen verkracht worden door tuig wat gemakkelijk binnen komt. Ja. Dan ben jij in mijn ogen een landverrader. Je geeft je land uit je knuisteren en je duwt het in de handen van anderen.
Maar we zijn ook met meer nederlanders oelewapper.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:39 schreef Sosa het volgende:
[..]
Er worden nog altijd honderden keren zoveel vrouwen verkracht door roomwitte hollanders itt asielzoekers. Daar hoor ik je dan niet over
I know, dat is mij punt ook. Als je de ratio vergelijkt geloof ik niet dat per 1000 er meer verkrachtingen plaatsvinden door asielzoekers dan door autochtonen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar we zijn ook met meer nederlanders oelewapper.
Vergelijk de ratio. Niet de absoluten
Het is maar wat je verraad noemt. Het is in ieder geval zo dat je de belangen van de Nederlandse bevolking minder belangrijk vindt dan het exotische. In die zin ben je dus minder trouw en dat kan je verraad noemen.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Dan heb je de cijfers de afgelopen tijd een beetje gemist, want die ratio is behoorlijk scheef in het nadeel van exotische figuren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:48 schreef Sosa het volgende:
I know, dat is mij punt ook. Als je de ratio vergelijkt geloof ik niet dat per 1000 er meer verkrachtingen plaatsvinden door asielzoekers dan door autochtonen.
maar iedere verkrachting is er natuurlijk1 te veel, ongeacht door wie
En wanneer je op een partij stemt die door haar economisch beleid het land uiteindelijk kapot maakt? En als je op een partij stemt die door overig slecht beleid het land kapot maakt, wat dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:12 schreef GhpH het volgende:
Als jij op zodanige partijen stemt dat het gevolg is dat onze vrouwen verkracht worden door tuig wat gemakkelijk binnen komt. Ja. Dan ben jij in mijn ogen een landverrader. Je geeft je land uit je knuisteren en je duwt het in de handen van anderen.
ah, dat is mij dan ontgaan. Want voorheen waren het vaker autochtonen dan allochtonen. Heb je mss een bron?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan heb je de cijfers de afgelopen tijd een beetje gemist, want die ratio is behoorlijk scheef in het nadeel van exotische figuren.
Nee, voorheen ook niet, waar haal je dat vandaan. Percentueel gezien ken ik geen cijfers waarbij het vaker autochtonen waren, maar bij deze, schrik niet. http://nl.aup.nl/wosmedia(...)ie_en_etniciteit.pdfquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:55 schreef Sosa het volgende:
[..]
ah, dat is mij dan ontgaan. Want voorheen waren het vaker autochtonen dan allochtonen. Heb je mss een bron?
gohquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, voorheen ook niet, waar haal je dat vandaan. Percentueel gezien ken ik geen cijfers waarbij het vaker autochtonen waren, maar bij deze, schrik niet. http://nl.aup.nl/wosmedia(...)ie_en_etniciteit.pdf
Dat staat letterlijk in de partijprogramma's van het gros van de Nederlandse politieke partijen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:12 schreef GhpH het volgende:
mein himmel, gast, ik hoop toch echt dat je kapot hard loopt te trollenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:12 schreef GhpH het volgende:
Er zijn er EXPLOSIEF meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:48 schreef Sosa het volgende:
[..]
I know, dat is mij punt ook. Als je de ratio vergelijkt geloof ik niet dat per 1000 er meer verkrachtingen plaatsvinden door asielzoekers dan door autochtonen.
maar iedere verkrachting is er natuurlijk1 te veel, ongeacht door wie
quotequote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Er zijn er EXPLOSIEF meer.
Quote mij even, dan reken ik het vanmiddag voor je uit.
In 2005:quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan heb je de cijfers de afgelopen tijd een beetje gemist, want die ratio is behoorlijk scheef in het nadeel van exotische figuren.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:58 schreef probeer het volgende:
[..]
In 2005:
Zedenmisdrijven: 28 (Antillianen) per 10.000 versus 4 (autochtonen) per 10.000.
Algemene criminaliteit: ~500 (Antillianen) per 10.000 versus ~100 (autochtonen) per 10.000.
(Waar ik voor Antillianen gekozen heb omdat dit de allochtone groep is die het slechtste scoort)
Dus 0,28% van de Antillianen in dit land begaat een zedenmisdrijf, en 5% een criminele activiteit. Dat lijkt me inderdaad genoeg om te stellen dat alle allochtonen criminelen/verkrachters zijn, en dat iedere autochtoon die deze mensen niet meteen het land uit wil gooien een landverrader is.
Ik heb de popcorn al klaar staan. Natuurlijk zoute popcorn, want het woord suiker komt uit het Arabisch en dat is landverraad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:01 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
inbefore: mar wacht maar tot jouw zus/partner/morder een keer verkracht wordt door zo'n kachelpijp
* PeZu spuugt kauwgom uit, arabische gom, zat er inquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb de popcorn al klaar staan. Natuurlijk zoute popcorn, want het woord suiker komt uit het Arabisch en dat is landverraad.
Het gaat hier om een rapport die het aandeel van de verschillende etniciteiten bij zedendelicten vergelijkt. Dit is geen rapport over het algemene niveau van criminaliteit in Nederland, of zelfs van zedendelicten. Het enige doel van dit rapport was om te analyseren of het aandeel van allochtone Nederlanders bij zedendelicten gelijk of ongelijk is aan dat van autochtonen. En het blijkt dat er zelfs na allerlei correcties een oververtegenwoordiging is van allochtonen. Als je een discussie wil voeren over hoeveel criminaliteit er in Nederland is dan moet je andere gegevens gebruiken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:58 schreef probeer het volgende:
[..]
In 2005:
Algemene criminaliteit: ~500 (Antillianen) per 10.000 versus ~100 (autochtonen) per 10.000.
(Waar ik voor Antillianen gekozen heb omdat dit de allochtone groep is die het slechtste scoort)
Dus 0,28% van de Antillianen in dit land begaat een zedenmisdrijf, en 5% een criminele activiteit. Dat lijkt me inderdaad genoeg om te stellen dat alle allochtonen criminelen/verkrachters zijn, en dat iedere autochtoon die deze mensen niet meteen het land uit wil gooien een landverrader is.
Edit: Nog een extra kanttekening .. Dit gaat niet eens over asielzoekers, dus hoe je dat toch allemaal zo stellig kan weten is me een raadsel.
Ik heb het gelezen en begrijp het. Je hoeft niet te doen alsof dat niet het geval is. Deze cijfers komen 1 op 1 uit dat rapport.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het gaat hier om een rapport die het aandeel van de verschillende etniciteiten bij zedendelicten vergelijkt. Dit is geen rapport over het algemene niveau van criminaliteit in Nederland, of zelfs van zedendelicten. Het enige doel van dit rapport was om te analyseren of het aandeel van allochtone Nederlanders bij zedendelicten gelijk of ongelijk is aan dat van autochtonen. En het blijkt dat er zelfs na allerlei correcties een oververtegenwoordiging is van allochtonen. Als je een discussie wil voeren over hoeveel criminaliteit er in Nederland is dan moet je andere gegevens gebruiken.
Daarbij zal ik zeker niet stellen dat alle allochtonen, asielzoekers etc crimineel zijn. Dus waar je dat nu weer vandaan haalt....
Ik heb ook kritiek op de islam en vluchtelingen, want er is genoeg om kritiek op te hebben. Dat ontkent volgens mij niemand. Alleen laat ik die kritiek niet mijn gehele mening binnen deze vluchtelingenproblematiek overheersen, om dus te concluderen dat ze dan maar allemaal op moeten rotten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:34 schreef EmTheBest het volgende:
Ik heb kritiek op de islam en vluchtelingen, ben ik nu een xenofoob, racist of nazi?
Dat je landverrader wordt genoemd, vind ik wel erg overdreven. Ik kan er zo een paar opnoemen die dat wel zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb ook kritiek op de islam en vluchtelingen, want er is genoeg om kritiek op te hebben. Dat ontkent volgens mij niemand. Alleen laat ik die kritiek niet mijn gehele mening binnen deze vluchtelingenproblematiek overheersen, om dus te concluderen dat ze dan maar allemaal op moeten rotten.
Geen idee of jij dat ook wel of niet doet. Maar volgens velen hier ben ik dus een landverrader.
Dat was het punt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en begrijp het. Je hoeft niet te doen alsof dat niet het geval is. Deze cijfers komen 1 op 1 uit dat rapport.
Maar goed .. omdat jij zo graag een rechtstreekse vergelijking wilt maken tussen etniciteit:
In het geval van Antillianen en autochtonen is die factor (afhankelijk van het soort misdaad) ongeveer 5-7 keer zo veel (in het nadeel van de Antillianen).
Geen probleem.quote:En ok .. je stelt inderdaad niet dat alle allochtonen en asielzoekers crimineel zijn. Mea culpa.
Nee, ik leg de term uit, ik zeg ook dat ik het overtrokken vind. Ik heb er een andere benaming voor.quote:Je stelt echter wel dat omdat ik niet van mening ben dat de asielzoekers niet welkom zijn, ik volgens jou "de belangen van de Nederlandse bevolking minder belangrijk vindt dan het exotische. In die zin ben je dus minder trouw en dat kan je verraad noemen."
En die mag je me dan dus even uitleggen. Omdat een groep mensen uit het Caribische gebied relatief vaker crimineel bezig is, en ik het toelaatbaar vind dat mensen uit Afrika hierheen komen, zou ik minder trouw zijn aan de Nederlandse bevolking?
Als we daarmee geen clash van culturen krijgen, als dat niet zorgt voor extra polarisatie, ontwrichting of criminaliteit, dan heb ik er geen problemen mee. Ik zie hele mooie dingen in de indonesische en dan vooral de balinese cultuur.quote:[quote]
En uit diezelfde cijfers .. Indonesiërs doen het in die zedendelicten-statistieken beter dan de Nederlanders. Betekent dat dus dat je er geen enkel probleem mee hebt als er hier 100.000-en Indonesiërs op de stoep zouden staan?
Zoals ik al aangaf, ik noem je geen landverrader, ik noem je naïef.quote:Dus dan zou ik graag van jou een lijstje met cijfers en opvattingen zien die ik moet steunen, zodat ik niet meer enige exotische belangen voor die van Nederland zet. Vertel me aub wat ik moet denken zodat ik geen landverrader meer ben.
Noem me dan maar lekker naief omdat ik weiger het overoverovergrote deel van een groep mensen te demoniseren op basis van het gedrag van enkelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:51 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat was het punt.
[..]
Geen probleem.
[..]
Nee, ik leg de term uit, ik zeg ook dat ik het overtrokken vind. Ik heb er een andere benaming voor.
[..]
Als we daarmee geen clash van culturen krijgen, als dat niet zorgt voor extra polarisatie, ontwrichting of criminaliteit, dan heb ik er geen problemen mee. Ik zie hele mooie dingen in de indonesische en dan vooral de balinese cultuur.
[..]
Zoals ik al aangaf, ik noem je geen landverrader, ik noem je naïef.
Dat doe ik ook niet, ik beoordeel ieder individu afzonderlijk, maar ik sluit mijn ogen ook niet voor de problemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:10 schreef probeer het volgende:
Noem me dan maar lekker naief omdat ik weiger het overoverovergrote deel van een groep mensen te demoniseren op basis van het gedrag van enkelen.
Dit zijn teksten voor je eigen rekening en die klopt van geen kanten.quote:Iig fijn om te weten dat jouw grens blijkbaar op 5 zedenverdachten op de 10.000 inwoners ligt. Daar onder mogen ze blijven, daar boven moeten ze allemaal stuk voor stuk (ook de onschuldigen!) oprotten.
Dat staat voor mij niet haaks op mijn mening. Dat betekent nog niet dat het altijd realiseerbaar is om met ieder individu rekening te houden. En daarin zit nu net jouw naïviteit.quote:Dan blijf ik lekker bij individuele verantwoordelijkheid, en dat soort rare fratsen.
Insinueer je daarmee dat ik dat dan wel doe? Mijn ogen sluiten voor de problemen? Want volgens mij ben ik nog steeds van mening dat criminaliteit aangepakt dient te worden, en hebben we daar (naar relatieve maatstaven) een alleraardigst stukje rechtspraak voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik beoordeel ieder individu afzonderlijk, maar ik sluit mijn ogen ook niet voor de problemen.
Nou .. je stelt toch duidelijk dat er een bepaalde status quo qua criminaliteit is in Nederland (die blijkbaar volgens jouw cijfers overeen komt met 4 zedenverdachten op de 10.000 autochtonen).quote:Dit zijn teksten voor je eigen rekening en die klopt van geen kanten.
Dat klopt, oa daarom hebben we inderdaad ook algemene wetten en dergelijke. Ik zeg ook nergens dat men op elk vlak met elk individu rekening moet houden (dus waar je dat vandaan haalt is me een raadsel).quote:Dat staat voor mij niet haaks op mijn mening. Dat betekent nog niet dat het altijd realiseerbaar is om met ieder individu rekening te houden. En daarin zit nu net jouw naïviteit.
Ten eerste, de problematiek rondom vluchtelingen en andere immigranten zijn een veel bredere problematiek dan alleen de criminaliteit. Daar zijn al genoeg topics over.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:49 schreef probeer het volgende:
Insinueer je daarmee dat ik dat dan wel doe? Mijn ogen sluiten voor de problemen? Want volgens mij ben ik nog steeds van mening dat criminaliteit aangepakt dient te worden, en hebben we daar (naar relatieve maatstaven) een alleraardigst stukje rechtspraak voor.
[..]
Nou .. je stelt toch duidelijk dat er een bepaalde status quo qua criminaliteit is in Nederland (die blijkbaar volgens jouw cijfers overeen komt met 4 zedenverdachten op de 10.000 autochtonen).
Dan zeg je dat bepaalde etnische groepen, relatief aan die autochtone cijfers, oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit.
Dan stel je dat je hier liever geen groepen mensen hebt die extra problemen gaan geven op het gebied van oa criminaliteit.
Dan stel je ook nog eens dat groepen met minder relatieve criminaliteit wel welkom zijn.
Dus vraag ik .. Ligt die grens van het toelaten van grote groepen allochtonen bij jou op die 4 zedenverdachten op de 10.000 mensen? Waarom ligt die grens dan niet op nul? Is dat omdat dan de autochtonen ook opeens buiten dat 'Nederlandse belang' vallen?
[..]
Dat klopt, oa daarom hebben we inderdaad ook algemene wetten en dergelijke. Ik zeg ook nergens dat men op elk vlak met elk individu rekening moet houden (dus waar je dat vandaan haalt is me een raadsel).
Ik zeg wel dat als het aankomt op criminaliteit en het krijgen van een verblijfsvergunning, het kijken naar individuele gevallen prima mogelijk is, en we ons niet hoeven te beroepen op de kans dat er in de toekomst van die groepen mensen wellicht een hoger percentage (dan de autochtone bevolking) naar de criminaliteit grijpt, en we dat nu als argument moeten gebruiken om ze allemaal buiten de deur te houden.
Een soort minority report gebaseerd op statistiek uit het verleden, waarin we dan niet de vermeende toekomstige dader arresteren, maar we bij voorbaat zijn gehele etnische groep buiten het land houden.
Zegt degene die bij voorbaat de ander al naïef noemt. Dan is een oprechte manier van discussiëren inderdaad vrij onmogelijk, want daar is immers voor nodig dat je het standpunt van de ander op zijn minst een beetje probeert te begrijpen, wat je nogal uitsluit met uitspraken als:quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ten eerste, de problematiek rondom vluchtelingen en andere immigranten zijn een veel bredere problematiek dan alleen de criminaliteit. Daar zijn al genoeg topics over.
Ten tweede, je interpretatie van de criminaliteit cijfers in dat rapport klopt nog steeds niet. Ik heb je al eerder uitgelegd waar dat rapport voor diende en in dat kader moet je die cijfers ook zien.
Ten derde, als jij denkt dat de rechtstaat alle problemen wel even oplost dan klopt het label van nativiteit dat ik je opplak.
En nu hou ik er mee op, want jij hebt helemaal geen zin om op een oprechte manier te discussiëren
Dan moet je je 'discussiepartner' niet raar aankijken als hij het op diezelfde toer gooit.quote:Het is in ieder geval zo dat je de belangen van de Nederlandse bevolking minder belangrijk vindt dan het exotische. In die zin ben je dus minder trouw en dat kan je verraad noemen. Ik ga zelf meer uit van nativiteit maar misschien ben ik daar naïef in.
Weer zo goedkoopquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:10 schreef probeer het volgende:
Zegt degene die bij voorbaat de ander al naïef noemt. Dan is een oprechte manier van discussiëren inderdaad vrij onmogelijk, want daar is immers voor nodig dat je het standpunt van de ander op zijn minst een beetje probeert te begrijpen, wat je nogal uitsluit met uitspraken als:
Dan moet je je 'discussiepartner' niet raar aankijken als hij het op diezelfde toer gooit.
Gefixt, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Weer zo goedkoop... kopieer dan die hele reactie, dit is heel triest uit context halen.
Hier een bron over algemene criminaliteit onder niet-westerse allochtonen:quote:
Nergens hebben we geclaimed dat een merendeel verkrachters zijn. Maar als je de verkrachting, criminaliteit etc vergelijkt van een niet-westerse allochtoon en een doorsnee Nederlander dan is de allochtoon tot wel 3x meer geneigd een criminele daad te begaan!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:58 schreef probeer het volgende:
[..]
In 2005:
Edit: Nog een extra kanttekening .. Dit gaat niet eens over asielzoekers, dus hoe je dat toch allemaal zo stellig kan weten is me een raadsel.
En als je het corrigeert naar sociaaleconomische positie?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nergens hebben we geclaimed dat een merendeel verkrachters zijn. Maar als je de verkrachting, criminaliteit etc vergelijkt van een niet-westerse allochtoon en een doorsnee Nederlander dan is de allochtoon tot wel 3x meer geneigd een criminele daad te begaan!
Zal best kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nergens hebben we geclaimed dat een merendeel verkrachters zijn. Maar als je de verkrachting, criminaliteit etc vergelijkt van een niet-westerse allochtoon en een doorsnee Nederlander dan is de allochtoon tot wel 3x meer geneigd een criminele daad te begaan!
Nuja, als er een goede screening gebeurt, ben ik voor minder immigratie. Pas als men er helemaal niks aan doet voor preventiemaatregelen, dan gooi ik ook mijn kont tegen de extreme krib.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Zal best kunnen kloppen.
En daarom wil je die overige >95% ook alvast bij voorbaat weigeren?
En ik maar denken dat enkele van die trots gedragen westerse waarden, onder andere individuele verantwoordelijkheid en eerlijke rechtspraak (waaronder het niet bestraffen van onschuldigen) zijn.
Ironisch om te zien dat die wat jou betreft overboord kunnen als het eventjes lastig wordt.
De wet is voor eenieder gelijk. Of je arm of rijk bent boeit helemaal niet. Dat geeft jou geen vrijkaartje om te gaan verkrachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En als je het corrigeert naar sociaaleconomische positie?
Aha. En wat leidt jou er dan toe te geloven dat er nu geen goede screening plaatsvindt, waardoor je dus blijkbaar je kont tegen de krib gooit, met dit soort extreme meningen komt en anderen wegzet als landverrader?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nuja, als er een goede screening gebeurt, ben ik voor minder immigratie. Pas als men er helemaal niks aan doet voor preventiemaatregelen, dan gooi ik ook mijn kont tegen de extreme krib.
Criminaliteit tot 0 reduceren zei ik ook niet. Maar het hoort zodanig te zijn dat de ratio in de buurt komt van die van de autochtone bevolking. Tot die tijd is er blijkbaar niet genoeg gescreend om mijn acceptatie te hebben. En ook niet genoeg om het volk enigszins veilig te houden tegen onnodig gevaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Aha. En wat leidt jou er dan toe te geloven dat er nu geen goede screening plaatsvindt, waardoor je dus blijkbaar je kont tegen de krib gooit, met dit soort extreme meningen komt en anderen wegzet als landverrader?
En voordat je begint .. Hoe goed die screening ook zal zijn, het zal nevernooitniet 100% effectief zijn, dus het zal vast en zeker voorkomen dat er een paar onverlaten tussendoor glippen en uiteindelijk hier mogen blijven. Daar doe je helaas niets aan. Net zoals het ons zonder vluchtelingen ook niet lukt om (autochtone) criminaliteit tot 0 te reduceren.
Dus zolang die nieuwe mensen net zo crimineel zijn als wij, vind je het prima?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Criminaliteit tot 0 reduceren zei ik ook niet. Maar het hoort zodanig te zijn dat de ratio in de buurt komt van die van de autochtone bevolking. Tot die tijd is er blijkbaar niet genoeg gescreend om mijn acceptatie te hebben. En ook niet genoeg om het volk enigszins veilig te houden tegen onnodig gevaar.
En ja voordat je het vraagt, ik vind het eigen volk belangrijker. Eerst jezelf in veiligheid stellen, dan pas de ander.
I stand correctedquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hier een bron over algemene criminaliteit onder niet-westerse allochtonen:
http://statline.cbs.nl/St(...),G1,G3,G4&STB=T&VW=T
En hier pagina 8 & 9:
Volgens de paginanummering van de ingescande bladzijden 116/117
Omdat dit een cultuur is die van buitenaf komt en zich dus aan onze normen en waarden aan dient te passen, kunnen ze dit niet dan volstaan ze niet aan onze eisen. Als immigrant hoor je iets aan een land te kunnen bieden, waarom zou ik ze simpelweg anders binnenlaten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus zolang die nieuwe mensen net zo crimineel zijn als wij, vind je het prima?
Zou je dan niet zeggen dat je een beetje een blinde vlek hebt voor criminaliteit door autochtonen (of, vooruit .. het huidige niveau van criminaliteit)? Waarom gebruik je dat als maatstaf? Het volk wordt nu ook blootgesteld aan een bepaalde mate van onnodig gevaar door oa autochtone criminelen.
Er miste nog een bron bij mn tweede deel, excuses: http://nl.aup.nl/wosmedia(...)ie_en_etniciteit.pdf p. 8&9 dusquote:
Een cultuur die 3x zo crimineel is nog wel?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat dit een cultuur is die van buitenaf komt en zich dus aan onze normen en waarden aan dient te passen, kunnen ze dit niet dan volstaan ze niet aan onze eisen. Als immigrant hoor je iets aan een land te kunnen bieden, waarom zou ik ze simpelweg anders binnenlaten?
Een cultuur die 3x zo crimineel is als de mijne heb ik niets mee te onderhandelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat dit een cultuur is die van buitenaf komt en zich dus aan onze normen en waarden aan dient te passen, kunnen ze dit niet dan volstaan ze niet aan onze eisen. Als immigrant hoor je iets aan een land te kunnen bieden, waarom zou ik ze simpelweg anders binnenlaten?
Een cultuur die 3x zo crimineel is als de mijne heb ik niets mee te onderhandelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:21 schreef probeer het volgende:
[..]
En daarom wil je die overige >95% ook alvast bij voorbaat weigeren?
En ik maar denken dat enkele van die trots gedragen westerse waarden, onder andere individuele verantwoordelijkheid en eerlijke rechtspraak (waaronder het niet bestraffen van onschuldigen) zijn.
Ironisch om te zien dat die wat jou betreft overboord kunnen als het eventjes lastig wordt.
Dat is jammer voor de rest. Neem nu eens een glas helder water. Voeg er 1 druppel kleurstof aan toe. Is het water overal troebel nu, of is het maar op 1 plekje gekleurd? Doe dit met verschillende kleuren druppels en je krijgt al een schets van de huidige multicultuur. Een ondoorzichtige warboel waar niets representatief is. Hoe wil jij rood tevreden houden als geel er bij komt? Oranje? Maar blauw dan? Wat is er over van het heldere water dat er in het begin was? (Edit: ik zie nu pas dat je met de laatste 3 kleuren eigenlijk de prinsenvlag kan maken lol) Het werkt gewoon niet zolang er zulke grote verschillen blijven bestaan. En dan heb ik het nog niet eens over alleen criminaliteit. Nou was het het maar dat alleen criminaliteit een probleem was...quote:
Wat wil links nou? Ik gebruik die woorden voor jullie. Want het is geen rassenprobleem, het is een cultuurverschil. Ik vind het ook even debiel klinken maarja, ik ben een beetje door mn woordkeuzes aan het raken omdat ik me toch enigzins policor moet opstellen wil ik nog serieus genomen worden in deze echochamber. Zelfs ik begin er al onder te lijdenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Een cultuur die 3x zo crimineel is nog wel?De cultuur pleegt inbraken en verkracht vrouwen? Misschien moeten we de cultuur maar arresteren in de gevangenis gooien
Bron?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:39 schreef Sosa het volgende:
[..]
Er worden nog altijd honderden keren zoveel vrouwen verkracht door roomwitte hollanders itt asielzoekers. Daar hoor ik je dan niet over
Ja wat dat betreft ligt de cultuur van de moslims dicht bij die van de joden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat wil links nou? Ik gebruik die woorden voor jullie. Want het is geen rassenprobleem, het is een cultuurverschil. Ik vind het ook even debiel klinken maarja, ik ben een beetje door mn woordkeuzes aan het raken omdat ik me toch enigzins policor moet opstellen wil ik nog serieus genomen worden in deze echochamber. Zelfs ik begin er al onder te lijden
Die gozer is echt ongelofelijk irritant zeg. Het enige waar hij aan kan denken is de islam.quote:
Ga.. jij.. serieus.. een.. strenger.. immigratiebeleid.. vergelijken.. met.. de.. holocaust?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft ligt de cultuur van de moslims dicht bij die van de joden.
Maar die zijn al gestraft, dus nu maar focussen op de moslims?
Het ligt inderdaad aan de cultuurverschillen dat de woningmarkt belabberd is, dat woningcoorperaties voor hun eigen winst gaan en dat schaarste daarin meer oplevert, dat gemeenten speculeren met grond en zichzelf rijk rekenen. Het ligt aan de cultuurverschillen dat de arbeidsmarkt op zijn gat ligt en midden/klein-bedrijven niemand meer durven aannemen. Het ligt aan de cultuurverschillen dat grote multinationals azen op de goedkoopst mogelijke arbeidskrachten, zelfs als ze daarvoor de al beschikbare arbeidkrachten zoveel mogelijk uitknijpen of helemaal links laten liggen en liever wat arme mensen importeren. Het ligt aan de cultuurverschillen dat we ons behaalde rijkdom niet genoeg achten en andere delen van de wereld plunderen voor nog meer eigen gewin. Het ligt aan de cultuurverschillen dat de zorg niet meer primair om het genezen van zieke mensen gaat, maar voornamelijk een markt is geworden waar geld te verdienen valt. Het ligt aan de cultuurverschillen dat de politie wordt ingezet voor het spekken van de staatskas, ipv primair voor het waarborgen van de veiligheid middels preventie en misdaadbestrijding. Het ligt aan de cultuurverschillen dat we klauwen met geld uitgeven aan het criminaliseren van het nuttigen van genotsmiddelen die simpelweg onder het zelfbeschikkingsrecht zouden moeten vallen (ok, wellicht ligt dat daadwerkelijk aan onze conservatief christelijke cultuur). Het ligt aan de cultuurverschillen dat de financiële wereld zo'n onlosmakelijk deel van onze maatschappij is geworden, dat wanneer die lui de boel bedriegen (of in hun naïviteit heilig blijven geloven in ongelimiteerde groei en daardoor domme dingen doen) we als land, continent, wereld, met zijn allen in een enorme crisis belanden waarvan de rekening bij de burger/belastingbetaler komt te liggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat wil links nou? Ik gebruik die woorden voor jullie. Want het is geen rassenprobleem, het is een cultuurverschil. Ik vind het ook even debiel klinken maarja, ik ben een beetje door mn woordkeuzes aan het raken omdat ik me toch enigzins policor moet opstellen wil ik nog serieus genomen worden in deze echochamber. Zelfs ik begin er al onder te lijden
Tof. Wat heeft het mengen van vloeistoffen ook alweer met een multiculturele samenleving te maken te maken? Ik denk dat ik die biologie/scheikunde/natuurkunde-les gemist heb...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat is jammer voor de rest. Neem nu eens een glas helder water. Voeg er 1 druppel kleurstof aan toe. Is het water overal troebel nu, of is het maar op 1 plekje gekleurd? Doe dit met verschillende kleuren druppels en je krijgt al een schets van de huidige multicultuur. Een ondoorzichtige warboel waar niets representatief is. Hoe wil jij rood tevreden houden als geel er bij komt? Oranje? Maar blauw dan? Wat is er over van het heldere water dat er in het begin was? (Edit: ik zie nu pas dat je met de laatste 3 kleuren eigenlijk de prinsenvlag kan maken lol) Het werkt gewoon niet zolang er zulke grote verschillen blijven bestaan. En dan heb ik het nog niet eens over alleen criminaliteit. Nou was het het maar dat alleen criminaliteit een probleem was...
Altijd mooie verhalen uit links over hoe we kosten boven welzijn zien etc.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad aan de cultuurverschillen dat de woningmarkt belabberd is, dat woningcoorperaties voor hun eigen winst gaan en dat schaarste daarin meer oplevert, dat gemeenten speculeren met grond en zichzelf rijk rekenen. Het ligt aan de cultuurverschillen dat de arbeidsmarkt op zijn gat ligt en midden/klein-bedrijven niemand meer durven aannemen. Het ligt aan de cultuurverschillen dat grote multinationals azen op de goedkoopst mogelijke arbeidskrachten, zelfs als ze daarvoor de al beschikbare arbeidkrachten zoveel mogelijk uitknijpen of helemaal links laten liggen en liever wat arme mensen importeren. Het ligt aan de cultuurverschillen dat we ons behaalde rijkdom niet genoeg achten en andere delen van de wereld plunderen voor nog meer eigen gewin. Het ligt aan de cultuurverschillen dat de zorg niet meer primair om het genezen van zieke mensen gaat, maar voornamelijk een markt is geworden waar geld te verdienen valt. Het ligt aan de cultuurverschillen dat de politie wordt ingezet voor het spekken van de staatskas, ipv primair voor het waarborgen van de veiligheid middels preventie en misdaadbestrijding. Het ligt aan de cultuurverschillen dat we klauwen met geld uitgeven aan het criminaliseren van het nuttigen van genotsmiddelen die simpelweg onder het zelfbeschikkingsrecht zouden moeten vallen (ok, wellicht ligt dat daadwerkelijk aan onze conservatief christelijke cultuur). Het ligt aan de cultuurverschillen dat de financiële wereld zo'n onlosmakelijk deel van onze maatschappij is geworden, dat wanneer die lui de boel bedriegen (of in hun naïviteit heilig blijven geloven in ongelimiteerde groei en daardoor domme dingen doen) we als land, continent, wereld, met zijn allen in een enorme crisis belanden waarvan de rekening bij de burger/belastingbetaler komt te liggen.
Samengevat, dat we welvaart boven welzijn plaatsen en ons eigen ego zo belangrijk achten dat we niet meer in staat zijn (of geen fuck geven) om te kijken naar de effecten voor anderen (en de planeet waarop we leven). Dat is het probleem en heeft niets met cultuurverschillen te maken. Daar maakt volgens mij tegenwoordig bijna iedere cultuur, ieder mens (inclusief ikzelf) zich op een of andere manier schuldig aan.
Maar eigenlijk moet je weltschmerz of etto hier eens lief voor aankijken en ze vriendelijk vragen hun linkse visie uit de doeken te doen, ipv ze uit te maken voor landverraders. Wellicht dat je dan interessante antwoorden krijgt op 'wat links nou wil' (voor zover zij wel voor een geheel politiek spectrum kunnen spreken, al zijn ze er iig een stuk beter in dan ik).
Maarja. Helaas denk ik dat men dat weer voornamelijk gaat misbruiken door die woorden/visie aan te vallen of af te zeiken, ipv oprechte interesse in een andere visie ter verbetering van de onderlinge dialoog.
Dat had ik toevallig vanmorgen ook even bij hemzelf aangekaart.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:19 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Die gozer is echt ongelofelijk irritant zeg. Het enige waar hij aan kan denken is de islam.
Volgens mij gooit die kerel zichzelf nog van een brug als er geen moslims meer zouden zijn omdat hij niks meer heeft om over te klagen.
Het geeft aan dat een mengeling van wat dan ook altijd zorgt voor verlies van transparantheid. Als je dat niet kan managen heb je een groot probleem en krijg je 1 clash of colours/cultures.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Tof. Wat heeft het mengen van vloeistoffen ook alweer met een multiculturele samenleving te maken te maken? Ik denk dat ik die biologie/scheikunde/natuurkunde-les gemist heb...
Edit: Gooi die kleurstoffen eens in een schaaltje met melk en wat afwasmiddel. Dat ziet er wel leuk uit, wordt je vast vrolijk van.
Een combinatie die dus niet werkt, word keer op keer en decennia lang al bewezen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
We accepteren in dit land zowel homo's als niet-westerse allochtonen.
Ik doe niet wat poetin wil, ben geen PVV aanhanger nog nationaalsocialistische whatever aanhanger. En noem TS nu al een landverrader. Er valt namelijk niets te nuanceren. Onze politiek heeft jarenlang VS beleid gesteund wat dezema vluchtelingenstroom op gang heeft gebracht. Niet elke vluchteling is een probleem-aap. ar degenen de apen die wel gaan rellen zullen voor flinke probemen zorgen, Aangezien de politiek niet bij machte is (of niet wil) om beter te filteren. Hadden zij deze apen beter niet op deze wiijze moeten opnemen/houden.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:57 schreef Gutmensch het volgende:
Ik denk dat vooral de aanhangers van de nationaalsocialistische beweging van Wilders die term verdienen.
Ze doen immers precies wat Poetin wil.
Je hebt het tegen Gutmensch ofwel Remlof. Die heeft een of andere mentale beperking waardoor al z'n posts wel een of andere nazi vergelijking bevatten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ga.. jij.. serieus.. een.. strenger.. immigratiebeleid.. vergelijken.. met.. de.. holocaust?
The left wing loves to bring up nazis all the time. Might wonder if there is a secret fascist hidden in them..
Oh god ik zie nu pas de usernamequote:Op woensdag 27 januari 2016 01:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Gutmensch ofwel Remlof. Die heeft een of andere mentale beperking waardoor al z'n posts wel een of andere nazi vergelijking bevatten.
wat een een onzin, ga terug naar school, scheikunde dan vooral,quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het geeft aan dat een mengeling van wat dan ook altijd zorgt voor verlies van transparantheid. Als je dat niet kan managen heb je een groot probleem en krijg je 1 clash of colours/cultures.
Een voorbeeld. We accepteren in dit land zowel homo's als niet-westerse allochtonen. Echter: Islam is not compatible with gays. Error 404 Logic not found. Hoe lossen we dit op? 1 van de 2 moet veranderen anders krijg je een heus intern conflict.
En je blijft maar doorgaan met "links" en "jullie"... jezus jij hebt het echt zwaar te pakken hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit zegt natuurlijk niets. Dat er mensen bij komen die niks met de vluchtelingenproblematiek te maken hebben, doet niet af van de werkelijke situatie.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:55 schreef Grems het volgende:
Er is geen vluchtelingenkwestie. Zelfs Fransy Timmermans geeft toe dat 60% gewoon op zoek is naar extragratis geld.
Kun je nagaan wat het werkelijke percentage is.
Iemand is op zijn achterhoofd gevallen en ik ben het nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat is jammer voor de rest. Neem nu eens een glas helder water. Voeg er 1 druppel kleurstof aan toe. Is het water overal troebel nu, of is het maar op 1 plekje gekleurd? Doe dit met verschillende kleuren druppels en je krijgt al een schets van de huidige multicultuur. Een ondoorzichtige warboel waar niets representatief is. Hoe wil jij rood tevreden houden als geel er bij komt? Oranje? Maar blauw dan? Wat is er over van het heldere water dat er in het begin was? (Edit: ik zie nu pas dat je met de laatste 3 kleuren eigenlijk de prinsenvlag kan maken lol) Het werkt gewoon niet zolang er zulke grote verschillen blijven bestaan. En dan heb ik het nog niet eens over alleen criminaliteit. Nou was het het maar dat alleen criminaliteit een probleem was...
Wauw, ik heb nog nooit zo'n achterlijke vergelijking gezienquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een paar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Yep, daarom zei ik al dat de PVV gewoon verboden moet worden. Het is een partij die de samenleving doelbewust wil ontwrichten.
Zo kun je van elke partij wel zeggen dat ze de samenleving doelbewust proberen te ontwrichten wanneer je het niet eens bent met hun beleidquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |