Ik kan me heel goed voorstellen dat dat je boos maakt. Helaas gaat dat je niet helpen. Ik vind het maar raar dat er geen oplossing is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen echte oplossing.Het is meer bozigheid dat ze het in het eerste half jaar in ziekenhuis #1 zo uit de hand hebben laten lopen in 2012. Dat had wel een hoop verschil kunnen maken denk ik.
Weinig, eigenlijk. Het enige dat je zou kunnen doen is elke keer laten opereren, totdat het ooit -wellicht- een keer het probleem opgelost heeft, maar voor hetzelfde geld heb je dan na 30 operaties nog niks.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Getver... heb je topic gelezen. heb je nog hoop op genezing?
Ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben er ook wel aan gewend, maar het blijft ruk
Nee, weet ik. Vind ik ook, maar blijkbaar is het toch erg lastig om zoiets op te lossen,hopelijk wordt het in de toekomst anders.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed voorstellen dat dat je boos maakt. Helaas gaat dat je niet helpen. Ik vind het maar raar dat er geen oplossing is.
Gatver... snap dat je boos bent ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weinig, eigenlijk. Het enige dat je zou kunnen doen is elke keer laten opereren, totdat het ooit -wellicht- een keer het probleem opgelost heeft, maar voor hetzelfde geld heb je dan na 30 operaties nog niks.
Ja, geef de hoop op een oplossing niet op.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Vind ik ook, maar blijkbaar is het toch erg lastig om zoiets op te lossen,hopelijk wordt het in de toekomst anders.
dat is wel ruk ja. ik wil je topic lezen maar vind de link niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen echte oplossing.Het is meer bozigheid dat ze het in het eerste half jaar in ziekenhuis #1 zo uit de hand hebben laten lopen in 2012. Dat had wel een hoop verschil kunnen maken denk ik.
LIF / Sinus Pilonidalis #30quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat is wel ruk ja. ik wil je topic lezen maar vind de link niet.
Hebben ze dan geen vervanging? Hopelijk kan je maandag wel. zelfde tijd?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is echt niet fijn dat de operatie uitgesteld is, was er zo klaar voor.
De chirurg was ziek, kan ook gebeuren. Maandag ga ik voor een 2de poging
Ja vanavond gaat gewoon door en het knutselen was uiteindelijk ook erg leukquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat een offday.
Nja zelf even knutselen is ook leuk, gaat vanavond wel gewoon door?![]()
Ik heb van een vriendin zo'n kleurboek voor volwassenen gekregen, ik zat altijd "" als ik volwassen mensen zag kleuren maar stiekem zijn ze wel leuk en een goede afleiding
Ik ben blij dat ik juist geen vervanging kreeg. Dit wilde de arts zelf ook niet (was al eerder besproken). Ja, op dezelfde tijd. Het hele schema schuift een paar dagen op.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hebben ze dan geen vervanging? Hopelijk kan je maandag wel. zelfde tijd?
Oke. Das wel fijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik juist geen vervanging kreeg. Dit wilde de arts zelf ook niet (was al eerder besproken). Ja, op dezelfde tijd. Het hele schema schuift een paar dagen op.
... doe eens een gok. Ik persoonlijk lig niet voor mijn lol op een snijtafel en ik vreet ook geen handen vol oxycodon voor de gein.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:04 schreef sararaats het volgende:
Soms vraag ik me af of jullie niet teveel pijn hebben.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
... doe eens een gok. Ik persoonlijk lig niet voor mijn lol op een snijtafel en ik vreet ook geen handen vol oxycodon voor de gein.![]()
Anyway, de lichten in huize HJM gaan vroeg uit vandaag, morgen controle in het AMC ( 09.45 is vroeg voor mijn doen tegenwoordig ) hoop dat ze blij zijn met hoe mijn wond geneest na die ontsteking, nog een keer snijden lijkt me sterk maar ben er niet helemaal gerust op
Succes morgen dan, ik duim met je mee dat er niet weer gesneden hoeft te wordenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
... doe eens een gok. Ik persoonlijk lig niet voor mijn lol op een snijtafel en ik vreet ook geen handen vol oxycodon voor de gein.![]()
Anyway, de lichten in huize HJM gaan vroeg uit vandaag, morgen controle in het AMC ( 09.45 is vroeg voor mijn doen tegenwoordig ) hoop dat ze blij zijn met hoe mijn wond geneest na die ontsteking, nog een keer snijden lijkt me sterk maar ben er niet helemaal gerust op
succes morgen!!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fijnquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef LPFAN het volgende:
Hmmm ik dacht net weer ff voelen hoe het met die talgbulten in mijn oksel is. Zijn een heel stuk minder gewordengelukkig kan mijn lichaam het zelf aan
Ja, anders hadden ze verwijderd moeten worden en mijn shunt zit daar ook dus vind dat een doodeng idee.quote:
Ja dat kan ik me voorstellen ja. Gelukkig dat ze vanzelf weer verdwenen zijn danquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, anders hadden ze verwijderd moeten worden en mijn shunt zit daar ook dus vind dat een doodeng idee.
Jah, ze zitten er nog wel, zal ook nog wel ff duren voor ze echt weg zijn maar iig zeker een stuk kleiner.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen ja. Gelukkig dat ze vanzelf weer verdwenen zijn dan
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef LPFAN het volgende:
Hmmm ik dacht net weer ff voelen hoe het met die talgbulten in mijn oksel is. Zijn een heel stuk minder gewordengelukkig kan mijn lichaam het zelf aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |