Dat lijkt me inderdaad geen prettige gedachte.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, anders hadden ze verwijderd moeten worden en mijn shunt zit daar ook dus vind dat een doodeng idee.
Ja daarom noemen ze me ook Chronisch PIJNpatiëntquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:04 schreef sararaats het volgende:
Soms vraag ik me af of jullie niet teveel pijn hebben.
Dankjequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef caroro het volgende:
[..]
Lekker gefröbeld vandaag Sylvana, jij kleurt toch ook?? Ik heb bij tijd en wijle het kleurvirus te pakken en dan kan ik niet stoppen. Ben het nu even kwijt helaas!
Ik zat onwijs te prutsen en de OP te quotenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:37 schreef -sabine- het volgende:
Wat is er?
Dankjewel voor het plaatsen HJM.
Ja, van die vezelzakjes. Ik weet al die namen niet. 😛quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zat onwijs te prutsen en de OP te quoten![]()
Maar in jouw lijstje staat poepzakjes, klopt dat?
Ooh diequote:Op woensdag 27 januari 2016 21:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja, van die vezelzakjes. Ik weet al die namen niet. 😛
Heel veel succes morgen, hopelijk valt het meequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
... doe eens een gok. Ik persoonlijk lig niet voor mijn lol op een snijtafel en ik vreet ook geen handen vol oxycodon voor de gein.![]()
Anyway, de lichten in huize HJM gaan vroeg uit vandaag, morgen controle in het AMC ( 09.45 is vroeg voor mijn doen tegenwoordig ) hoop dat ze blij zijn met hoe mijn wond geneest na die ontsteking, nog een keer snijden lijkt me sterk maar ben er niet helemaal gerust op
Heb je het nu over Macrogol (of een andere naam, zijn er in tig soorten, maten en vormenquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja, van die vezelzakjes. Ik weet al die namen niet. 😛
Succes. Ochtendknuffel voor iedereen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:45 schreef houdjemond het volgende:
Morguh allemaal, we gaan zo rijden, ben stiekem toch zenuwachtig.. en het is te vroeg. /zeikmode
Movicolon hiero, zit ook macrogol in inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb je het nu over Macrogol (of een andere naam, zijn er in tig soorten, maten en vormen)
Succes!quote:Op donderdag 28 januari 2016 08:45 schreef houdjemond het volgende:
Morguh allemaal, we gaan zo rijden, ben stiekem toch zenuwachtig.. en het is te vroeg. /zeikmode
jij ook sterkte. ik ken het niet maar het lijkt me eng.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Succes!
Blegh ik heb net een flowmeting gehad. (Hoeveel bloed er per minuut door mijn shunt loopt.) en hij is al maanden dalend... Ben nu doodsbang dat ik gedotterd moet worden.. En ja doodsbang. Vorige keer ging het gruwelijk mis. Verdoving werkte niet. Dik 1 liter bloed verloren en ontzettend beroerd geworden. En ik kan morgen ook niet zwemmen door maandelijkse gedoe dus voel me bleh.
Is het ookquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
jij ook sterkte. ik ken het niet maar het lijkt me eng.
quote:
Dat klinkt niet goed, ik hoop dat het niet zover komt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Blegh ik heb net een flowmeting gehad. (Hoeveel bloed er per minuut door mijn shunt loopt.) en hij is al maanden dalend... Ben nu doodsbang dat ik gedotterd moet worden.. En ja doodsbang. Vorige keer ging het gruwelijk mis. Verdoving werkte niet. Dik 1 liter bloed verloren en ontzettend beroerd geworden. En ik kan morgen ook niet zwemmen door maandelijkse gedoe dus voel me bleh.
Ik hoop dat het goedkomt!! Weet maar al te goed hoe de angst voelt wanneer je al eerder meegemaakt hebt dat het misging!quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Succes!
Ga er wel van uit. Dan geven ze me maar een roesje of helemaal. Iig niet meer met plaatselijke verdoving.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed, ik hoop dat het niet zover komt.
Ja waarschijnlijk zit er ergens een vernauwing. Bijna niemand met een shunt komt daar onderuit. Ze gaan ff overleggen en dan hoor ik wat het plan is. Waarschijnlijk vaker controleren eerst. Wel fijn dat de chirurg tevreden is! Wel balen dat je nu echt die stempel op je hebt gekregenquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:52 schreef houdjemond het volgende:
@LPFAN
Wat een baggernieuwsslibt zo'n shunt dan langzaam dicht of is er een andere reden voor?
Kan me voorstellen dat je er heel erg tegenop ziet gezien de vorige keer, is het de enige optie die je hebt? *knuf*
Hier gelukkig iets beter nieuws maar dat voelt zo egoïstisch in alle ellende hiermaargoed;
Professor chirurg vond de wond er prima uitzien, ontsteking is weg en wond gaat netjes dicht. Mag ook alles weer eten. Na 3 maanden kunnen ze zeggen of de operatie helemaal succesvol is geweest dus heb dan ook weer een controle afspraakook officieel te horen gekregen dat ondanks alles ik de stempel "chronisch ziek" mag houden, voor altijd. Of ik ooit weer normaal kan werken is nog maar de vraag maar momenteel niet mijn prioriteit.
Eerst eindelijk eens de tijd nemen om normaal te revalideren en bij te komen van alle ellende het afgelopen jaar! Uwv/bijstand is helemaal rond dus de mensen die vorig jaar de snerende opmerking maakte of ik "genoot van mijn betaalde vakantie" krijgen nu gelijk, en als ik dat zelf mag zeggen heb ik het ook dik verdiend.
He bahquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ga er wel van uit. Dan geven ze me maar een roesje of helemaal. Iig niet meer met plaatselijke verdoving.
[..]
Ja waarschijnlijk zit er ergens een vernauwing. Bijna niemand met een shunt komt daar onderuit. Ze gaan ff overleggen en dan hoor ik wat het plan is. Waarschijnlijk vaker controleren eerst. Wel fijn dat de chirurg tevreden is! Wel balen dat je nu echt die stempel op je hebt gekregen
Wat voor slaapmeter heb je dan?quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:24 schreef sararaats het volgende:
[..]maar je bent nog jong. dat maakt het voor mij zo eng.
slaap is niet gemeten omdat de kutbatterij van mijn gsm er mee ophield. ik ga eens kijken voor een nieuwe batterij. ik hoop eigenlijk dat ik die niet online moet kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |