Is de waarheid te hard voor jouw naïef links karakter ?quote:
Grove belediging naar deze mensen toe natuurlijk, en een behoorlijke uitlokking van deze wulpse deernen inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat als die "naakte gazelles" tegenwoordig een armlengte afstand houden?
Wat een walgelijke foto. Die haat van de man die spuugt naar die vrouw en dan de mannen die er staan te lachen. Hier krijg ik echt moordneigingen van. Optiefen met die gelukszoekersquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef Mytho het volgende:
Swedish police warn Stockholm's main train station is now overrun by migrant teen gangs 'stealing and groping girls'
http://www.dailymail.co.u(...)g-groping-girls.html
daar hebben ze zo te zien ook last van kut marokkanen die zich voordoen als syrische chirurgen.
[ afbeelding ]
idd, maar als die vent ook maar even de kans zou krijgen seks met haar te hebben, REKEN maar dat hij dat zou doen. Beetje een overtreffende trap van "Psst, meisje! Hee meisje! HEE, HOER!!!"quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:48 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke foto. Die haat van de man die spuugt naar die vrouw en dan de mannen die er staan te lachen. Hier krijg ik echt moordneigingen van. Optiefen met die gelukszoekers
Het narrige van dit hele gebeuren is dat de, vaak onterechte, haat toe gaat nemen. En mensen vanzelf het recht in eigen hand gaan nemen. Waaruit vaak weer verkeerde slachtoffers vallen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:55 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, maar als die vent ook maar even de kans zou krijgen seks met haar te hebben, REKEN maar dat hij dat zou doen. Beetje een overtreffende trap van "Psst, meisje! Hee meisje! HEE, HOER!!!"![]()
![]()
True.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:58 schreef TheThirdMark het volgende:
ebeuren is dat de, vaak onterechte, haat toe gaat nemen. En mensen vanzelf het recht in eige
Het is alles bij elkaar, geen vertrouwen meer in de politici, de EU, de politie (zijn ook watjes en bang voor allochtonen)quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het narrige van dit hele gebeuren is dat de, vaak onterechte, haat toe gaat nemen. En mensen vanzelf het recht in eigen hand gaan nemen. Waaruit vaak weer verkeerde slachtoffers vallen.
Om zowel de autochtonen én de allochtonen te beschermen zou je haast de grenzen sluiten.
Vergeet de crisis niet, veroorzaakt door bankiers maar met een vrijbrief van politici.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:07 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Het is alles bij elkaar, geen vertrouwen meer in de politici, de EU, de politie (zijn ook watjes en bang voor allochtonen)
Zie Calais, dat is de EU. De bevolking ziet dat er niet ingegrepen word en zijn het zat. En als ik dan zo'n foto zie dan kookt mijn bloed. Ik zou hem graag een trap in zijn ballen geven
Absoluut! Same herequote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:07 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Het is alles bij elkaar, geen vertrouwen meer in de politici, de EU, de politie (zijn ook watjes en bang voor allochtonen)
Zie Calais, dat is de EU. De bevolking ziet dat er niet ingegrepen word en zijn het zat. En als ik dan zo'n foto zie dan kookt mijn bloed. Ik zou hem graag een trap in zijn ballen geven
Ja die had er nog bij moeten staanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:09 schreef Proximo het volgende:
[..]
Vergeet de crisis niet, veroorzaakt door bankiers maar met een vrijbrief van politici.
Hmm, dat meisje komt mij bekend voor..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef Mytho het volgende:
Swedish police warn Stockholm's main train station is now overrun by migrant teen gangs 'stealing and groping girls'
daar hebben ze zo te zien ook last van kut marokkanen die zich voordoen als syrische chirurgen.
[ afbeelding ]
Pure aids die lui.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef Mytho het volgende:
[ afbeelding ]
Precies en volgens mij is daar een heel goed Nederlands woord voor.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Willens en wetens in peril ways brengen van de bevolking.
Jaaaaaa maaaaar.......quote:Op maandag 25 januari 2016 19:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is er ook, men meldt hier liever een steekpartij in Zweden met een asielzoeker dan andere steekpartijen in Nederland:
https://www.politie.nl/ni(...)a-steekincident.html
https://www.politie.nl/ni(...)t-goldonistraat.html
https://www.politie.nl/ni(...)ent-a12-utrecht.html
dat is het probleem nu juist.. er dit zijn geen normale vluchtelingenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:27 schreef bamibij het volgende:
[..]
Vluchtelingen die zich normaal gedragen in een AZC schijnen niet zo snel in het nieuws te komen.
is dit de persoon die doodgestoken is?quote:
Ja, volgens de media wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
is dit de persoon die doodgestoken is?
In realiteit doen omstanders niets..Niemand heeft zin om geprikt te worden. Je moet als vrouw maar net het geluk hebben dat er getrainde vechtsporters in de buurt lopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:15 schreef Eenskijken het volgende:
idem, als ik daarbij was had ik die gast helemaal in elkaar gerost, en dat meen ik serieus. en ik ben echt geen vechter, maar dit soort.... daar kan ik echt niet tegen.
Waarschijnlijk ook nog een lekker geurtje op. Dan vraag je er ook om he.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:42 schreef karton2 het volgende:
[..]
Make-up: check
Hoerige kleding: check
Eigen schuld dus.
Heeft vast ook korte armen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:42 schreef karton2 het volgende:
[..]
Make-up: check
Hoerige kleding: check
Eigen schuld dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |