Goed verhaal!quote:Op maandag 25 januari 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort ook blauw, ben de nieuwe sex mod
Dit ook!quote:Op maandag 25 januari 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Yoki de nieuwe ER. Fylax blauwe ballen omdat hij er niet over mag. Blauw blauw iedereen blauw

Yoki als ERquote:Op maandag 25 januari 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Yoki de nieuwe ER. Fylax blauwe ballen omdat hij er niet over mag. Blauw blauw iedereen blauw

quote:Op maandag 25 januari 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort ook blauw, ben de nieuwe sex mod

Waarom is Fylax NWS niet aan het onderspammen met 3 topics?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:

Met de piemel van zijn vriendin aan het spelen toch?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is Fylax NWS niet aan het onderspammen met 3 topics?

Denk dat hij bang is dat Remlof weer terug komt, ik zag immers dat hij geen ban meer heeft.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is Fylax NWS niet aan het onderspammen met 3 topics?

Neuh. Ik ben eigenlijk best wel een tolerante jongen. Maar als mensen niet lief zijn, nou .. dan zwaait er wat heur!quote:

Ik hou dat allemaal niet bij.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met de piemel van zijn vriendin aan het spelen toch?

quote:Op maandag 25 januari 2016 20:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met de piemel van zijn vriendin aan het spelen toch?

Ik denk dat je het geweldig zou doen.quote:

Dat ik daar nooit post heeft er weinig mee van doen, het is juist goed om iemand te hebben die een frisse blik op zoiets heeftquote:Op maandag 25 januari 2016 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk dat je het geweldig zou doen.
Je bent tenslotte echt een vaste SEX'er.

Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat ik daar nooit post heeft er weinig mee van doen, het is juist goed om iemand te hebben die een frisse blik op zoiets heeft

Dan zal het met dat frisse ook wel meevallen.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk minimaal 2 uur per dag naar sex, dus weet er heus wel wat van.

Ik douche iedere dagquote:Op maandag 25 januari 2016 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zal het met dat frisse ook wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |