Crump, dat zijn toch geen weinig woordenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:54 schreef Crumpette het volgende:
Oh echt? grappig. W gaat vaak ook ergens in zn eentje staan, staat uit het raam te kijken of tegen de trap te kletsendan is het meestal wel duidelijk wat hij aan het doen is.
Die van jullie klinken allemaal heel grooten nog lichtelijk ver van mijn bed show hier met woordjes enzo
. Zal ook de tweetaligheid wel zijn, hij kletst namelijk wel de hele dag, maar een enorme hoeveelheid herkenbare woorden nog niet. dada mama dit dat tltltltltl haaaapoe (aai poes), dat is het wel zo'n beetje. Ik merk wel dat hij passief wel veel woorden kent, want hij reageert in acties wel precies op wat ik zeg
.
KLM belde gisteren, ze gaan een reparatie vergoeden en ook de nood-buggy die ik heb aangeschaft. Mooi, morgen heb ik oppas om de wagen weg te brengen en dan is dat ook weer geregeld.
Onze spreken gewoon al Engels jonguh!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik postte exact hetzelfde volgens mij, wacht even...
[..]
Yes yes! Wat een kerel zeg!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Onze spreken gewoon al Engels jonguh!
Melba wordt zo groot(niet mijn huis dit)
[ afbeelding ]
Dat is al over 6 weken johquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind het ook wel echt wat voor Lou en Soesje om voor hun anderhalfste gewoon zindelijk te zijn jaIk ga er een wedje op leggen
Mauw zegt trouwens echt heel vaak iets wat klinkt als aahtoe aahtoe aahtoe. Geen ideeIk pijnig mijn hersenen. Moeders weten toch altijd wat hun kind bedoelt?
Dat ze ergens heen wil?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind het ook wel echt wat voor Lou en Soesje om voor hun anderhalfste gewoon zindelijk te zijn jaIk ga er een wedje op leggen
Mauw zegt trouwens echt heel vaak iets wat klinkt als aahtoe aahtoe aahtoe. Geen ideeIk pijnig mijn hersenen. Moeders weten toch altijd wat hun kind bedoelt?
en dan ook met dat vingertje honderd kanten op wijzen? Net als bij diediediedieditditthisthisthisquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat ze ergens heen wil?
Melle zegt Datoe! Datoe! Datoe! Vooral als hij naar beneden of naar de keuken wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:50 schreef kwakz0r het volgende:
Hier hebben we deze vocabulaire nu, best veel vooral voor een jongetje:Ik heb het ook maar weer eens geprobeerd op te schrijven (lastig, het gaat zo snel nu):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:09 schreef Loj het volgende:
WoW! Wat veel zeg
Ik gok er hier trouwens op dat m'n dreumes eerder zindelijk is dan mn peuter
Oja, de woordjes van Js:AbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Hoe makkelijk kan het leven zijn! en Mollie?! Zo heet ons konijntje
![]()
En ja, veel woordjes? E.lin was een snellere prater (blijkbaar)!
E. was dan weer met verder alles íets (en dan ook echt maar iets, 2 weken ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:39 schreef Loj het volgende:
Ow was ook echt een snellere prater (hij was in alles sneller eigenlijk, behalve slapen dan)
Echt de hele dag.... Abaababa (en Ow de hele dag: mama Js denkt dat duplo aba heet, dat is een beetje gek)
Mollie is de poeshet arme beest
![]()
Mooi he!!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
E. was dan weer met verder alles íets (en dan ook echt maar iets, 2 weken ofzo) 'later' dan Suus. Maar beiden gaan als een speer... E. was wel een veel betere slaper dan Suzel.
Die opmerking van O, herkenbaar ook! Dan kijkt E. mij aan: 'wat zegt Su.ze nou weer he mama'
Auto?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |