hehequote:Op maandag 25 januari 2016 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Voor de liefhebbers, de vrije trap van NAC
https://vine.co/v/ii6vaBAVLYI
Bohquote:Op maandag 25 januari 2016 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
https://twitter.com/Capser97/status/691719164801765376
Deze is ook wel aardig.
Waarvoor geeft die scheids precies voordeel?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
https://twitter.com/Capser97/status/691719164801765376
Deze is ook wel aardig.
Illegaal goede techniek waarschijnlijkquote:Op maandag 25 januari 2016 22:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarvoor geeft die scheids precies voordeel?
Ja, dat mag. Ik heb even gebeld.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:42 schreef Syntix het volgende:
Kunnen we die Brown van Vitesse nog even kapot trappen? GVD wat een teringlijer![]()
Beetje onze beste speler 12 weken eruit trappen.
Veltman is niet blessa mangquote:Op maandag 25 januari 2016 22:42 schreef Syntix het volgende:
Kunnen we die Brown van Vitesse nog even kapot trappen? GVD wat een teringlijer![]()
Dat was gewoon een uitstekende tacklequote:Op maandag 25 januari 2016 22:42 schreef Syntix het volgende:
Is natuurlijk ook wel een heel ander soort wedstrijd. Dit gaat nergens over terwijl het zaterdag van belang is dat je wint voor een eventueel kampioenschap en de CLquote:Op maandag 25 januari 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend
Heb genoten van het voetbal, met kwalitatief betere spelers lukt het niet bij Ajax 1
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:42 schreef Syntix het volgende:
Ja joh, noord Korea praktijken in Mokumquote:Op maandag 25 januari 2016 22:50 schreef VXXLL het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat dat filmpje van Frank over Boilesen gewoon expres anders gemonteerd was, en dat ie het niet zo heeft gezegd? Dacht dat het een grap was
Ik dacht het eerlijk gezegd ook. Als het geen grap is, slaat de montage nergens op.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:50 schreef VXXLL het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat dat filmpje van Frank over Boilesen gewoon expres anders gemonteerd was, en dat ie het niet zo heeft gezegd? Dacht dat het een grap was
Helaas helaas.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:47 schreef Loserkid het volgende:
Zul je zien dat wanneer Van Rhijn echt weg is Tete zijn been breekt..
Van Rhijn is toch niet weg?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:55 schreef Loserkid het volgende:
Ik ben trouwens niet iemand die zichzelf graag quote maar ik voel me wel een klein beetje een Nostradamus:
[..]
Helaas helaas.
Van Rhijn is niet weg en Tete heeft zijn been niet gebroken, dus tsjaquote:Op maandag 25 januari 2016 23:55 schreef Loserkid het volgende:
Ik ben trouwens niet iemand die zichzelf graag quote maar ik voel me wel een klein beetje een Nostradamus:
[..]
Helaas helaas.
Zat talent op die positie en het is niet alsof Veltman nooit rechtsback gespeeld heeft. Overigens mag Van Rhijn gewoon blijven wat mij betreft, maar als hij zelf weg wil snap ik dat ook welquote:Op maandag 25 januari 2016 23:58 schreef Loserkid het volgende:
Jullie snappen wel dat ik bedoel dat je gewoon niet je stand-in moet verkopen als je geen adequate vervangers hebt, want Veltman is gewoon geen rechtsback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |