abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:16:57 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_159595125
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:54 schreef Crumpette het volgende:
Oh echt? grappig. W gaat vaak ook ergens in zn eentje staan, staat uit het raam te kijken of tegen de trap te kletsen :') dan is het meestal wel duidelijk wat hij aan het doen is.

Die van jullie klinken allemaal heel groot :o en nog lichtelijk ver van mijn bed show hier met woordjes enzo :@. Zal ook de tweetaligheid wel zijn, hij kletst namelijk wel de hele dag, maar een enorme hoeveelheid herkenbare woorden nog niet. dada mama dit dat tltltltltl haaaapoe (aai poes), dat is het wel zo'n beetje. Ik merk wel dat hij passief wel veel woorden kent, want hij reageert in acties wel precies op wat ik zeg :).

KLM belde gisteren, ze gaan een reparatie vergoeden en ook de nood-buggy die ik heb aangeschaft. Mooi, morgen heb ik oppas om de wagen weg te brengen en dan is dat ook weer geregeld. *O*
Crump, dat zijn toch geen weinig woorden :D Dat is best goed hoor, en het gaat echt met de week sneller :Y
disclaimer
pi_159595470
Crump, da's meer dan Lucas hoor :D
Die doet voornamelijk da, die, dadie, oh!, nenenene ipv mama :'), aaaiiiiiiii en wauwwwww (vaak met spuug, meer wauvvvvvvv :D )

En fijn van de klm!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159595551
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik postte exact hetzelfde volgens mij, wacht even... :D

[..]

Onze spreken gewoon al Engels jonguh! :7

Melba wordt zo groot O+ (niet mijn huis dit)

Kwak
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:33:58 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_159595575
En ik vind het ook wel echt wat voor Lou en Soesje om voor hun anderhalfste gewoon zindelijk te zijn ja :D Ik ga er een wedje op leggen :7

Mauw zegt trouwens echt heel vaak iets wat klinkt als aahtoe aahtoe aahtoe. Geen idee :') Ik pijnig mijn hersenen. Moeders weten toch altijd wat hun kind bedoelt? :')
disclaimer
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:34:51 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_159595611
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Onze spreken gewoon al Engels jonguh! :7

Melba wordt zo groot O+ (niet mijn huis dit)

[ afbeelding ]
Yes yes! Wat een kerel zeg! O+

En wat doen die foto's van Melba op het kabinet van je schuinachterbuurvrouw :o
disclaimer
pi_159595691
Pratende dreumessen O+

F begint nu fonetisch mee te zingen met liedjes O+ Het duurde even voor ik begreep wat hij bedoelde met:
'Iee Ieee Ieee, Aaaa, aaa,aaa'
'tsdd dabij n keeek naaa'
(zag 2 beren broodjes smeren)

En 'eeecopttt' met ronddraaiende vinger (helicopter)

Ik zong die liedjes dus nooit thuis, hij zal het wel op de opvang geleerd hebben :+
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:37:44 #257
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159595698
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind het ook wel echt wat voor Lou en Soesje om voor hun anderhalfste gewoon zindelijk te zijn ja :D Ik ga er een wedje op leggen :7

Mauw zegt trouwens echt heel vaak iets wat klinkt als aahtoe aahtoe aahtoe. Geen idee :') Ik pijnig mijn hersenen. Moeders weten toch altijd wat hun kind bedoelt? :')
Dat is al over 6 weken joh :o!

Aahtoe... naartoe? Daarnaartoe? Mijn peuter zegt het ook heel vaak, als ze iets niet mag :+

Melba! Hij wordt zeker groot!
pi_159595704
Engels Kwak? Wat ouderwets, B kan al vloeiend Chinees! Leuke foto van Melba. O+
Wat fijn Crump van de KLM.

B geeft poep altijd pas aan als hij al klaar is :D Hij heeft wekenlang heel veel interesse in het potje getoond maar nu wil hij erop zitten om te lezen. Een echte vent geloof ik. Hij staat in de badkamer en we zetten hem er 2 keer per dag op, bij opstaan en voor het naar bed gaan. Dan zegt ie 'psssst, plast!' en gaat er weer af.

Ik ben echt aan het aftellen naar Carnaval hoor! Mijn neefje van 12 belde gisteren 'Tante M.o.n.i.q.u.e mag ik met B mee naar het snotpinnekus bal zaterdag?' Ja hoor, ga maar mee. :D w/
pi_159595710
quote:

Dat ze ergens heen wil?

Melle zegt Datoe! Datoe! Datoe! Vooral als hij naar beneden of naar de keuken wil.

Enneh ze stalkt me denk ik :+ (me moeder jonguh!)
Kwak
pi_159595736
Melba lijkt echt al groot ja Kwak O+ Met al een heus kapsel!!

Crump, relaxed dat alles vergoed wordt!!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:39:46 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_159595752
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat ze ergens heen wil?

Melle zegt Datoe! Datoe! Datoe! Vooral als hij naar beneden of naar de keuken wil.
en dan ook met dat vingertje honderd kanten op wijzen? Net als bij diediediedieditditthisthisthis :')

Maar ja, misschien wel!
Ik had gehoopt op Houdoe maar dit klinkt plausibeler :')
disclaimer
pi_159596067
Hier hebben we deze vocabulaire nu, best veel vooral voor een jongetje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:00:18 #263
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159596368
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:50 schreef kwakz0r het volgende:
Hier hebben we deze vocabulaire nu, best veel vooral voor een jongetje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook maar weer eens geprobeerd op te schrijven (lastig, het gaat zo snel nu):

SPOILER
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:01:55 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_159596409
Jeetje, wat veel :D
disclaimer
pi_159596596
Wat een vocabulaire al _O_
Melba is wel echt een kopie van jou hè Kwak!
pi_159596644
WoW! Wat veel zeg :)
Ik gok er hier trouwens op dat m'n dreumes eerder zindelijk is dan mn peuter :')

Oja, de woordjes van Js:

SPOILER
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:27:59 #267
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159597096
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:09 schreef Loj het volgende:
WoW! Wat veel zeg :)
Ik gok er hier trouwens op dat m'n dreumes eerder zindelijk is dan mn peuter :')

Oja, de woordjes van Js:

SPOILER
Aba O+! Hoe makkelijk kan het leven zijn! en Mollie?! Zo heet ons konijntje O+

En ja, veel woordjes? E.lin was een snellere prater (blijkbaar)!
pi_159597272
Het gaat echt snel hoor met die woordjes! Als ik bedenk hoeveel F er 3 maanden terug kende in vergelijk tot nu :o Dus goed begin allemaal, over een paar maanden kletsen ze je de oren van't hoofd :+
pi_159597452
Ow was ook echt een snellere prater (hij was in alles sneller eigenlijk, behalve slapen dan ;) )

Echt de hele dag.... Abaababa (en Ow de hele dag: mama Js denkt dat duplo aba heet, dat is een beetje gek O+ )
Mollie is de poes O+ het arme beest ;)
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:42:28 #270
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159597543
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:39 schreef Loj het volgende:
Ow was ook echt een snellere prater (hij was in alles sneller eigenlijk, behalve slapen dan ;) )

Echt de hele dag.... Abaababa (en Ow de hele dag: mama Js denkt dat duplo aba heet, dat is een beetje gek O+ )
Mollie is de poes O+ het arme beest ;)
E. was dan weer met verder alles íets (en dan ook echt maar iets, 2 weken ofzo :')) 'later' dan Suus. Maar beiden gaan als een speer... E. was wel een veel betere slaper dan Suzel.

Die opmerking van O :D, herkenbaar ook! Dan kijkt E. mij aan: 'wat zegt Su.ze nou weer he mama' O+
pi_159598934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:42 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

E. was dan weer met verder alles íets (en dan ook echt maar iets, 2 weken ofzo :')) 'later' dan Suus. Maar beiden gaan als een speer... E. was wel een veel betere slaper dan Suzel.

Die opmerking van O :D, herkenbaar ook! Dan kijkt E. mij aan: 'wat zegt Su.ze nou weer he mama' O+
Mooi he!!
Echt O+ de interacties O+

Ik kan er zo van genieten (en nu ze een soort van samen kunnen spelen, ik heb (bijna :') ) tijd over )
pi_159601135
O+ O+ O+ O+ Vandaag was B verkleed naar het KDV en vanmiddag was er een vrouw die kwam schminken. B zat netjes te wachten vertelde mijn vrouw (ging hem om half 5 al ophalen toen hij nog zat te wachten) tot hij aan de beurt was voor ' verven' en riep meteen 'tijger' toen ze vroeg wat hij wilde. Was hij klaar, ging naar de spiegel riep ' Tijger!' en lachte overdreven. Hij gaat zo onder de douche maar er komt momenteel maar 1 geluid uit: 'Roaaar!' Echt hoe komen wij aan zo'n leuk kind? :D
pi_159602183
quote:

Auto?
pi_159602242
Oh das ook nog een optie, gezien ze autotjes de hele kamer door vroem vroemt?
pi_159602656
Ze zouden met een woordenboek moeten komen... :P

Soms mis ik op fb echt de :')

zoals bij dit :') :') :') :') en ook echt mensen die het bestellen...

S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')