quote:
Nee hoor PSV was de kampioen voor dit seizoenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Omdat daarvoor paar keer kampioen enzo..
Zeg het hem Davy!!quote:Op maandag 25 januari 2016 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee hoor PSV was de kampioen voor dit seizoen
quote:Guardado in zijn element
Andres Guardado voelt zich op waarde geschat bij PSV en dat haalt het beste in hem naar boven. „Ik voel me erg gewaardeerd in Nederland. Ik zit bij een club die om me geeft en me respecteert. Daar geniet ik van.”
Guardado werd vorig seizoen al door vriend en vijand geprezen om zijn cruciale rol bij het behalen van de landstitel, maar opvallend genoeg kwam het belang van de middenvelder in de statistieken niet tot uiting. Met slechts één goaltje en nul assists waren die allerminst indrukwekkend voor een middenvelder.
Bovenaan klassement assistgevers
Dat ligt nu heel anders. De 'assisthattrick' tegen FC Twente bracht het totaal aantal assists van Guardado dit seizoen al op zeven. Daarmee staat hij samen met ADO Den Haag-speler Edouard Duplan bovenaan in het klassement van assistgevers.
Een mogelijke verklaring voor zijn opgepoetste statistieken is dat de Mexicaan veel wedstrijden dit seizoen als linkermiddenvelder heeft gespeeld en niet als controleur voor de defensie. Een positie waar hij vlak voor de winterstop overigens weer op terugkeerde zonder dat het ten koste gaat van zijn aanvallende impulsen. Als Guardado mee naar voren trekt, zijn Jorrit Hendrix en Davy Pröpper er altijd om zijn verdedigende taak over te nemen.
Guardado zelf heeft overigens een wat minder ingewikkelde verklaring voor zijn hoge ranking in het klassement van aangevers. „Mijn teamgenoten maken nu de goals en vorig jaar niet. Dit jaar worden de passes benut.”
Waarbij hij opvallend goed zijn maatje Moreno weet te vinden. De verdediger heeft dit seizoen al zes goals gemaakt in officiële wedstrijden meer dan ooit tevoren in één seizoen en de helft van die goals werd voorbereid door Guardado.
„Blijkbaar is hij extra gemotiveerd, omdat hij vader wordt. Hij wordt een echte 'goleador'”, grapte Guardado, die de kopsterke Moreno eerst uit een vrije trap en daarna uit een hoekschop bediende. Nog voor rust volbracht de routinier zijn ’assisthattrick’ door Luciano Narsingh vrij voor het FC Twente-doel te zetten.
Hoewel het ook voor hem niet alledaags is om drie keer aan de basis van een goal te staan in één speelhelft, wilde Guardado er niet te lang bij stilstaan. „Ik wil altijd het team helpen op de belangrijkste momenten. Het is speciaal om drie assists te geven, maar het gaat me niet om goals of assists, maar om winnen met het team”, aldus de inwoner van het rustieke villadorp Waalre.
„Dit is een belangrijke overwinning door de nederlaag van Feyenoord en omdat we in het spoor van Ajax moeten blijven. Ajax is heel sterk. Ze winnen bijna al hun wedstrijden. Wij moeten geduldig blijven en wachten tot ze een foutje maken”, aldus Guardado, die beseft dat titelprolongatie een hele klus gaat worden. „Het is duidelijk moeilijker dan afgelopen jaar, maar het is altijd lastig om zo'n droomjaar te evenaren."
Andrès 'el TT' Guardadoquote:
Donequote:Op maandag 25 januari 2016 13:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Andrès 'el TT' Guardado
Helemaal mooiquote:
Club en supporters geloof ik meteen. Stad niet echt, anders was hij niet in Rotterdam blijven wonen.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]twitter:PSV twitterde op maandag 25-01-2016 om 13:11:14Memphis nam zondag afscheid van PSV: 'De liefde voor de club, de stad en de supporters is enorm groot.' #PSVhttps://t.co/0E2dvcnJW0 reageer retweet
Weet jij hoe ik zo'n filmpje van twitter hier op kan zetten?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Club en supporters geloof ik meteen. Stad niet echt, anders was hij niet in Rotterdam blijven wonen.
Geen idee, hoe dat met die filmpjes moet. Ik heb zelfs geen twitteraccount.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik zo'n filmpje van twitter hier op kan zetten?
Hij woonde bij mijn ouders om de hoek anders. En die wonen niet in Rotterdam kan ik je vertellen
Hij had hier in Eindhoven een appartement hoor, waar hij gewoon woonde.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Club en supporters geloof ik meteen. Stad niet echt, anders was hij niet in Rotterdam blijven wonen.
http://hollywoodhuizen.nl(...)-voor-e-1-6-miljoen/quote:Op maandag 25 januari 2016 13:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee, hoe dat met die filmpjes moet. Ik heb zelfs geen twitteraccount.
http://www.bekendeburen.n(...)nt-van-memphis-depay
deze: http://www.omroepbrabant.(...)r+Memphis+Depay.aspxquote:Op maandag 25 januari 2016 13:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij had hier in Eindhoven een appartement hoor, waar hij gewoon woonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |