Ja dit was ook één van mijn favoriete AM-concerten waar ik fysiek bij aanwezig was.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:09 schreef Vatta het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik ze ooit beter heb gezien. Waren echt in topvorm toen.
Keuze was vrij makkelijk: staanplaatsen waren al weg in de pre-sale. Maar ben eigenlijk heel blij, LSP is muziek waarvan je wil genieten en waarbij je zoveel mogelijk wil kunnen zien wat er op het podium gebeurt. Daarnaast zijn het allebei geweldig mooie venues en is vooral de Usher hall een pareltje die je pas echt mooi meemaakt als je op het (eerste) balkon zit:quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Waarom balkon? Zaal is toch veel leuker?
Nice, mooie kleine venue ook zeg!quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:04 schreef AMDB het volgende:
Tickets voor Webster Hall, NY binnen
Dat ging makkelijk.
Jeetje wat een prachtige zaal. Moet ik ook ooit nog een keer heen. Wat ik me bij jullie wel eens afvraag. Kunnen jullie altijd een concertmaatje meenemen als je naar buitenlandse concerten gaat. Lijkt me zo lastig in verband met werk om nog maar te zwijgen over het vinden van mensen met exact dezelfde muzieksmaak.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:05 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Keuze was vrij makkelijk: staanplaatsen waren al weg in de pre-sale. Maar ben eigenlijk heel blij, LSP is muziek waarvan je wil genieten en waarbij je zoveel mogelijk wil kunnen zien wat er op het podium gebeurt. Daarnaast zijn het allebei geweldig mooie venues en is vooral de Usher hall een pareltje die je pas echt mooi meemaakt als je op het (eerste) balkon zit:
[ afbeelding ]
Het zou kunnen hoor maar heb het gevoel dat ze al zoveel grote dure namen hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:04 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel mee zal vallen. Ze boeken ook dit jaar Editors en Wilco. En in het verleden de Arctic Monkeys zelf zelfs.
Ja, na. Zullen wel al op geweest zijn. Denk niet dat als ze er wel nog walen je die melding gehad zou hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:38 schreef NiceTry het volgende:
Effekes hè: je naam vul je toch pas in nádat je tickets te pakken hebt gekregen?
Dit zag ik namelijk de hele tijd
[ afbeelding ]
Die naammelding is alleen informatief toch, daar hoef je vooraf niets mee te doen?
Dit kreeg ik ook vanochtend om 2 seconden over 9.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:38 schreef NiceTry het volgende:
Effekes hè: je naam vul je toch pas in nádat je tickets te pakken hebt gekregen?
Dit zag ik namelijk de hele tijd
[ afbeelding ]
Die naammelding is alleen informatief toch, daar hoef je vooraf niets mee te doen?
Euh, graag?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:04 schreef MOETIG het volgende:
ik heb ze en nog in de wachtrij ... nog 5 min om de betaling af te ronden, wie wil ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |