Ik had goede ideeën!

En ik ben hier en daar een beetje bijgestuurd omdat ik het al veel te ingewikkeld wilde maken. Ook direct even gebabbeld met een promotiestudent die me wel even kon laten zien hoe je een bepaalde analyse in R deed, wat resulteerde in een supertof overleg waarin we eigenlijk al zo'n beetje het hele geraamte van mijn code hebben geschreven. En ik mocht altijd mailen als ik nog vragen had over andere dingen.
En mijn begeleider is echt idioot awesome flexibel. Ik heb het zo ontzettend getroffen met die vent.

Ik heb alle vrijheid om iets mee te nemen wat ik interessant vind, ik hoefde niet per se afspraken te maken elke keer maar mag gewoon langslopen als ik ergens niet uit kom en hij kon wel lachen om mijn feedbackplanning. Ik maakte me zorgen of dat wel haalbaar was, want ik rekende twee weken voor het nakijken van elk stuk (we hebben drie officiële feedbackmomenten). Hij dacht dat hij niet meer dan twee dagen nodig had per inlevermoment.

En ik moest het maar gewoon sturen als ik wat had, volgens mij vond hij die hele planning niet zo nodig.
Echt.

Zeker omdat ik in mijn bijbaantje aan de universiteit (soort methodologisch adviesbureau voor scriptieschrijvers) teveel andere verhalen hoor over begeleiders die niet te bereiken zijn, een anova willen doen op alleen categorische data, maanden doen over feedback geven... Volgens mij heb ik echt geluk gehad.

Dus vanavond lekker enthousiast aanklooien met de data en m'n code uitbreiden/netjes uitschrijven en dan morgen eens beginnen met schrijven.

Ik ben nu anderhalve week bezig en heb al een concept van m'n inleiding en methode en een halve resultatensectie liggen.