Dat is marteling. Ben jij een voorstander van het martelen van mensen?quote:Op maandag 25 januari 2016 18:58 schreef Pino0 het volgende:
Maak een Nederlandse Guantanamo Bay, waar ze dagenlang wakker gehouden worden
Van mensen niet nee..quote:Op maandag 25 januari 2016 19:33 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat is marteling. Ben jij een voorstander van het martelen van mensen?
Lui die opzettelijk anderen terroriseren etc zijn geen mensenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:33 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat is marteling. Ben jij een voorstander van het martelen van mensen?
ewaa rwina zettenquote:Op maandag 25 januari 2016 18:58 schreef Pino0 het volgende:
Komt
Conducteurs in het gezicht spugen, homo's/travestieten kapot slaan, straatterreur, zwembad terreur, strand terreur, agressief gedrag in het verkeer
Hier gestopt met lezen.quote:in het door onze grootvaders
Inderdaad, Nederland is voor een groot gedeelte opgebouwd door Zuid-Europeanen en Noord-Afrikanen.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:58 schreef Pino0 het volgende:
ik ben geen racist,
dat het volk uit het primitieve Atlasgebergte,
Maak een Nederlandse Guantanamo Bay, waar ze dagenlang wakker gehouden worden etc
Marokkaans tuig was,
'cultuurverrijkers'.
"ja maar je heb ook goeie hoor"quote:Op maandag 25 januari 2016 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Ironisch aangezien de voetbalclub van TS vol zit met tuig van vooral Marokkaanse afkomst
Ayoub is wel een goeie , die slaat slechts 2 keer per jaar een speler inelkaarquote:Op maandag 25 januari 2016 20:40 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
"ja maar je heb ook goeie hoor"
Spelers van Marokkaanse afkomst:quote:Op maandag 25 januari 2016 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Ironisch aangezien de voetbalclub van TS vol zit met tuig van vooral Marokkaanse afkomst
Alleen daar wordt de arm eraf gehakt en hier mogen de bij DWDD optreden en geknuffeld worden.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:01 schreef hoas het volgende:
Ga eens op vakantie daar!, zul je zien dat ze thuis net zo erg zijn
Fantastische duit in het zakje weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:46 schreef GhpH het volgende:
Het ENIGE weerwoord wat men krijgt van links: ma..maar...ra..ra..racisme!!!
Marokkanen he! Nee, niet al het tuig. Specifiek die Marokkanen!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:52 schreef Nachtwens het volgende:
"Ik ben geen racist, maar sluit Marokkanen op en martel ze"
Maar het is de waarheid. Geef 1 reden VOOR ONS (dus geen huilie zij hebben het zo slecht in Marokko laat ze maar hier "integreren" man Marokko is niet eens een dangerzone...) waarom we geen strenge aanpak moeten hanteren en de immigratie drastisch verminderen of zelfs stilzetten?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Fantastische duit in het zakje weer.
Omdat dit praktisch onmogelijk is. Nederland is geen Groot-Brittannië of Amerika die geografisch gezien minder moeite hoeven te doen om hun grenzen af te sluiten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:01 schreef GhpH het volgende:
Maar het is de waarheid. Geef 1 reden VOOR ONS (dus geen huilie zij hebben het zo slecht in Marokko laat ze maar hier "integreren" man Marokko is niet eens een dangerzone...) waarom we geen strenge aanpak moeten hanteren en de immigratie drastisch verminderen of zelfs stilzetten?
En ik vind het al helemaal ongehoord om te zeggen dat facisme gelijk staat aan eigenbelang.
Maar wat jij zegt is helemaal geen racisme.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:01 schreef GhpH het volgende:
Maar het is de waarheid. Geef 1 reden VOOR ONS (dus geen huilie zij hebben het zo slecht in Marokko laat ze maar hier "integreren" man Marokko is niet eens een dangerzone...) waarom we geen strenge aanpak moeten hanteren en de immigratie drastisch verminderen of zelfs stilzetten?
Dat soort pendelmigraten hoeven wij hier niet te hebben. Dus daar is het gat van de deurquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat dit praktisch onmogelijk is. Nederland is geen Groot-Brittannië of Amerika die geografisch gezien minder moeite hoeven te doen om hun grenzen af te sluiten.
Daarbij is de huidige situatie gecreëerd door juist de grenzen dicht te gooien. Arbeidsmigranten zijn hier gebleven en hebben hun families overlaten komen naar Nederland omdat ze bang waren dat ze als arbeidsmigrant niet meer terug Nederland in mochten als ze terug naar Marokko of Turkije zouden gaan. Terwijl ze in de periode van de open grenzen elke keer weer terug gingen met het geld dat ze in Nederland verdienden. Precies zoals Polen het tegenwoordig aanpakken.
Er is helemaal geen gat van de deur. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat fysieke, controleerbare grenzen sinds de val van het IJzeren gordijn niet meer bestaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:43 schreef GhpH het volgende:
Dat soort pendelmigraten hoeven wij hier niet te hebben. Dus daar is het gat van de deursimpel.
En een banen overschot in de ICT en de techniek.quote:We hebben een banentekort dus ga aub niet mij de lariekoek verkopen van "muhh ze nemen alleen de banen die wij niet willen".
Durf ik niets over te zeggen, ik weet namelijk niet hoe waarheidsgetrouw jouw stellingen zijn na een aantal bron gerelateerde debacles.quote:Migranten brengen daar bovenop een groot criminaliteitsprobleem met zich mee.
Omdat ze zich hier niet gevestigd hebben. Als het werk op is dan trekken ze weer verder. Zo werkt dat met échte arbeidsmigranten.quote:Daarbij zijn Polen de enige migraten die minder uitkeringen aanvragen...
En ik wil je vriendelijk verzoeken in al je reacties jegens mij die verongelijkte slachtoffer rol voor je te houden. Storend en doet enorm af aan je toch al magere schare argumenten.quote:So please enlighten me how the pros outweigh the cons.
In dit geval wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:33 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat is marteling. Ben jij een voorstander van het martelen van mensen mocros?
En waarom stellen dat enkel criminelen van een bepaalde afkomst zo bestraft zouden moeten worden...quote:Op maandag 25 januari 2016 18:58 schreef Pino0 het volgende:
Maak een Nederlandse Guantanamo Bay, waar ze dagenlang wakker gehouden worden etc. Als ik Marokkaans tuig was, en ik weet dat ik in zo'n instantie terecht kan komen, dan laat ik het wel uit mijn hoofd.
Hij stelt nergens dat die gevangenis enkel voor Marokkanen zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En waarom stellen dat enkel criminelen van een bepaalde afkomst zo bestraft zouden moeten worden...
Waarom niet dezelfde straffen net zo goed toepassen voor criminelen van antiliaanse afkomst, met turkse voorvaderen of indo's of desnoods roomblanke wortelen?
of vind je de afkomst van een dader belangrijker dan de strafdaad zelf die iemand begaan heeft?
Haast ongelofelijk, de haat die hier leeft.quote:
dus eigenlijk stelt die gewoon dat nederland strafdaden harder moet bestraffen, los van verdere bewereingen over de herkomst of achtergronden van criminelen...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:44 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Hij stelt nergens dat die gevangenis enkel voor Marokkanen zou moeten zijn.
Je hele conclusie is dus "je kan het niet controleren zonder geweld dus we moeten alles maar laten gebeuren" Wat een zwakzinnige zooi is dat. En dat er geen grenzen zijn is volledige bullshit. Dat geldt alleen voor EU-burgers. Je mag pas in eenderwelk EU land wonen en werken als je daadwerkelijk EU-lid bent. Marokko is dit NIET, Polen wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er is helemaal geen gat van de deur. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat fysieke, controleerbare grenzen sinds de val van het IJzeren gordijn niet meer bestaan.Die simpele oplossingen van jou zijn simpel omdat het fantasietjes zijn in een zwart-witte wereld waar alles in een 1 op 1 relatie staat met elkaar. Mensen zullen altijd op zoek gaan naar een beter leven en dat is niet te voorkomen zonder dat geweldloos te onderdrukken.
Het andere alternatief is dan om deze migrantenstroom zelf te regelen, dat je proactief arbeiders binnen haalt om na een bepaalde tijd weer terug te sturen waarna ze na een korte tussentijd weer terug kunnen komen. Een wisseling van de wacht waarvan je de aantallen zelf controleert en stuurt.
[..]
En een banen overschot in de ICT en de techniek.Het ligt er maar net aan welke sectoren je bekijkt.
[..]
Durf ik niets over te zeggen, ik weet namelijk niet hoe waarheidsgetrouw jouw stellingen zijn na een aantal bron gerelateerde debacles.En zelf heb ik geen cijfers.
[..]
Omdat ze zich hier niet gevestigd hebben. Als het werk op is dan trekken ze weer verder. Zo werkt dat met échte arbeidsmigranten.
[..]
En ik wil je vriendelijk verzoeken in al je reacties jegens mij die verongelijkte slachtoffer rol voor je te houden. Storend en doet enorm af aan je toch al magere schare argumenten.
Omdat die volkeren meer crimineel gedrag vertonen. Bij voorbaat is het dus beter om ze eerst te screenen alvorens mensen uit een risicogroep toe te laten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dus eigenlijk stelt die gewoon dat nederland strafdaden harder moet bestraffen, los van verdere bewereingen over de herkomst of achtergronden van criminelen...
waarom dan nog 90% van die post gaan zeuren over de herkomst van criminelen? en doen alsof dat alles 'anders' zou maken of welke getintheid daders hebben?
maakt het jou verder wat uit of bij een inbraak in je woning je spullen gejat zijn door een marrokaan of een pool?
Nogmaals, wat veranderd dat aan de strafmaat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:26 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat die volkeren meer crimineel gedrag vertonen. Bij voorbaat is het dus beter om ze eerst te screenen alvorens mensen uit een risicogroep toe te laten.
De strafmaat was niet mijn idee tho. Ik ben voor een gelijke wet heurquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nogmaals, wat veranderd dat aan de strafmaat?
beweer je nu dat mensen die niet noord-afrikaans zijn opeens niet meer bestraft hoeven te worden, of een lagere straf hoeven te krijgen...?
Als dat verder irrelevant is, met je ook niet zoveel zeuren over de herkomst...
de meerderheid van de criminelen is ook een jonge man, mannen tussen de leeftijd van 18 en 35 jaar zijn voor het absolute merendeel vand e criminele strafdaden verantwoordelijk, duidelijk meer dan bv vrouwen of ouderen...
maar dat maakt utieindelijk ook weinig ervoor uit dat een strafdaad en een dader bestraft moeten worden en niet een achtergrond of cultuur
Ik heb dit niet gezegd, noch geïmpliceerd. Erg vervelend dat ik steeds dingen moet weerleggen die ik nooit gezegd heb. Wat jij wil is niet haalbaar, dat staat in jouw beleving blijkbaar gelijk aan niets doen. Ik heb je zelfs een mogelijk alternatief geboden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:23 schreef GhpH het volgende:
Je hele conclusie is dus "je kan het niet controleren zonder geweld dus we moeten alles maar laten gebeuren" Wat een zwakzinnige zooi is dat. En dat er geen grenzen zijn is volledige bullshit. Dat geldt alleen voor EU-burgers. Je mag pas in eenderwelk EU land wonen en werken als je daadwerkelijk EU-lid bent. Marokko is dit NIET, Polen wel.
Ook dat heb ik niet gezegd. Tweede stromanredenering in 1 reactie, knap. Dat men niet geschoold is betekent echter niet dat ze geen scholing kunnen genieten.quote:De banenoverschot in de ICT en techniek klopt, echter de meeste migraten hebben in die specifieke sector geen opleiding. Heck, als al meer dan een kwart (ITT tot 3% van de Nederlanders) van hen in de bijstand zit (http://www.cbs.nl/nl-nl/m(...)-in-de-bijstand.htm) Ga je mij dan wijsmaken dat die andere 75% allemaal geschool zijn in techniek en ICT?Nee de geschoolde instroom ligt vrij laag Hoink.
Leuke metafoor.quote:Als je gaat bitchen over cijfers van het CBS of van het Zweedse statistiekbureau BRÅ dan weet ik het ook niet meer. Misschien moet Moses nog maar eens van de heuvels komen met de statistieken in zijn tabletten gegraveerd voordat mensen het pas gaan geloven...
Dat waren inderdaad alleen de eerste generatie Marokkanen. Arbeidsmigranten vertrekken in de meeste gevallen weer terug naar het land van herkomst. Ik heb je dit in mijn vorige reactie al uitgelegd hoe dit werkt.quote:En nu zeg je zelf dat de Marokkanen geen échte arbeidsmigranten zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |