Het veldrijden staat hier al een tijdje niet meer op het kijkprogramma, maar met Kevin bedoel je Pauwels?quote:Op maandag 25 januari 2016 16:52 schreef wimderon het volgende:
Hup Lars (niet Boom) en Kevin. En Sven.
Joah.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het veldrijden staat hier al een tijdje niet meer op het kijkprogramma, maar met Kevin bedoel je Pauwels?
Dan eensquote:
Als je puur naar zijn erelijst kijkt (ritje Tour en Vuelta; eindklassement Eneco-Tour en een paar proloogjes op WT-niveau) dan hoort ie samen met Gesink, Dumoulin, Weening en Terpstra tot de succesvolste Nederlandse renners van de afgelopen 10 jaar.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:41 schreef DeeBee het volgende:
Het is jammer dat Boom waarschijnlijk op de 33e rij moet starten, anders was het echt ultiem geweest om al je kruit te verschieten op die eerste aanloopstrook naar het veld om de paniek compleet te maken.
En als je Boom inderdaad die titel ziet winnen in 2008, tsja, dan is z'n carriere sindsdien erg matig eigenlijk (maar dat is al vaker besproken en geconcludeerd, toch zonde).
Ik kan hier wel om glimlachen, want je bedoelt natuurlijk, hup Lars probeer zolang mogelijk in het wiel van de Maestro te blijven, en hup Kevin, zorg dat je je start niet mist of je bij de eerste versmalling niet als een nieuweling laat wegdrummen.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:52 schreef wimderon het volgende:
Hup Lars (niet Boom) en Kevin. En Sven.
Hoho, wel het na Tour criterium in Boxmeer gewonnen héquote:Op maandag 25 januari 2016 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je puur naar zijn erelijst kijkt (ritje Tour en Vuelta; eindklassement Eneco-Tour en een paar proloogjes op WT-niveau) dan hoort ie samen met Gesink, Dumoulin, Weening en Terpstra tot de succesvolste Nederlandse renners van de afgelopen 10 jaar.
Sophie heeft geen schijn van kans (helaas) in Zolder, veel te snel voor haar. Schrijf Nikki Harris maar op voor de overwinning want Cant schijnt een beetje over haar hoogtepunt top heen te zijn, zo lijkt het.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 05:31 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik heb er zin in. Wij gaan daar in Heusden zolder kijken en zuipen. Wordt een mooi weekend. Wij proosten op de overwinning van Sophie en Mathieu!
Drie jaar geleden in het wielercross topic? Lijkt me sterk hoor want toen kon Boom op het NK Lars van der Haar al niet meer volgen en was hij al tot familyman getransformeerd. Maar ja andere tijden, andere toppers, dus doe lekker mee om kritisch te zijn en je gal te spuien, zolang het niet over onze twee goden zonen is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 07:39 schreef groenen het volgende:
Als ik drie jaar geleden een kritische noot kraakte over Boom, dan kreeg ik hier de hele goegemeente over mij heen. Nu is het gemeengoed geworden.
Ja, heel sterk om nu zo je gelijk te halen. Jij was al een zeikerd in de periode dat hij nog jong was en op het punt stond door te breken, niet omdat je toen al zo'n ziener was dat hij lui werd omdat hij z'n chickie tegen was gekomen en het allemaal wel mooi vond, dat past nu achteraf mooi in je straatje ja...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 07:39 schreef groenen het volgende:
Als ik drie jaar geleden een kritische noot kraakte over Boom, dan kreeg ik hier de hele goegemeente over mij heen. Nu is het gemeengoed geworden.
Komt omdat jij altijd negatief bent over een renner met een Rabo/Blanco/Belkin/Lotto shirt. Dat is zo wat het enige wat je in een wielertopic te melden hebt. Op den duur wordt je dan een negatieve zeikerd genoemd, lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 07:39 schreef groenen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |